צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

22.10.2010

$ It's Money Time $


הגיע הזמן לתת בראש. בסלנג עממי פירושו: הגיעה השעה לנצח, להסתער ולכבוש את המטרה, להגשים את היעוד שעליו שקדתי ולצאת למסע תכליתי, הגשמת שליחות פרטית.
שוב לא יתמסמסו רגעים מבין אצבעותיי, ויעדיי לא יסתננו מבין חריצי עפעפיי העצומים למחצה. לא ולא.
יש לי אג'נדה, ואזיז הרים וגבעות כדי לממשה. מתוה ברור מונח לנגד עיני, ושתיהן טעונות כוח רצון.
זה שנים אני עושה כסף באינטרנט. חושיי עתירים מוטיבציה, מקלדתי ספוגת שיווק אינטרנטי למתקדמים, ראשי מזהה היכן מצויים מזומנים מצלצלים ברשת, בדיוק איפה למצוא אותם ואיך להפוך אותם לנחלת חשבון הבנק הפרטי שלי. באופן חוקי ביותר, כמובן. ואף לגיטימי.
בחיים לא התפתיתי לשלוח ידי בשום עיסוק לא חוקי או לא מוסרי, מפוקפק או אפילו מטופש.
אם כבר לעשות כסף, שתהיה רמה מסוימת. שיהיה עניין, שיעורר אפקט. אם לעשות כסף באינטרנט ולצאת לצייד ג'ובות אינטרנטי מקוון, אז שיהיה מעוגן במהות, גוד דאם איט. ולא כל החארטות האלה. תוציאו תחת ידיכם משהו מקורי, תכליתי. שיהיה שימושי או שיהיה פיוטי, אבל בשם ארבע רוחות, שתוכלו לשאת אותו בגאון.
עם השנים רכשתי התמצאות פנורמית משהו בנבכי ממון אינטרנטי על סוגיו וסגולותיו, והדרך נסללה.
הכל עשיתי. איביי? הייתי שם. תוכניות שותפים? באתי, ראיתי, מכרתי. איבוקים? כתבתי. פרסום, שיווק, קידום, יח"צ, תמונות, סרטונים ורשתות חברתיות? כן, כן, כן.
הפרוייקט הבא שלי יוצא לדרך. ההבטחה שלי לעצמי: את כל הידע שרכשתי, כל מה שלמדתי וסיגלתי, כל האסימונים שהפלתי בדרך – הגיע הזמן לאסוף. לקבץ אותם למאגר אחד שאותו אעמיס על הצ'ימידן הוירטואלי שלי, וקדימה לעסק.

אתם כבר יודעים שאהיה כאן בדיוק בזמן לדווח לכם איך זה הולך. ובבוא היום אספר ביתר פירוט במה עוסק הפרויקט החדש שלי, ומה העלתי בחכתי בסופו של יום.
בנתיים אמשיך לכתוב לכם, כמו תמיד, על כל התובנות שבדרך. אתם מוזמנים, כמו תמיד, לכתוב לי כל העולה בדעתכם. בנתיים שתהיה לכולנו דרך צלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה