צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

7.9.2010

עבודה מהבית - הטיפ היומי


הטיפ היומי של עבודה מהבית יוצא לדרך כאן בבלוג כסף!
הנה משהו שכבר מזמן רציתי לעשות: לשתף אתכם, הקוראים הוותיקים או החדשים של הבלוג שלי, בכל מיני טיפים מעשיים, קטנים וגדולים, בנושא עבודה מהבית.
עבודה מהבית ועשיית כסף באינטרנט הם העיסוק העיקרי שלי בשנים האחרונות. עסק פרטי, עבודות פרילנס פה ושם, גם כן. אבל האהבה הגדולה שלי, והשאיפה שלי תמיד הייתה ונשארה עבודה מהבית. עבודה יציבה, מעניינת, שמכניסה כסף ומספיק כסף כדי לא לצאת לעבוד בשביל מישהו אחר, או כדי להמשיך לעבוד מהבית ולהנות ממה שהאופציה הנוחה הזו יכולה להציע לי. בעיקר: עבודה מהבית מאפשרת לי לבלות יותר זמן עם המשפחה, ולא, אני לא כל היום בבית. ממש לא.
עבודה מהבית מאפשרת לי לעבוד בשעות שנוחות לי וביתר הזמן לעסוק בתחביבים רבים אחרים שלי, שחשובים לי לא פחות מהעבודה שלי. כמו לכתוב בבלוג כסף שלי, למשל!
טיולים, בילויים, מפגשים עם חברים ומשפחה, ספורט, ספרים, מוסיקה, סרטים והרבה אינטרנט הם האהבות האמיתיות שלי ובשביל לפנות זמן לכל אלה, עבודה מהבית היא התשוקה שלי. ככה זה פה.
אחרי שנים של עבודה מהבית בהחלט יש לי מצבור טיפים גדול למי שרוצה להתחיל לעבוד מהבית, וגם למי שעושה זאת כבר שנים ורוצה להשתכלל. אתם יודעים, להשחיז את הגרזן.
אז מדי פעם אעלה כאן טיפים קטנים שיעזרו בסוגים שונים של עבודה מהבית. כפרילנס, עצמאיים, בעלי עסקים קטנים, אמהות עובדות, משווקי אינטרנט וכל אדם שעובד מהבית. עורכי דין, פסיכולוגים, כותבים, מתווכים וכולי.
מוכנים? בואו נצא לדרך! רק מילה אחת לפני: אם יש לכם טיפים משלכם לעבודה מהבית, כל מיני פטנטים או שיפורים ודרכי ייעול שעובדות טוב בשבילכם, למה שלא תשתפו את כולנו? מיילו לי ואשמח לפרסם את הטיפ שלכם בנושא עבודה מהבית, כאן בבלוג. תוכלו לספר על שיטות להרוויח יותר כסף מהבית, שיטות לניצול זמן וניהול זמן, איך למקסם תפוקה, איך אתם בכלל מרוויחים כסף מהבית ובקיצור כל מה שעולה בדעתכם. הפרטים שלכם לא ייחשפו בבלוג אלא רק הטיפים והסיפורים שתשלחו לי.
עכשיו נצא לדרך, אל הטיפ הראשון שלי לעבודה מהבית:
אתגרו את עצמכם לעשייה באמצעות משימות.
אם אתם מתקשים להתמיד בעשייה או בהשלמת משימה מסוימת לאורך זמן, הנה טיפ שיכול לעזור, אני מצאתי שהוא מועיל מאוד הן לטווח הקצר וגם כמשהו שעוזר לטווח רחוק, מכיוון שהוא מרגיל אותי לעשייה ועוזר לשלב את המשימות שלי בתוך שגרה מסוימת.
היום שלנו בנוי מכל מיני מטלות ומשימות. חלק מהן מורכבות מפעולות שחוזרות על עצמן ולא תמיד יש לנו חשק לבצע אותן. לפעמים אנו חדורים מוטיבציה ומתרגלים אותן ללא הרף, ולפעמים אנו עייפים או חסרי מוטיבציה ואין לנו כוח אפילו להסתכל על העבודה שנערמת לה בנתיים... מה עושים?
מצאתי שקל לי לאתגר את עצמי לעשיית אותן פעולות חוזרות באופן הבא:
נסו מדי פעם, לשלב השלמת משימה כלשהי לפני מנוחה, צפייה בטלויזיה או עיסוק פנאי כלשהו.
למשל, נכון שממש בא לכם לצפות בטלויזיה בשמונה בערב, אבל קבלו החלטה, שרק היום, אתם קודם כל מסיימים את: הטלפון החשוב ההוא שאתם צריכים לנהל / את המאמר שאתם צריכים לכתוב / את המייל שאתם צריכים לשלוח / את הדו"ח שעליכם להדפיס / את מה שהבטחתם ללקוח שתבדקו.
ברגע שתסיימו אותו, תפרשו לנוח / לצפות בטלויזיה או לקרוא את העיתון.
בכך שאני משנה את השגרה שלי בסטייה קטנה, של רבע שעה, אפשר לאתגר את עצמי לעשות ולהספיק עוד משהו, שאני רוצה לסיים מהר, כי מחכה לי משהו מענין יותר לעשות אחר כך.
טיפ: זה לא חייב להיות הרגל, ולא חובה לעשות כך בדיוק כל יום. אבל נסו כל יום לאתגר את עצמכם מכיוון אחר, לעשות עוד מטלה קטנה ואחר כך לפרגן לעצמכם במה שאתם רוצים לעשות.
יתרונות: כל יום תספיקו קצת יותר. אתם מתרגלים עשייה. אתם מכניסים עשייה לשגרת היום יום שלכם. אתם מתמודדים ומשלימים משימות שלא מתחשק לכם לעשות, אבל חייבים לעשות, מכיוון שמילויין מקנה לכם את המנוחה / ברייק / תחביב שאתם רוצים לעשות.
שיהיה לכם יום עבודה מוצלח וניפגש בקרוב, בטיפ החדש בנושא עבודה מהבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה