צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.6.2009

החופש הגדול - כמה כסף עולה קייטנה לילדים


אוהו, איזה כיף (תלוי למי...) החופש הגדול בפתח והילדים כבר ממלאים טבלאות ייאוש.
אתם לעומת זאת עובדים מאי פעם, כן גם בקיץ, את הבוס שלכם לא ממש מעניין שיש לכם שלושה ילדים (גם אחד זה פיקניק גדול בחופש הגדול) וגם התקציב שלכם לא שמע על יציאה לחופשה והמונה סופר כמה כסף אתם הולכים להוציא הקיץ על בילויים, חופשות וקייטנות. כמה כסף באמת?
קייטנת הגן יחסית עולה פחות כסף מקייטנות בחוץ. למשל, קייטנה ל 6 שבועות (לא כולל ימי שישי) תעלה כ 2700 ש"ח עד השעה 16:00, ותשאיר לכם שבועיים בלבד למלא בסבא-סבתא, שלא עולים כסף, סרטים, ספארי, מלונות ולונה פארקים שדוורא כן עולים כסף ולא מעט, אבל חופש גדול יש רק פעם בשנה.
אם הילדים שלכם גדולים יותר, בגיל בית הספר היסודי, תצטרכו להוציא יותר כסף הקיץ הזה, ובענייני כסף כמו בכך עניין אחר, מוטב להתכונן שעה אחת קודם ולתכנן את התקציב בהתאם כדי שישאר כסף גם לקייטנה וגם מספיק כסף לכל שאר הדברים שתיכננתם הקיץ, למשל להמשיך לאכול...
קייטנה לארבעה שבועות תעלה כ 2500-3000 ש"ח וכוללת בדרך כלל פעילות בתוך מתחם הקייטנה וכמה יציאות מחוץ לשטח הקייטנה, למשל לסרט, בריכה וכדומה, מה שמגניב את הילדים, אבל לאו דווקא את ההורים מטעמי בטיחות.
בחלק מהקייטנות אפשר להרשם למחזור אחד של שלושה שבועות או שני מחזורים של שישה שבועות סך הכל. האופציה הזו יכולה לחסוך כסף בהתאם לתוכניות שלכם בחופש.
אם אתם עובדים כל יולי אוגוסט, רישום ל 6 שבועות יסגור את השמירה על הילדים למשך כל החופש כמעט ולא תצטרכו להוציא כסף על קייטנה נוספת באוגוסט, כמו שצריכים לעשות הורים רבים שלרשותם קייטנה רק למשך יולי. רישום לשלושה שבועות יחסוך לכם הרבה כסף אם ממילא תיכננתם לנסוע לחופשה ארוכה באוגוסט.
קייטנות נושא: קייטנות בכל מיני נושאים לרוב יעלו יותר כסף וחלקן פועלות שעות מעטות יותר ביום, למשל רק עד הצהריים, והורים נדרשים למלא באופן אחר (למשל בייביסיטר) את שעות הצהריים ואחה"צ, מה שעולה יותר כסף וגם מסובך יותר מבחינת הסעות, ארוחות צהריים וכדומה.
קייטנות נושא לדוגמא: קייטנת כדורגל , קייטנת אמנות, קייטנת מחול, קייטנת חיות , קייטנת טיולים וכדומה.
הורים לשני ילדים ייפרדו הקיץ מכ 6000-9000 ש"ח והורים לשלושה ילדים ישלמו מעל 10000 שקל על קייטנות לילדים, וזהו כסף קטן לעומת החופשה המשפחתית, מלון או טיסות, בילויים וקניות...
אלטרנטיבות? בבקשה: התארגנו עם כמה הורים לשמירה על הילדים במשמרות, כל הורה יתנדב לכמה ימים בחודש. זה יעלה לכם בימי חופשה בעבודה אבל יחסוך לכם כסף בכל זאת. שבוע אצל סבא וסבתא, רישום למחזור קייטנה אחד במקום שניים והשקעת כסף שחסכתם באופן זה, בחופשה או בילוי משפחתי למשך כמה ימים, העסקת ביביסיטר לכמה שעות ביום ולכמה ילדים יחד – אם הילדים גדולים מספיק והבייביסיטר יכולה לארגן כמה משחקים בבית, תצליחו לחתוך עלויות בחצי ולחסוך קצת כסף הקיץ. חופש נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה