צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.10.2011

16 רשימות נבחרות בנושא כסף


ניווט: כסף › סיפורי הצלחה › 16 רשימות נבחרות בנושא כסף
שנה חדשה התחילה, החגים מאחורינו ואפשר לחזור לרוטינה. אח, שגרה – כמה התגעגעתי אלייך.
שניונת לפני, הבלוג שלי חוגג 4 שנים וכמה מאות פוסטים. מתוכם הכנתי לכם את רשימת הרשימות:
16 הרשימות הכי טובות של בלוג כסף לאורך כל השנים. זה לא היה פשוט, זה היה פשוט כיף. קבלו:
1. חיסכון בהוצאות – 10 הוצאות שאפשר לקצץ עוד היום 
2. 5 דרכים קלות לחסוך כסף מייד. לעשות דיאטה להוצאות, לצמצם מייד הוצאות ולהוציא פחות כסף, מה שישאיר לכם יותר להנאות הקטנות של החיים.
3.  5 דרכים להרוויח כסף - ככה בשביל האיזון, שלא תגידו שאנחנו רק חוסכים ולא מרוויחים. שיטות די מהירות להרוויח קצת יותר כסף כשצריך.
4. 10 מלכודות כסף – זמן של משווקי אינטרנט - זמן זה כסף, וגם כסף זה כסף. איך להימנע מבזבוז של כל אחד מהשניים הללו, ולהתחיל לעבוד, להרוויח ולהצליח.
5. 10 דרכים בטוחות וטיפשיות להפסיד כסף - זה מה שנקרא: דע את אויביך. ויפה שעה אחת קודם.  כמה טיפים מעולים לחסוך כסף גם חבויים שם בפנים, מהרו לקרוא.
6. איפה למצוא כסף - כן, אני מגלה את מקומות המחבוא הפופולאריים ביותר של הכסף שלכם. אל תחמיצו.
7. החריגה הסמויה: הוצאות עד 20 שקלים שפשוט לא מרגישים - אלה הרגעים הסניקיים האלה של החיים, כשעשרים שקלים מצטרפים לעשרה שקלים ויוצרים מינוס מנופח ומיותר. אל תתנו להם להתגנב, תפתיעו אותם ותחסכו, ואם תחסכו סביר להניח שרק תרוויחו.
8. 5 טיפים לעשיית כסף באינטרנט - אל תחמיצו אותם, כי הם מגיעים אחרי שנים של פוסטים וטיפים שפרסמתי בנושא כסף באינטרנט. בפוסט הזה יש פנייה למי שכבר עושה צעדים כלשהם בתחום כסף באינטרנט, ומחפש את מקומו היותר בטוח.
9. 7 דברים שאתם לא צריכים לשלם עליהם כסף - כן, קבלו משהו בחינם אם לא אכפת לכם. למה לשלם אם אפשר לקבל בחינם? תשמרו כסף לדברים חשובים יותר.
10. איך לשלם 50 אחוז פחות על כמעט כל דבר - חושבים שאין יותר טריקים לחסוך כסף או להרוויח יותר? תחשבו שוב. שיטת החינם מוצתה? תתחילו עם שיטת החמישים אחוז, ובקרוב גם הכיס שלכם יהיה קצת יותר כבד.
11. רעיונות לעשות כסף עם עבודה זמנית - כי במקום לקחת הלוואה לממן חלום או הכרח חדש, תרוויחו את הכסף הזה בעבודה שלא תתקשו להתמיד בה, כי לא צריך להתמיד בה. רק לעבוד בה באופן זמני עד שתרוויחו את סכום הכסף שאתם זקוקים לו. כמה פשוט, ככה פשוט.
12. טיפים לבלוגרים שרוצים להרוויח כסף - אם כבר, אז לפחות תקראו קודם את מה שיש לי להגיד בעניין. לכתוב בלוג זה כיף ונעים, מעניין ויכול גם להכניס כסף. אל תיפלו לקלישאות והחכימו מראש.
13. איך לחסוך כסף. באמת רשימה אלמותית, כדאי לרפרף לפחות, אבל רצוי לגזור ולשמור, ואסור להעתיק. נמאס לי ממעתיקנים, התביעות בדרך. בכלופן, יש ברשימה הזו איסוף של טיפים רבים שכתבתי כאן בבלוג במשך השנים, בנושא איך לחסוך כסף וכלכלת המשפחה. שווה הצצה.
14. 10 דברים ששווה לשלם עליהם כסף - פוסט טרי לקראת השנה החדשה תשע"ב, שמלווה בפוסט הבא:
15. 10 דברים שלא שווה לשלם עליהם כסף - ככה בשביל האיזון, ומה אכפת לכם, זה לא עולה לכם כסף.
16. ולסיום: 5 דרכים להתעשר - פוסט וותיק, קצר מאוד, אבל מה לעשות – אמיתי כמו החיים.
היה כיף, והולך להיות מווווי כיף! אני מצפה לשנה החדשה, לפוסטים החדשים, לעניין, למיילים שלכם, לשאלות ולכל הרשימות שעוד יבואו בנושא שלשמו קם הבלוג הזה: כסף בייבי. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה