צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.11.2011

עבודה מהבית הטיפ היומי: תעשו סיכומים


אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך לעבוד מהבית › לעשות סיכומים
טוב, זה היה אך מתבקש שלאחר עשרות הסיכומים שעשיתי כאן בשבועות האחרונים והעליתי על הכתב ואל הבלוג, יגיע הפוסט הזה, עם הטיפ על סיכומים. אבל לא בכדי ידידיי, ממש לא בכדי.
גיליתי שסיכומים עוזרים לקבץ מחשבות, לארגן ולעשות סדר בחיים, בעבודה, בשולחן הכתיבה ובמחשב. באופן עקיף, הם עוזרים לנו להתקדם. להניח את מה שהיה בעבר, להפיק את הלקחים ולהחליט כיצד ליישמם בעבודה השוטפת שלנו, ולעבור הלאה.
כי המעבר הלאה נחוץ להמשך העשייה שלנו.
כי מעבר הלאה נחוץ להתפתחות שלנו, לצמיחה אישית ומכאן גם לאושר הפרטי שלנו, לתחושת הסיפוק שלנו וכמובן למידת ההצלחה שלנו במטרה שלשמה התכנסנו כרגע, עבודה מהבית שאנו עוסקים בה.
אם מדובר בעסק פרטי שאתם מנהלים כדי להרוויח כסף מהבית, או עבודה נוספת שלקחתם על עצמכם או פרויקט פרילנס, אתם צריכים את הזמן הזה לעצמכם.
לסכם, כדי להבין. לסכם, כדי להיזכר – כדי שהזיכרונות יישארו איפה שהם צריכים להיות, ותוכלו להניח אותם בדיוק שם, בחלק האחורי של המוח, או אם אתם כמוני – אז כתובים איפשהו שאיזה בלוג. אבל שם. שם, ולא בעשייה היומיומית שלכם, לא באופן שמפריע לכם לעבוד מהבית ולהמשיך בעשייה הרגילה שלכם, בכיוון של צמיחה והצלחה ועשיית רווחים.
איזה סיכומים אתם יכולים לעשות בעבודה שלכם?
זה יכול להיות לנסח קורות חיים. כן, כן – כמה זמן עבר מאז שכתבתם קורות חיים? רעננו אותם, נערו מעליהם את האבק ותכתבו אותם מחדש. תגלו דברים מדהימים, על בטוח. ניסוח של קורות החיים שלכם יעזור לכם לעשות סדר בחיים שלכם, בחיי העבודה שלכם ולבחון את התקדמות הקריירה או העסק שלכם.
סיכום יכול להיות הפקת דוחות של העסק שלכם, לימוד של מה עבר עליכם עסקית או כלכלית בשנה האחרונה והפקת לקחים.
סיכום יכול להיות לעבור על חשבונות הבנק שלכם, לסכם הוצאות, עלויות, הכנסות, רווחים, להכין תקציב לשנה החדשה.
ולפעמים סיכום יכול להיות לעבור על כל הפוסטים שכתבתי במהלך השנים, ולבחור את הטובים שבהם. התהליך הזה, שבו שיתפתי אתכם בפוסטים האחרונים שלי, עזר לי מאוד להבין את הבלוג שלי טוב יותר, את קהל הקוראים שלי, את נושאי העניין בבלוג, לבחון את צורת הכתיבה שלי וההתפתחות האישית שלי לאורך השנים.
אז תודה על ההקשבה, תודה שעזרתם לי לסכם. תודה שאתם כאן כדי להקשיב לי, אתם עוזרים לי לצמוח.
 לקריאת הסיכומים הפרטיים שעשיתי אני לקראת השנה החדשה שהחלה, פנו לכאן:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה