צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.11.2010

רוטציה: כך תשמרו על מוטיבציה גבוהה בעבודה מהבית


הטיפ היומי שלי לעבודה מהבית קשור בהגברת המוטיבציה האישית שלנו. גורם מכריע וחושב מאין כמותו להצלחה שלכם, להצלחת העסק שלכם וכמובן ליכולת שלכם להרוויח כסף באופן ראוי.
עבודה מהבית וכל עבודה עצמאית דורשת המון מוטיבציה. דגש על המון.
לא רק שאתם אחראיים בלעדיים לשלומכם, לשלום העסק שלכם, לכמה כסף יזרום לעסק וכמה כסף תצליחו לייצר. לא זו בלבד שאין לכם בוס שייתן לכם הוראות, שיטיל עליכם משימות שמישהו אחר כבר חשב עליהן, המציא והינדס את כדאיותן הכלכלית והעסקית. כאילו זה לא מספיק שאתם לבד במערכה, גם אין תלוש משכורת מובטח בסוף החודש, כגורם מניע בכלל לקום בבוקר ולעבוד ולמלא את המוטל עליכם.
זו בעיה קשה לכל מי שמתחיל לעבוד מהבית, והיא מתחילה לכרסם לא בשלבים הראשונים דווקא, אז יש לכם טונות של מוטיבציה, אתם מסרבים לישון באופן כללי, רואים סימנים של דולרים בעיניים, חולמים על ים של כסף שהולך להישפך עליכם בעקבות יישום היוזמה העסקית החדשה שלכם, ואף מחשבים בפרוטרוט כמה כסף בדיוק זה צפוי להיות. לא רק זה, אם ניחנתם בכישורים אנליטיים מורכבים או סתם טרחנות יתרה (מוכר לי באופן אישי!), אתם תחשבו לעמקי מצולות לא רק כמה כסף אתם צפויים להרוויח, אלא כמה כסף במקרה הרע, כמה כסף במקרה הטוב, ואוו – כמה כסף אם תחליטו להתרחב, או בעונה ממש רלוונטית לעסק שלכם. לחילופין, כמה כסף תרוויחו עם מפיצים / שיווק מסיבי / פתיחת רשת / הקמת אתר נוסף וכדומה. ושיא השיאים: בשלב התחלתיים כאלה ברור לכם לפרטים כמה כסף אתם תשקיעו בעסק מדי חודש ואפילו כמה מיסים תשלמו. פשוט עולם מושלם.
ועם ה "תוכנית" ה "מדויקת" הזו אתם יוצאים לאוויר העולם העסקי / יזמי, מצויידים בחכמת חיים וכאמור, מוטיבציה בשמיים. בשלב זה אתם כאמור לא ישנים כמעט בכלל, עושים המון תוכניות, מאוד אופטימיים ועוסקים שעות רבות בפעילות החדשה שלכם: להכניס כמה שיותר כסף מהעסק החדש שלכם, כולל הכנת תשתיות וביצוע מגוון עבודות זיפטיות ולא מרגשות, שבאופן מפתיע מדעית, יש לכם מרץ רב לעסוק בהן עד כלות הנשמה, מכיוון שכאמור אתם חדורי מוטיבציה ברמות שטרם נראו.
שלב מרגש זה דומה לשלבים הראשונים של התאהבות, שבהם איננו ישנים, ממעטים לאכול (או לחילופין, לא עוזבים את המקרר) וכל היום רוצים להיות עם בני הזוג החדשים וכשאנחנו לא יחד, אנחנו עסוקים במחשבות עליהם.
שלב נפלא זה נכון בהחלט גם לעסק שלכם, והוא צפוי להימשך, כמו התאהבות, משהו כמו כמה שבועות / חודשים ובמקרה הטוב שנה.
בתום פרק הזמן הזה, אתם כבר קצת מתרגלים לעסק החדש שלכם, כבר די הבנתם את הפרנציפ, אתם כבר קצת יותר ריאליים בקשר לפוטנציאל שלו, קצב הצמיחה שלו וכמה כסף הוא באמת מכניס לכם מדי חודש. ובעיקר: אתם פחות אופטימיים ומפוייסים באשר לשעות הרבות שעליכם להשקיע בעבודה ובהשקעה בעסק החדש.
בינינו, כבר די נשבר לכם ואתם זקוקים לחופש, לריענון או לפחות לשינה רצופה של 17 שעות, שתפצה על 12 חודשים שבהם לא עצמתם עין.
ברצינות, לדעתי זה ממש עניין פיסיולוגי. העיסוק במשהו חדש משחרר מאיתנו אנרגיות שלא ידענו שקיימות, כוחות מדהימים ויכולות ריכוז ועשייה מטורפות. אנחנו מסוגלים לשבת שעות מול המחשב, לעסוק ימים שלמים באותה מטלה עצמה, לנתח אותה עד אבק ואפילו להיות מרוצים מעצמנו בסוף היום.
כל עבודה שהיא, גם עבודה מהבית וגם שיווק באינטרנט וגם כל עבודה שהיא בעולם דורשת בסופו של דבר חזרות מרובות על אותן פעולות. מסיבה זו, בין השאר, אנו מוצאים עצמנו במצב של ירידה במוטיבציה ותחושת הרגל / שגרה, מייחלים למשהו חדש שיקרה ויכניס בנו את אותה הנעה פנימית שגורמת לכוחותינו להתחדש ולמרץ ושמחת העשייה שלנו לעלות על גדותיהן.
הטיפ היומי שלי הוא פשוט למדי: תעשו רוטציה מדי פעם. נכון שאחנו מחויבים לבצע מטלות מסוימות, לפעמים אפילו בסדר מסוים. לפעמים זה הכרחי כדי להכניס כסף בואתו יום או שבוע.
אבל לפעמים, רק לפעמים, תחליפו.
במקום לסיים את אלף המטלות הרגילות שלכם ואז להתחיל את הפרוייקט החדש והקורץ שאתם מתכננים, תחליטו שאתם השבוע מקדישים זמן לביצוע פרוייקט חדש. זה יכול להיות סט משימות אחרות בתוך העסק שלכם, או משימה הקשורה בצמיחה והרחבה של העסק.
אל תבחרו להיכנס לעובי הקורה בתחום חדש לחלוטין או לעסוק במשהו שמרחיק אתכם מהעשייה החיובית, המקדמת הרגילה שלכם. הרי לא היינו רוצים לראות שאנו משקיעים בכיוון חדש ומנגד כל העבודה שכבר השקענו יורדת בנתיים לטמיון. בוודאי שלא נרצה להפסיד כסף תוך כדי התעסקות במשהו חדש. עסקו בפרוייקט מקביל, או הקדישו חלק מזמנכם למשהו חדש, שיכול למנף את העסק הקיים שלכם.
עשייה מניעה עשייה, וכאשר המוטיבציה שלכם תתחיל לזרום מחדש, ייתכן ואף תצליחו לתקתק את כל המשימות היבשות שלכם ביתר קלות, והן יזרמו הרבה יותר בנעימים. כי כשעוסקים במשהו חדש יש לנו הרבה יותר כוחות, גם למטלות האחרות שלנו.
כי ככה זה כשאנחנו מרוצים, אנחנו פשוט עושים דברים טוב יותר.
לפיכך היום אסיים בברכת: יום חדש הוא יום דבש, אז תתחילו לגוון.
את רשימת כל הטיפים שלי בנושא עבודה מהבית תוכלו למצוא כאן: איך לעבוד מהבית
ואת כל הפרסומים על עבודה מהבית כאן: עבודה מהבית
נתראה בקרוב, בלוג כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה