צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.8.2010

מפעל במבה אסם – מרכז מבקרים במבה חינם


במסגרת מאמצי להביא לכם כמה שיותר אטרקציות ואפשרויות בילוי עם הילדים בחינם או בזול בחופש הגדול, לעזור לכם לשמור יותר כסף בצד ופחות להוציא ועדיין לבלות מקסים עם הילדים...
היום על מרכז המבקרים של במבה, ביקור בממלכת במבה בחולון, הלוא הוא מפעל במבה אסם.
הביקור מתאים לילדים מגיל 5 (מתחת לגיל 5 פשוט לא מכניסים), מותנה בהרשמה מראש, צלצלו ל 1700-70-76-76 כדי לתאם ביקור, ולחלוטין חינם. יש! מה עוד? כיף, מהנה, קליל, מעביר שעה בחופש הגדול ופלוס נסיעה וכמה תמונות שתצלמו לפני ואחרי, העברתם שעתיים של כיף, בחינם, וכמובן אכלתם מלא במבה.
מה לקחת בחשבון? ראשית, צריך להירשם מראש לסיור, וישנם סיורים רבים (למשל, עכשיו בקיץ ישנם סיורים רבים מדי יום) אבל עדיין זמן ההמתנה יכול להיות ארוך. אם לא הצלחתם למצוא מקום פנוי לחופש הגדול, נסו לתאם ביקור לסוכות או לחג אחר קרוב. הרי גם אז נתחיל לשבור את הראש מה עושים עם הילדים ואיך מעסיקים אותם בלי להוציא הרבה כסף, אז תשמחו ששריינתם לכם מקום בסיור מדליק בממלכה אהובה על הילדים, בחינם.
מפעל במבה שהוא גם מרכז מבקרים במבה נמצא בחולון, וקל לזהות אותו: כל חזית המפעל מעוצבת כמו הבית של תינוק במבה, עם המון ציורים בהתאם ובראש המפעל – בובת תינוק במבה ע-נ-ק-י-ת.
ארוך הסיור כשעה. אין מקום המתנה ולא מחכים למאחרים. הגיעו כמה דקות לפני השעה שנקבעה לכם.
הסיור בקבוצות של ילדים + הורים.
בתחילת הביקור במפעל במבה אנו מובלים לחצר של תינוק במבה, שם מתכבדים בחטיף במבה טרי ושומעים בקצרה מפי המדריכה כיצד מכינים במבה ומאלו מרכיבים.
לאחר מכן הלכנו אל החדר של תינוק במבה, בדרך עברנו דרך שומר הבמבה...
צלצול בדלת והתינוק פתח לנו את הדלת. בחדר של במבה יש כל מיני הפתעות ודברים מדליקים ובאופן כללי מאוד התרשמתי מהעיצוב ונראה שכל הילדים שהיו במקום מאוד נהנו.
בחדר של במבה צפינו בסרט תלת מימד שלדעתי היה מושקע, כייפי ומעניין. סרט אנימציה בכיכובו של תינוק במבה ונהג משאית חביב. היה אחלה.
לאחר מכן הגיע תינוק במבה בכבודו ובעצמו ואחר כך יצאנו לסיור במפעל במבה. מפעל במבה היה מגניב, צפינו בייצור ובאריזה של במבה ולבסוף שבנו ופגשנו את התינוק שחילק לנו שקיות במבה לדרך, מחזיקי מפתחות של תינוק במבה ונופף לשלום. כל הארוע הזה נמשך כשעה והיה כייפי, לא משעמם לרגע וטעים.
מרכזי מבקרים שונים מחכים לכולם ברחבי הארץ, גם בחופש הגדול, ורבים מהם לא עולים כסף. לכו תעשו משהו מעניין ושיהיה לכם חופש שמח!
עוד רעיונות? בבקשה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה