צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.10.2010

למה הדולר יורד?


תגידו, למה באמת הדולר יורד? אל תסבירו לי. כבר שמעתי את כל ההסברים.
לכל אחד טוב שיהיה לפחות חבר אחד שמבין משהו על כסף ולמד כלכלה, או אפילו איזה כלכלן מצוין בחברה גדולה.
פגשתי חברה כזו ושאלתי אותה שאלה תמימה אחת: מה קורה לדולר?? למה באמת הוא יורד? ותסבירי ברור!
היא לא נבהלה בכלל. רק חייכה ואמרה ש: זה עולה וזה יורד, וזה יורד ואז עולה, ובנק ישראל קונה וזה עולה, וקונה עוד אבל זה עדיין יורד, ופוסק כנגד ומחליט בעד, וזה יורד וזה עולה, והמשקיעים יוצאים ואז זה יורד, והבנק קונה וזה עולה אבל שוב יורד, והמשקיעים נכנסים והמשקיעים יוצאים והיצואנים בוכים וזה יורד וזה עולה.
אתם הבנתם את זה?? איך לא?
היו הייתה פעם תקופה שבה העזנו לשמוח על כל ירידה זעומה של הדולר. מתישהו בתקופה נשכחת כשהוא עמד על 4 ואפילו 5 שקלים. מישהו זוכר?
פעם דיברו כאן הרבה יותר בדולרים. ירידה בדולר היטיבה עם שוכרי הדירות והקונים וחסכה להם קצת כסף באקט מפתיע של נדיבות גלובלית קוסמית.
היום מדברים בארץ יותר ויותר בשקלים. משכירי הדירות וגם המוכרים / קונים עברו לדבר בשקלים. כי כולם מחפשים יציבות.
מי שמרוויח את המשכורת שלו בדולרים, וודאי מי שמייצא לחו"ל נפגע מירידות הדולר ולכן היצואנים לוחצים על עצירה בירידת הדולר, מה שלא תמיד עוזר להם ולא בהיקפים שהם היו רוצים לראות. האיזון לא נראה באופק, לפחות לא לי.
הבנתי את שערי המט"ח זקוקה לריענון, בזאת אני מודה. אבל כל ההסברים הללו נשמעים לי פשוט מגוחכים. מישהו באמת יודע לאן מועדות פניו של המטבע החשוב בכלכלה העולמית? המשקיעים והיצואנים והאחוזים והשערים והשירים – את מי זה מעניין, תגידו?
את מי זה מעניין. אני רוצה לפנות כאן בקריאה נרגשת ורשמית לדולר: הלו, אתה דולר. איפה הפסון שלך? למי איכפת מהעולה יורד הזה וכל המשקיעים והכלכלנים והבנקים והקריסות, אתה הדולר לכל ה @#&%! , אתה שומע? אז תעמוד על שלך!
אה, כן. אם אתם מחפשים את שער הדולר היום, תמצאו אותו כאן: שער דולר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה