צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

21.10.2010

עובדים מהבית? התקינו וילון


תמיד ידעתי שהרגע הזה יגיע. שהשכנים שלי יגלו שהבית המהודר שלהם כולל גם פנטהאוז ויחליטו לצאת ולבדוק אותו. חיכיתי וחיכיתי ליום הזה ביראה מסוימת, והיום מיאן לבוא. ושמחתי, וישבתי מול המחשב בכל צורת לבוש שנראתה לי, ואכלתי ושתיתי קפה בכל תנוחה שנראתה לי רלוונטית באותו רגע, עבדתי מהבית בכל שעה שחפצתי בה ונהנתי בחיי בביתי שחיבה גדולה מאוד שמורה לי דווקא לביתי זה הספציפי. מעולם לא האמנתי שצריך להוציא הרבה כסף כדי להנות ממגורים. לגור בשכונה טובה עולה כסף, זה נכון. השאלה כמה ומה באמת אדם צריך בשביל מגורים מהנים בדירתו או בביתו, כמה כסף הוא מרגיש שהוא צריך להשקיע על עיצוב, שיפוץ, טרנדים, שלטים חכמים ואזעקות מתוחכמות, דלתות יוקרה ומעליות. הבית שלי הוא לא הבית הגדול ביותר שהיה לי אי פעם, אף כי אינו פצפון ויש בו מרחב מחייה בהחלט מספק. הבית שלי אינו מאובזר בכל חידושי הטכנולוגיה ואינו משקיף לנוף נחשק מבחינה נדלנית כלומר לים. הבית הזה אינו מושא חלומותיי, אבל למעשה מעולם לא חלמתי חלומות על אודות בית מסוים, אז זה לא באשמתו. אבל הבית הזה פשוט מושלם בשבילי. הוא שקט כשצריך ומלא קולות חיים בחוץ בדיוק כשרוצים. הוא קריר בקיץ וחמים בחורף – באמת באמת! הוא מחולק בצורה מושלמת ויפה, נעימה לעין ומאוזנת, הוא סימטרי ופנג שוואי ויש בו אווירה כיפית, מיוחדת. הבית שלי נותן לי תחושת שלווה ורוגע כשצריך קצת שקט מחשבתי, והרבה אנרגיות טובות לעשייה ולבילוי כשיש חשק לפעילות. בקיצור, הבית הזה הוא כל מה שבנאדם יכול לרצות. הבית שלי משקיף על שכנים מצונים וטובים, מעניינים, חבריים, מברכים, חייכנים, מלאי חיים. פשוט כיפיים. מולי בית גדול שכל חדריו נשקפים אליי ואפשר לשחק איתו טטריס כשאחד מבני הבית נכנס הביתה, מדליק אור בקומה התחתונה, עולה במדרגות, מכבה אור למטה, מדליק למעלה. עולה לחדר, מכבה אור במדרגות מדליק אור בקומה העליונה. וחוזר חלילה... ואולם בקיץ החליטו השכנים לשפץ את ביתם. השיפוץ לא הפריע לי כלל, אבל נוכחתי לגלות פועלי בנין בגג הבית, שעד היום היה סתם גג ופתאום הפך לחג של גג. חששי התממש ממש השבוע, כשהגג נחגג כלומר – הגג המשופץ עבר הנחת אבן פינה או משהו כזה ומאז רכבת של אנשים, בני הבית וחבריהם, ילדיהם והחבר'ה שלהם והחברה של החבר מהחבר'ה מהבית שליד ובקיצור כל השכונה כולה התיישבה על גג ביתם של השכנים שלי. מאז החגיגה כבר הספיקה להתפזר, אבל בכל שעה משעות היום אפשר למצוא מישהו מהם, לפחות אחד – ישוב על הגג עם כוס יין או מנגל או לפטופ, או פלאפון או ספר או כסא שיזוף או סתם בירה. בדיוק מול המחשב שלי!! הלו, אנשים עובדים פה! אנשים התרגלו במשך שנים לעבוד מהבית ליד החלון הפנורמי הפתוח לחלוטין, בשיא הכיף שלהם בכל תלבושת ותסרוקת שנראתה להם, כולל בשעות הזויות כמו שלוש לפנות בוקר או עשר בבוקר או שבע בערב כשכבר אף אחד לא עובד – ולא ייתכן שתעמדו לי פה מול המחשב רק בגלל שאתם גרים פה ושזה הבית שלכם ושזו זכותכם!! אמורה להיות לי זכות ראשונים על האוויר הזה שבינינו, לפחות, לא? אההם. הטיפים בנושא עבודה מהבית יחזרו לשיגרת הבלוג הזה ברגע שאסיים ליישם בעצמי את הטיפ החשוב ביותר, ולו אקרא: עובדים מהבית? התקינו וילון!
תוכלו לקרוא עוד על עבודה מהבית או לבקר בפרק החדש שפתחתי:
איך לעבוד מהבית - כבר קראתם את סדרת הטיפים החדשה שלי?
כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה