צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.10.2011

20 פוסטים אישיים – סיכום 4 שנים בבלוג כסף


ניווט בקלות: כסף › סיפורי הצלחה › 20 פוסטים אישיים - סיכום 4 שנים בבלוג כסף
אחרי רשימת הפוסטים הטובים ביותר, רשימת הרשימות של הפוסטים וסיכומי השנה שחלפה, אחרי הברכות לשנה החדשה וציפיות מעצמי, מהבלוג, מהקריירה ומהחיים, הגיע הזמן לדבר בנימה אישית, לא?
לא מעט פוסטים אישיים עלו כאן במשך השנים. פוסטים שנגעו ישירות לחיי, חיי הפרטיים, חיי המשפחה שלי, הבית שלי, השכנים שלי, מצב העו"ש שלי, העבודה שלי והחברים הקרובים.
בלי הרבה שמות, בלי ציוני דרך מדויקים, אבל באמת – אתם כבר כנראה יודעים עליי כל מה שחשוב לדעת.
לרגל המאורע החגיגי, שבו הבלוג שלי חוגג החודש 4 שנים להולדתו, וכמעט 400 פוסטים (מי היה מאמין), החלטתי לאסוף את 20 הפוסטים האישיים, לפעמים מצחיקים, לפעמים הזויים, אבל תמיד אמיתיים, שהעליתי אי פעם על הכתב. תיהנו!
  1. מזל של מתחילים - הסוד שלי: יש באמת דבר כזה מזל של מתחילים? ממה הוא מורכב ואולי אפשר לשחזר אותו??
  2. כסף מעניין אותי - או: זה מה שיוצא מאיזה לילה של הרהורים, וזה מה שקורה כשמשאירים אותי לבד עם קערה של פיצוחים ומקלדת.
  3. אימון פיננסי - על החברים הכי טובים שלי שהתחילו אימון פיננסי ועל אובססיה אחת שסוף סוף השתלמה להם. על תחילת התהליך שלהם, שבו נפלתי מהכסא למשמע ההצהרה שהם התחילו אימון פיננסי, אתם יכולים לקרוא בפוסט שקדם לו, שנקרא קביעת מטרות.
  4. לקנות בזול – למכור רגע של אושר - אי שם בספטמבר 2010 נתפסתי באיזו מחשבה, שעם הזמן רק הוכיחה את עצמה כנכונה יותר ויותר, שאנשים אוהבים לקנות זול. תאמרו, זה לא מפתיע, מה קרה לך? עכשיו תחשבו על זה שוב. על שני חלקי המשפט. אנשים אוהבים לקנות. (כלומר: להוציא כסף, לרכוש חפצים, להשיג שליטה מדומה בחייהם באמצעות קניות, להשיג תחושות זמניות של ערך עצמי, שווי חברתי, אושר), ועכשיו את החלק השני: אנשים אוהבים זול. וכל התמונה תתחבר: אנחנו לא רוצים שום דבר, לא חסר לנו שום חפץ. אנחנו פשוט אוהבים לקנות. ומכיוון שזה כל מה שאנחנו רוצים, הרבה פעמים, אנחנו פשוט רוצים את זה זול. על כל המשמעויות של ההבנה הזו שנחתה עליי, בפוסט הזה.
  5. איך להתגבר על מחסום כתיבה - פוסט יעיל מאוד, שנכתב במקור כדי להוציא את עצמי ממחסום כתיבה זמני. שווה קריאה.
  6. עבודה מהבית – הטיפ היומי - פוסט שפתח סדרת טיפים שלמה בנושא איך לעבוד מהבית ולאתגר את עצמכם לעשייה. אם אהבתם אותו, הציצו בכל הסדרה, יש שם דברים שווים: איך לעבוד מהבית.
  7. למה הדולר יורד - אי שם באוקטובר 2010, לפני שנה בדיוק, עלתה חמתי עד אין שיעור לנוכח ירידת הדולר, ואני את העצבים שלי הוצאתי על הפיקסלים שלפניכם. פוסט ירוק.
  8. כסף קל - מי מוכר כסף קל על המשקל, למה התעצבנתי ואיך נרגעתי. בזכותכם, ברור.
  9. השנה יהיה לכם יותר כסף - פוסט שבו פניתי אליכם באופן נרגש ביותר ודיברתי על לבכם. ואתם הטתם אוזן ושכם, ואף שמחתם ליישם.
  10. לעשות כסף באינטרנט זה קודם כל: לקום מהמיטה! לקום ישנונים. הקומקום קורא לקום. על שעות השינה המוזרות שלי, הרגלי הקפה ריצה המוקדמים שלי ועל כסף באינטרנט, איך לא. וגם על כמה חברים מתעניינים, שמאוד מתעניינים בעיסוקיי באופנים הרחבים שבהם אפשר להרוויח כסף באינטרנט, ואם אפשר – אז גם שאספר בדיוק כמה כסף אני עושה.
  11. סגירת חובות. על איך קמתי בחמש לפנות בוקר, כנראה שמשהו השתבש בהרגלי השינה שלי בחודש אוקטובר אשתקד, כי מצאתי יותר מדי פוסטים שבהם כנראה הקלדתי מוקדם מדי בבוקר (או מאוחר מדי בלילה, תלוי מאיזה כיוון מסתכלים על זה). בכל אופן, על איך סיפור אחד על סגירת חובות השאיר אותי בערות רבה מדי.
  12. עובדים מהבית? התקינו וילוןהטיפ הכי חשוב בעולם לכל מי שעובד מהבית. עוד פוסט מתוצרת אותו חודש אוקטובר משנה שעברה, שבו ככל הנראה לקיתי בטרפת זמנית, כי מסתבר מהפוסטים הללו, שלא ישנתי כמעט בכלל, קמתי בחמש בבוקר, הוטרדתי רבות מהשכנים המתוקים שלי (הם עדיין עורכים מסיבות על הגג, גם שנה אחרי, אם לסכם) ופירטתי כיצד נהגתי לעבוד מהבית לפני שהשכנים שלי חגגו על הגג, כולל לבוש ותסרוקת. פוסט מרתק. אם תדלגו עליו, כאילו לא קראתם בבלוג הזה כלל.
  13.  its money time ובו החלטתי לתת בראש ולא לראות בעיניים, וגם פירטתי איך בדיוק יש בכוונתי להוציא את זה לפועל, על הארנק הפרטי שלי, וליתר דיוק: על חשבון הבנק שלי, העסק הפרטי ולתפארת הגג של השכנים.
  14. רוצים מזומנים? תגידו ביי ביי מזמזמים - הפוסט הכי חשוב שכתבתי אי פעם, יצא לאוויר העולם בחודש נובמבר 2010, ולי לקח שנה תמימה להבין שהוא הפוסט הכי חשוב שכתבתי בחיי. לפחות כרגע. אחרי שספגתי ביקורות כאלה ואחרות, אחרי שהצלחתי וגם נכשלתי והרווחתי ופניתי, ושיניתי וניחשתי – החלטתי. זה מה שאני עושה, טוב לכם או לא – נראה אתכם מזיזים אותי מפה. פוסט נדיר על איך להתמודד עם כל המחשבות המפסידניות של כל האנשים קטני האמונה שחיים סביבכם.
  15. מבט מצועף על כסף עף כי מה אכפת לכסף, הוא אין לו בכלל רגשות. ומה איתי??
  16. מכונת זמן להצלחה בעסק האינטרנטי שלכם - כן כן, שמעתם נכון. מכונת זמן היא הדרך הבדוקה ביותר לעשות כסף. עוד אין לי בדיוק מכונת זמן כזאת, אבל יש לי מכונת זמן אחרת, ובפוסט הזה אני מראה לכם כיצד להשתמש בה! חינם!
  17. מוטיבציה ברוטציה - נובמבר כנראה היה חודש החרוזים או משהו כזה. בכל אופן, השיטה הזו עובדת, אז פשוט תנסו אותה, בסדר?
  18. איך למדתי לעשות כסף באינטרנט - בדצמבר נתן הדקל כנראה פרי שחום נחמד, ואני הפסקתי לחרוז כבנובמבר, וכנראה הפסקתי להתעורר בחמש בבוקר כבאוקטובר והשפיות חזרה למעוננו לזמן מוגבל.
  19. 110 מיליארד דולר דלמטים, או: מה אובמה יכול לעשות עם השטרות הפגומים. אבל רק לזמן קצר, מסתבר. סיפור השטרות הפגומים העלה את כל הראייה הספקנית שלי לדרגת מיצוי ואז התפוצץ בבת אחת על רצפת חדר העריכה. בפוסט זה החלטתי לעוץ לנשיא אובמה כמה עצות מועילות ויצירתיות בדבר כל הדברים המקסימים שהוא יכול לעשות עם השטרות הפגומים.  זה היה הסיכום שהיה.
  20. יש לו כסף פוסט רכילות, אבל לא מרושע, ונטול שמות.
 אם מעניין אתכם כל יתר הסיכומים שלי לרגל 4 שנות קיומו של הבלוג הזה, אולי תמצאו עניין גם בפוסטים שבלעדיהם הבלוג הזה לא היה מה שהוא, וגם בפוסטים נבחרים של רשימות כסף. נתראה בקרוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה