צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

11.10.2010

לעשות כסף באינטרנט זה קודם כל: לקום מהמיטה!


בוקר מוקדם וטוב לכולכם!
קרן שמש ראשונה עדיין לא הפציעה, אבל אני כבר מול המחשב.
מול המחשב זה אומר: אחרי ריצה, מקלחת, קפה ועם ארוחת בוקר בשלבי תכנון (סליחה, אבל קצת מוקדם לי להתחיל לבלוס ממש כרגע, אוקיי?).
רוב זמני הפנוי מוקדש להסברים, שכנועים והתמודדות עם פרצופים תמהים באשר לשאלת עיסוקי בחיים ומאיפה מגיע אליי כסף ולתיאור העובדה שהעבודה שלי מתבצעת רובה ככולה בבית, ולא ממש באיזשהו "מקום". כלומר משרד, חברת הייטק או מעבדה מיקרוביולוגית.
איך? ומה זה אומר? אז מה מעשייך כל היום? וזה עושה משכורת? כמה כסף עושים באינטרנט?
אז לפי הסדר: בקלות אך בהתמדה, זה אומר שיש לי המון זמן משפחה ואין לי בוס על הראש, מעשיי מגוונים, קלידוסקופיים ונעים על פני ספקטרום עשיר – אך רובם ככולם ברשת האינטרנט, וכן זה עושה משכורת. כמה כסף עושים באינטרנט? עושים מספיק, תודה רבה על ההתעניינות.
כשאנשים שואלים יותר ברצינות, או כשמזדמן לי לשבת בחברת חברים מצוינים ולגלגל שיחה עמוקה ולשפוך אור על מעשי כסף באינטרנט הארוכים שלי, עולה השאלה האלמותית: איך אפשר להספיק את כל זה??
אפשר להספיק, אפשר גם אפשר.
ראשית השקעתי בלימודי הקלדה עיוורת כך שכתיבת תוכן באינטרנט שוב אינה מעייפת לי את הצוואר והעיניים כמו מקודם:)
שנית, יש לי עניין בעבודתי וכשיש סקרנות ומשיכה למשלח ידך, המוטיבציה זורמת ממך ומשלחת גלים של אדרנלין בורידייך כך שתוכל להמשיך ולהתמקד ביתר שאת בעיסוקך ולגרוף כסף אגב הנאה בנינוחות ביתך.
בפיסקה האחרונה ניסיתי להדגים את השימוש שאני עושה בתרדיפים ושפה ייחודית, על מנת להעלות את קרנו של הטקסט. למה אני עושה את זה? ראשית, רשת האינטרנט מלאה, לצערי, שפה עילגת ואף נמוכה, טעויות כתיב וניסוח גרוע, שגיאות הקלדה ושפה בוטה. אם כבר לכתוב כל כך הרבה, אז לפחות לתרום לאקולוגיה של הרשת. שנית, זה טוב ומעניין, ומי שרוצה לגרוף כסף צריך לספק משהו קצת שונה מזה שיושב לידך. יתרה מזאת, מי שרוצה להביא כסף הביתה בלי לצאת מהביתה, חייב לספק לעצמו סוג של עניין ומשחק. לפעמים מילים הן המשחק שלי תוך כדי עבודה. כשמשנים את סגנון הכתיבה, את אופי הטקסט והשפה, ואף סגנון הפנייה- זה עוזר לי לפחות להפיח חיים בשיגרה.
ונחזור לאיך מספיקים הכל:
שלישית, שינה אינה נמנית על תחביביי העיקריים. יש לי מזל.
מפעם לפעם יוצא שהעייפות משתלטת עליי במידה כזו, שבעשר בלילה כבר נשפכתי באפיסת כוחות, או כך סברתי, באופן כה משכנע עד שנדמה שאני אמשיך להשתרע שם עד שבוע הבא.
אלא מה? במקרה כזה בשלוש וחצי לפנות בוקר אני אפ על הרגליים, והמיטה שוב בלתי נסבלת מבחינתי למשך 20 השעות הקרובות.
וביממה כה ארוכה, מבחינתי לפחות, אפשר להספיק הרבה. אפשר גם אפשר.
אבל לעשות כסף באינטרנט זה לא רק כמה זמן יש לך, אלא מה אתה עושה עם הזמן, כיצד אתה ממלא אותו ובמה? איפה המרכז שלך? במה אתה מתמקד? מה את חושבת שצריך לעשות קודם? איפה סדר העדיפויות שלכם, והאם אתם יודעים כמה זמן כדאי להקציב לכל פעולה או מטלה כדי למלא את המשימות שלכם בזמן סביר וכדי להשיג, בסופו של יום, את המטרה העיקרית שלכם? האם המטרה שלכם היא רק להכניס כסף וכמה שיותר ממנו? או שמעניין אתכם מיתוג אישי, קידום בקריירה, יצירת חוג לקוחות רחב, שיתופי פעולה עסקיים, צמיחה עסקית?
מיפוי המטרות שלכם יעזור להחליט על דרך פעולה מיטבית עבורכם, או לכל הפחות דרך פעולה שממנה כדאי להתחיל. ראו: קביעת מטרות. בפוסטים באים אנסה למקד יותר את הסוגייה הזו ולמפות כמה מטרות ושלבי פעולה, כשמתחילים לעשות כסף באינטרנט – ולא יודעים איפה ההתחלה ואיפה הסוף, ועל מה להשקיע את האנרגיות באמצע.
אולי תמצאו עניין גם ב: עבודה מהבית, איך לעבוד מהבית - סדרת הטיפים, איך לעשות כסף.
דף הבית תמיד נמצא כאן: כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה