צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

25.10.2011

לייק: 15 פוסטים נבחרים לכבוד יום הולדת 4 לבלוג כסף


ניווט: כסף › סיפורי הצלחה › 15 פוסטים נבחרים ליום הולדת 4 לבלוג כסף
למה שלא נאהב קצת? לייק פרטי שלי על 15 פוסטים נבחרים, מתוך 4 שנות פעילות הבלוג הזה, בלוג כסף שנפתח באוקטובר 2007 עם מטרה צנועה: להביא לכם קצת יותר מידע על איך לעשות כסף, לחסוך עוד קצת כסף, איך עושים כסף באינטרנט ומה זאת עבודה מהבית. וגם: טיפים ועצות בנושאי קריירה, אימון אישי, כלכלת המשפחה, הצלחה ומעוף, יזמות והשקעה נבונה בעתיד.
מתוך כמעט 400 פוסטים, אחרי 4 שנים של פעילות, היה קשה למדי לבחור 15 פוסטים אהובים. איך בוחרים רק 15 אירועים אהובים, חשובים, שווים לייק בכל מובן – בזמן שכל כך הרבה התרחש כאן? מאחורי כל פוסט עמד סיפור, אישי או קולקטיבי, מה לא קרה כאן בשנים האחרונות: משבר כלכלי עולמי, קריסת בנק, מיתון, מחאה חברתית, פריחת תחום כסף באינטרנט על כל נגזרותיו: שיווק, פרסום, תוכניות שותפים, מסחר, מכירות ויו ניים איט.
לפיכך הכנתי סדרת סיכומים קצרה של שנות פעילות הבלוג, להנאת כולנו, והרי הרשימה הראשונה: 15 הפוסטים שבלעדיהם לא היה הבלוג הזה, מה שהוא.
שעת נוסטלגיה עברה עליי בטרם הצלחתי להוציא אל האור את הרשימה הבאה. הערות יתקבלו בברכה, כמו תמיד. והרי היא: רשימת 15 פוסטים אהובים מבלוג כסף, לכבוד יום הולדתו ה 4:
  1. איך לצאת מהמינוס פוסט מיתולוגי, וותיק ועדיין עדכני ונכון. פוסט שבאו בעקבותיו המון עצות, המלצות ודעות, טיפים ורשימות מכולת. לייק צרוף.
  2. הכסף של השכן ירוק יותר - הפוסט הבא מגיע אלינו מסוף 2008 והוא הפעם הראשונה שהעליתי על הכתב את מה שכולנו חושבים, ולא מעיזים להגיד בקול רם: איך לשכנים שלנו יש כל כך הרבה כסף? מאיפה הוא הוצנח להם ואיפה גם אנחנו יכולים לקבל מצנח כזה? באמצע כמה אמיתות על השכנים שלכם, שכביכול מרוויחים יותר כסף, או אולי מבזבזים יותר כסף.
  3. כמה מרכיבים בבניית תקציב אישי או משפחתי - פוסט ראשון בסדרה שלמה של פוסטים בנושא תקציב משפחתי, הכנת תקציב, ארגון תקציב משפחתי ודרכים לעמדו בו.
  4. איך להיגמל מקניות –  על גמילה מקניות בדרכים נעימות, אפילו יותר נעימות מקניות.
  5. איך לחסוך כסף בלי להרגיש - לדעתי זה פשוט רעיון שהרבה אנשים יכולים ליישם ולשפר את המוכנות שלהם לעתיד בצורה כמעט בלתי מורגשת, ועדיין משמעותית.
  6. איך לחנך ילדים לתקציב ולערך של כסף - פוסט ראשון בנושא כסף וילדים, שאחריו צצו ועלו פוסטים רבים בנושא הזה, ואת כולם אפשר למצוא, יחד עם המון טיפים טובים בנושא כסף וילדים, בפרק שלי העוסק באיך לחסוך כסף עם ילדים.
  7. עבדים של כסף - הפוסט הזה נכתב בפסח 2009, ובו בדקתי ממה אנחנו יוצאים לחירות בעונה זו של השנה. התוצאות משחררות ומרעננות.
  8. טיפים לחופשה זולה - כללתי את הפוסט הזה ברשימת המובחרים מכמה סיבות. הוא לא הפוסט הכי טוב שלי, ולא הכי מושלם, אבל הוא מסמל מבחינתי חיבור של שני קצוות. כמעט אוקסימורון: חופשה – זולה. חופשה, או נופש היא במהותה התרחקות מכל מה ששגרתי, מחיי היום יום, ימים מעטים וספורים שבהם אנו שוברים שגרה ועושים דבר אחד ויחיד: הנאה. מה לזה ולחיי היום יום, לחסוך כסף ולחשבונות שמחכים בבית? רציתי לאמר בפוסט הזה, שגם מי שחוסך כסף או חי בתקציב, יכול וצריך להמשיך לחיות. הוא לא חייב לצאת לחופשה, כמובן, שהיא דבר יקר בפני עצמו, אבל זהו סמל. אפילו בתוך חובות צריך לחיות, לא רק לשרוד, אפילו במינוס צריך ליהנות ממשהו, נכון? גם אם רוצים לא להוציא השנה הרבה כסף, אנחנו רוצים לשבור שגרה ולבלות עם משפחה. רציתי לאמר, חופשה אפשר לעשות בכל מיני דרכים, והיא לא חייבת לעלות הרבה כסף.
  9. חגיגת יום הולדת שחוסכת כסף - הפוסט הזה הוא המשך של פוסט קודם לו, איך לתכנן חגיגת יום הולדת בזול, ואת הלינק אליו תוכלו למצוא בתוך הפוסט. חגיגת יום הולדת היא הוצאה ענקית, ולמי שיש שניים או שלושה ילדים היא בבחינת סעיף תקציבי לכל דבר. אפשר גם אחרת, מרהיב ועדיין זול. באמת שאפשר.
  10. לחסוך כסף על קייטנה לילדים - עוד סעיף תקציבי עצום ומופרז, עם כמה טיפים מעולים לצמצם אותו ולעבור את החום הגדול בשלום.
  11. כסף באוגוסט – הוצאות של הורים לילדים - פוסט שמסכם את סדרת הפוסטים שיצאה בחודשי הקיץ והחופש הגדול, כמו עלויות קייטנה, אטרקציות לילדים, חופשה משפחתית, בילויים, צ'קים לחתונות ותחילת ההכנות לשנה החדשה, הוצאות על מתנות לחגים, ציוד בית ספר, תשלומי וועדים וכולי. איך מתמודדים? כמה כסף עולה לנו הקיץ הזה?
  12. שיטת שותפים – צעדים ראשונים עם אפילייט מרקטינג - פרסום מקיף אודות אחת השיטות החשובות ביותר לעשות כסף באינטרנט.
  13. כסף באינטרנט – היפטרו מזוללי זמן - כל מילה מיתרת. וזוללת זמן.
  14. על הוצאות לא צפויות ומכונת כביסה אחת - הפוסט שבו טבעתי את המשפט: אין דבר כזה הוצאות בלתי צפויות!! למעשה, כבר טבעתי אותו מזמן, אבל בפוסט הזה גם שמתי אותו על סחיטה וייבוש, למען הסר ספק.
  15. רשימת קניות לסופר - לא נראה לי שהרשימה הזו הייתה שלמה בלי הפוסט הזה, שכן קניות נבונות בסופר הן הכרחיות לשמירה על תקציב משפחתי מאוזן, וקשה לנו מאוד ליישם קניות כאלה הלכה למעשה. הפיתויים בלתי מוגבלים, האפשרויות (לשלם באשראי) אינסופיות, והמינוס חוגג. קיט עזרה ראשונה ממני.
בפוסטים הבאים, עוד סבב סיכומים בנושא רשימות, וסבב סיכומי פוסטים אישיים. ככה בשביל היומולדת לבלוג. 4 שנים. והיד ממש, אבל ממש נטויה. נהניתי מכל רגע, חבר'ה. מזל טוב לבלוג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה