צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.9.2010

כתיבה שיווקית - טיפים להתגבר על מחסום כתיבה


שיווק באינטרנט כרוך בכתיבה פעמים רבות. כתיבה היא לעיתים מקור פרנסה של משווקי אינטרנט, שמרוויחים כסף ישירות מכתיבת תוכן או באופן עקיף באמצעות כתיבה שיווקית או אתרי תוכן.
אם אתם משווקי אינטרנט, אתם צריכים לדעת לכתוב. האינטרנט לצערי מלא בשפה עילגת ושגיאות כתיב גם ככה, מישהו צריך לספק תוכן איכותי, לא? אז עדיף שהמישהו הזה יהיה אתה. ויפה שעה אחת קודם.
הרי כל סוג של שיווק באינטרנט מחייב כישורי כתיבה מסוימים. כתיבה שיווקית, כתיבת מאמרים, כתיבת פוסטים, כתיבת מיילים, הצעות שיווקיות, פרסומות, בריפים וכדומה.
אם אתה לא מסוגל לכתוב, תוכל לעשות כסף באינטרנט רק אם תמצא כותב מעולה שיתשף איתך פעולה, או אחד שתשלם לו כסף עבור כתיבה. כל התוכן שלי נכתב בעצמי, ודעתי האישית היא שתוכן שכתבת בעצמך עדיף מהרבה בחינות, וגם שאף פעם לא מאוחר ללמוד.
לכל כותב יש ימים טובים ופחות, יש ימים ששטף המילים והרעיונות יכול למלא אוקיינוס, וימים שהמדבר מעולם לא נראה כה צחיח. תהומות הוואקום כה עמוקים שאפשר לקבל סחרחורת? כולנו היינו שם.
אבל כותבים רציניים שמרווחים כסף מכתיבה אינם יכולים להרשות לעצמם להפסיק לכתוב, ולכן כדאי לסגל כמה טיפים שיעזרו, אולי, להתגבר על מחסום כתיבה תוך פרק זמן קצר ולחזור לעבודה.
1. לכתוב את זה. זה בדיוק הטיפ שבגללו הפוסט הזה עלה לאוויר. לא מצליחים לכתוב? שום דבר לא זורם מהיד למקלדת? תפתחו מסמך ותכתבו: "לא מצליח לכתוב היום כי..." אולי כי אני טרוד במשהו אחר, אולי כי קמתי מאוחר, אולי כי כבר מאוחר, אולי כי עבדתי כל היום והתעייפתי, אולי כי מטריד אותי ש...
מה מטריד אותי? בואו נכתוב את זה: מטריד אותי ...( מלאו כל מה שעולה בדעתכם): שאני צריך לתקן את המקרר, שחם מאוד, שאני צריך להספיק להפקיד כסף בבנק לפני שהוא ייסגר, שאני עסוק במחשבות על ...
על מה? פרטו את המחשבות שלכם, את כל ענן התגיות האנושי שמצופף לכם את המוח כרגע: העבודה, הסופשבוע, המשימות ועוד...
עד שתסיימו לכתוב את כל זה, תגלו שמילאתם דף שלם וש "מחסום הכתיבה" שלכם למעשה כבר לא קיים.
2. לפתוח מסמך ופשוט לכתוב כמה מילים. הדרך המוצלחת לדעתי לעשות זאת, היא לבחור כמה מילות מפתח שלא קשורות אחת לשנייה ולהתחיל לשחק איתן. למשל: כסף, תפוח, מדרגות.
מילים אקראיות שעלו לי בראש כעת. עכשיו בואו נשחק בלמצוא הקשרים שונים אפשריים בין המילים הללו.
למשל: תכשיט תפוח עשוי כסף, מדרגות שכר, כמה כסף עולה תיקון מדרגות ועוד...
הכתיבה המוזרה הזו מוציאה מכם יצירתיות ופותחת את ברז הכתיבה. אולי מדרגות ותפוחים, כסף או משכורות אינם קשורים לנושא שאתם צריכים לכתוב עליו ממש בדחיפות, אבל התרגיל הזה יכול לעזור לכם לחזור למסלול ולשבת לכתוב את מה שאתם באמת צריכים. כתיבה טובה כרוכה, בין היתר, באימון וניסיון. ככל שכותבים יותר, כותבים יותר. וגם כותבים טוב יותר. אם אתם מפסיקים לכתוב לפרקי זמן ארוכים, קשה יותר לחזור לכתיבה. לכ, תרגלו כתיבה גם כשפוקד אתכם מחסום קל.
3. תעשו הפסקה. בניגוד לסעיף הקודם יש פעמים שמחסום כתיבה צריך את הספייס, המרחב והכבוד המגיע לו. לפעמים אין טעם להתעקש ולא כדאי להכריח את עצמך לכתוב. תעשו פאוזה: מנוחה, מקלחת, טיול קצר בחוץ, בילוי או מפגש עם חברים. הפסקות התרעננות כאלה יכולות לשחרר יצירתיות, לקבל השראה, רעיונות כתיבה ומרץ מחודש להתיישב ולכתוב.
כיתבו והצליחו!
קראו עוד על ניהול זמן, שיווק באינטרנט ו כסף באינטרנט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה