צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.4.2009

רעיונות לבילוי עם הילדים שלא עולים כסף


בילויים עם הילדים בחינם, אטרקציות לילדים חינם...זה כל כך קל בקיץ, לא צריך להוציא כסף על בילוי בשבת עם הילדים, ואפילו על העברת כמה ימי חופשת חג הפסח עם הילדים, בלי להומיא הרבה כסף. גם בחורף יש המון דרכים לבלות עם הילדים בחינם, במקומות או סגורים וגם בטבע, אנחנו בכל זאת גרים בישראל, לא מדובר במזג אוויר סוער במיוחד, כזה שלא מאפשר להוציא את האף מהבית, אפילו בחורף.
טיולים בטבע הם אופציה מועדפת באביב ובסתיו, כשלא חם מדי ולא קר מדי, וילידם קטנים נהנים ממנה יותר מכל דבר אחר! יער, חורשה או דיונה הופכים למגרש דמיונות שלם: הקטנים עוסקים בליקוט עצים, עלים וחיפוש בעלי חיים קטנים...הגדולים מתקינים בנתיים ערסל בין העצים ומכינים פיקניק. מדהים כמה שעות תעסוקה האבע מספק לילדים, ולמשעה לא צריך לדאוג להרבה, כדור וכמה כלי חול או ים יסדרו אותם. כן כדאי לדאוג לנוחות המבוגרים...כסאות מתקפלים, מחצלות או שמיכות, ערסל ואוכל לפיקניק או על האש, ותרמוס עם קפה...
מרכז המבקרים של חברת החשמל הוא בחינם, בררו מראש שעות פעילות וימים וגילאים מתאימים. במקום אפשר ללמוד על תהליך ייצור החשמל ולראות סרט קצר. בשילוב טיול מוקדם באזור, תצאו עם בילוי מעניין, מלמד, אחר, ובלי הוצאות מיותרות.
מרכזי מבקרים בחינם של חברות הממתקים והשוקולד יספקו אטרקציה מדהימה וחלומית לילדים, למשל ביקור במפעל עלית או אוסם. יש לקבוע סיור מראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה