צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.9.2010

לקנות בזול, למכור רגע של אושר


מה איתכם, אוהבים לקנות בזול? בשמים, בגדים, אוכל, מכוניות ודירות? כן, לקנות בזול זה לקנות לעצמך רגע של אושר. כיף ושמחה על שהצלחת לבצע עסקה מוצלחת שלא עלתה לך הרבה כסף וכמעט לא השקעת בה מאמץ ומחשבה.
צרכנים יקרים: עסקה מוצלחת היא כזו שבה אתה מצליח לקנות משהו שחפצת בו או שאתה צריך בפחות כסף ממה שציפית, או סתם משהו איכותי בעל ערך – בזול.
מבצע מטורף לא שווה לעסקה מוצלחת, וכאן נופלים הרבה צרכנים. אין דבר כזה מבצע מטורף, בעלי בית לא באמת משתגעים, הם תמיד מרוויחים מזה כסף איך שהוא ובכל מבצע טמונה מהות שיווקית רלוונטית.
כדי לקנות בזול וגם להרגיש עם זה טוב, תחשבו אם מה שאתם קונים נחוץ לכם, אם התכוונתם לקנות אותו או רציתם אותו, אם זה משהו שאתם באמת משתמשים בו ושווה עבורכם משהו.
משווקים יקרים ומשווקי אינטרנט יקרים: אם אתם אוהבים לקנות בזול אתם מבינים שגם הלקוחות שלכם אוהבים לקנות בזול. הם מוכנים לתת לכם כסף על דברים שהם לא חשבו בכלל לקנות, רק בגלל שאתם מציעים אותם בזול. נכון, ישנם מוצרים או נישות שבהם דווקא לקנות ביוקר הוא חלק מהחוויה ותחושת האיכות. למשל, מתנות מסוימות, תכשיטים, בשמים. כל מיני מוצרים שהערך שלהם הוא הרבה מעבר לשווי הפיסי שלהם ונלווים לקנייתם יתרונות פסיכולוגיים וחברתיים שונים.
חוץ מהאהבה שלנו לקנות בזול, אנחנו גם אוהבים לקבל בחינם. בונוסים, מתנות, משלוח חינם. באינטרנט זו פשוט חגיגה.
משקיעים יקרים: חלק מהאהבה שלנו לקנות בזול קשורה למה שאני מכנה "אפקט המכה": לקנות בזול, למכור ביוקר – על זה סובב כל המסחר בעולמנו, לא? ואם אנחנו נצליח לקנות משהו בזול, למשל: דירה או מכונית, ולמכור אותו במחיר גבוה יותר – הרי שהרווחנו כסף ממסחר. פשוט מאוד. יש כאלה שעשו את עסקאות חייהם בדיוק באופן הזה. קבוצות רכישה, קניית דירות כשהמחיר נמוך ומכירתן במחיר גבוה, קניית דירות, השבחה ושיפוץ נכסים ומכירתם במחיר גבוה יותר וכולי.
רוצים לקנות בזול? מוצרים זולים תוכלו למצוא בשווקים, למשל שוק בצלאל או שוק הכרמל, איביי, חנויות יד שנייה, מבצעי סוף עונה.
מתנות קטנות ללקוחות שלכם יכולות להיות עודפים של מוצרים קטנים, במסחר באינטרנט – מוצרים דיגיטלים שלא עולים לכם כסף, כמו איבוקים, תלושי שי חוזרים לחנות או משלוח חינם מעל מחיר מסוים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה