צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.10.2010

כסף קל על המשקל


נמאס לי כבר לשמוע שאין דבר כזה כסף קל, אפילו אם אין דבר כזה.
במיוחד כשכולם נהנים כל כך להגיד את המשפט הזה, כאילו הם המציאו את אמריקה בבורסה המקומית, כאילו הם שיחררו כרגע לעולם את פנינת החוכמה העמוקה ביותר שאוזן אורגנית זכתה לשמוע, כאילו עין אנושית מעולם לא שזפה את ההברות הללו כתובות על פיקסלים עוקצניים ברשת, משנת 1998 ועד עצם היום הכלכלי הזה. (נשימה): כאילו לנוכח המשפט הזה כולנו הרמנו גבות, החכמנו לדורות, התפלאנו קשות ויצאנו לשתות. כדי להוריד את הבאסה, זאת אומרת.
נמאס לי לשמוע שאין כסף קל, שהכל עבודה קשה, שכולם עובדים על כולם. במיוחד כשעשרים מיליון מיילים / לייקים / ספאמים / קורסים / סרטונים / פוסטים / תגובות / יוטיובים מיירטים לעברי הצעות עסקיות נדירות, חד פעמיות, מוכחות (לטענתם) לשידרוג מצבי הפיננסי באשר אני, וצורחים עליי באינטרנטית מדוברת: כסף ביד, שאל אותי כיצד! כסף לשבוע, שאל אותי מדוע! כסף קל, בלי לרדת במשקל!
לפחות חמישה קילו הורדתי רק על נסיונות התחמקות, ועוד עשרה העלתי בחזרה עקב נסיונות יישום.
אז מה למדתי בדרך?
עוד לפני האינטרנט, או לפחות לפני שאני ניסיתי לעשות כסף קל באינטרנט, דווקא נזדמן קצת כסף קל לידי.
נזדמן זו מילה שאפשר להשתמש בה רק היום, ממש בדיעבד, כמה שנים מאוחר יותר. איך הקופה פתאום מתמלאת, יש מאין. אבל בהיזכרי בדרך האינטנסיבית שעברתי כדי למלאה, קל להיזכר שהיא לא הייתה קלה, למרות שאין זה אומר שהיא לא הייתה מהנה.
בסופו של דבר כסף קל הרווחתי, אבל ה"סופו של דבר" הזה מרמז, שקדמה לו עבודה אינטנסיבית, מקורית, יצירתית, ייחודית ומאוד מאוד ממוקדת. זה קל זה? זה לא משהו שכל אחד יכול לעשות, נקודה.
רוצה לאמר: כסף קל אולי לא, אבל כסף יכול להגיע אליכם יותר בקלות ממה שאתם חושבים או רגילים. יש עוד דרכים. כן, יש.
לא ידוע לי על דרכים באמת להרוויח כסף קל, לפחות לא כאלה נטולות סיכון. אבל אפשר לעשות עוד כסף יותר בקלות ממה שנדמה לכם. וזו רק דעתי הפרטית כמובן.
ברגע שנפתחים לחשוב טיפה אחרת, כשעושים שימוש בכישורים שלנו והדברים שאנו יודעים לעשות הכי טוב, כשמגשימים חלום, כשיש אומץ.
כסף קל לא ינחת על השולחן שלכם, זה די על בטוח. אבל אם רק תעיזו לחשוב שאפשר להרוויח יותר, כבר תתקרבו ליעד שלכם, כי הצעד הבא יהיה לעשות. לנסות משהו חדש. לבנות תוכנית פעולה. ליישם אותה צעד אחר צעד. בלי לקחת סיכונים גדולים, בלי לאבד הרבה זמן יקר, בלי לסכן כסף, בלי לקחת הלוואה. רק לעשות צעד אחד קטן. לעשות משהו.
להרים אתר, לבנות את מה שרציתם, להציע שירות שאתם מצוינים בו, להרים טלפון לחבר ולהתייעץ. לא חשוב מה זה יהיה, העיקר שתתחילו. כסף קל אולי לא ינחת מהשמיים ישר אל חשבון הבנק שלכם, אבל תגלו שאתם יכולים להרוויח יותר ממה שאתם מרוויחים היום, וזו תהיה ההתחלה. תפתחו את האוזניים: כל אחד יכול להרוויח יותר, אבל לא כל אחד הופך את זה למטרה שלו. בהצלחה.
איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה