צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

16.11.2009

בגדי ילדים עודפים - מחירי מבצע כל השנה


כשאתם רוצים לקנות בגדי ילדים, לעונה חדשה, חורף שבפתח או עונת מעבר, מה המקום הראשון שפניכם מועדות אליו? הקניון. חנויות המותג, חנויות הילדים, אופנת ילדים ססגונית שעולה די הרבה כסף עבור בגדי ילדים שמחזיקים עונה (או שנה במקרה הטוב). הילדים גדלים, תודה לאל, וגם מתלכלכים (תודה לגננת), נהרסים (כבוד למכונת הכביסה והמייבש), מתכווצים ובכלל – עובר עליהם הרבה, בגדי ילדים עובדים קשה. אנחנו מוציאים הרבה כסף על בגדי ילדים, גם אם אנחנו לא שמים לב. בכל עונה נצא להתחדש בכמה פריטים למלתחה, אם זה חורף אז תהיה זו מלתחה שמנה קצת יותר וגם יותר כסף על: מעילים, כובעים, גופיות חמות, טרנינגים, פוטרים, בגדי מעבר, ג'קטים קלים, נעליים, מגפיים, נעלי בית והרשימה נמשכת. במהלך העונה בדרך כלל נוציא מחדש כסף על קניות אקראיות סטייל "עברנו ליד חלון הראווה ולא התאפקנו" וגם בסוף העונה אנחנו לא משוחררים, סטייל "יש עכשיו סופעונה וחבל להחמיץ את המבצעים" ...אבל לא צריך לחכות למבצעי סוף העונה ולא צריך לקנות בגדי ילדים כל השנה בהמון כסף. למעשה אפשר לחסוך כסף על קניית בגדי ילדים אם נקנה בחנויות עודפים. בגדי ילדים עודפים – מי שחשב שהוא כבר ראה הכל עוד לא ראה כלום. מסתבר שהרשתות הכי אופנתיות של בגדי ילדים מוציאות לחנויות העודפים שלהם סחורה ומלאי עודף בהנחות משמעותיות. נכון, בשביל לחסוך כסף צריך להתרחק מהקניון והחנויות שהתרגלתם אליהן, וצריך קצת לחפש, אבל המחיר מפצה על כך. כשאנו קונים באופן מרוכז בחנות או כמה חנויות במבצע או חנויות עודפים, אנחנו חוסכים כסף לא רק על הקנייה הנוכחית של פריטי לבוש שרכשנו, אלא חוסכים כסף על קניות אקראיות, אימפולסיביות. למשל, כשאנו יוצאים לקניון לקנות לילדים כמה טרנינגים לחורף, זה מן הסתם לא ייגמר רק בבגדים הללו, נכון? הקניון תפקידו השיווקי לפתות אותנו לקנות כל מה שאנחנו לא צריכים ולא התכוונו לקנות, ככה על הדרך. וכך אנו יוצאים לקניות מסוימות וחוזרים הביתה עם שקיות של דברים שלא התכוונו לקנות בכלל. חוץ מלהוציא כסף על בגדי ילדים, בסיבוב קניות כזה נחזור הביתה גם עם איזה צעצוע, קרם פנים, זוג פמוטים ומה לא. אז איך אפשר לחסוך כסף על ידי ביקור בחנויות עודפים של בגדי ילדים, איפה הן מתחבאות ומה יש להן להציע?
חנות עמק העודפים ברחוב שלבים 18 בתל אביב (לא רחוק מקיבוץ גלויות) קיימת כבר שנים רבות ואמהות רבות הורגלו לפקוד את החנות כמה פעמים בשנה ולקנות שם מלתחה שלמה במחירים מפתיעים למדי. בחנות בגדי תינוקות וכן בגדי ילדים ונוער, ג'ינסים לילדים במחירים מצחיקים כמו 40-50 שקלים, חולצות ב 15-20 שקלים, בגדים לתינוקות ב 5-10 שקלים, ורק נזכיר שמדובר במחירים לבגדי מותגים! מדובר בעודפים של בגדי ילדים ממותגים מוכרים שעולים פחות, הרבה פחות כסף. קשה להסתובב בחנות ועדיף להגיע בלי הילדים, וצריך להגיע עם כסף מזומן.
פוקס עודפים: חנויות בגדי ילדים עודפים של רשת פוקס, שאפשר למצוא בהן בגדי ילדים מקולקציות קודמות שמחירים נמוכים יחסית.
קדס קידס עודפים: בגדי ילדים עודפים של רשת קדס קידס בהנחות של 50% ויותר.
בחנות בילבי באינטרנט ניתן למצוא בגדי מעצבים לילדים, בגדי ילדים ממותגים שונים, בגדים חגיגיים ויפים לצד חליפות גן ואביזרים משלימים להופעה. באתר כמה וכמה מבצעים וכן בגדי מעצבים לילדים בהנחות משמעותיות. בגדי מעצבים לילדים בחנות בילבי מגוונים, אפשר למצוא בה את המותגים: טפליא, לליס, בייבילגס, הדס שטרנברג, קונפי, צוציקים, AVG – אביגדור, סוזי עיצובים, נוקילה. באתר בילבי מבצעים והנחות יפות על בגדי מעצבים לילדים, למשל: שמלה של הדס שטרנברג ב 50 שקלים במקום 119 ש"ח, בגדי ילדים של טפליא ב 25-35 שקלים במקום 70-90 שקלים ועוד. אפשר לקנות בגדי ילדים יפים בלי להוציא הרבה כסף, רק כדאי לתכנן מראש את הקניות והפריטים הדרושים במתלחה שאנו מנסים להרכיב, כדי לא לחזור עם שקיות מפוצצות בבגדים שלא יהיה להם שימוש בסופו של דבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה