צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.3.2011

במקום לקחת עוד הלוואה, תעשו כסף מעבודה זמנית


אתם נמצאים כאן: כסףאיך לעשות כסף › לעשות כסף מעבודה זמנית
טוב, אתם יודעים איך עובד הנוהל הזה: אתם צריכים קצת כסף, נקלעתם לאיזו הוצאה, או אולי מינוס שצריך לכסות, משהו שצריך לשלם עליו כסף, חוב או תשלום, או חוויה שאתם רוצים לממש: שידרוג הרכב, חופשה, קנייה גדולה, לימודים. איך אתם הולכים לממן את זה? ומאיפה תביאו כסף כדי לשלם? אה, כן. כמה קל. יש את המקום המדליק הזה שמוכר כסף. נלך לבנק וניקח הלוואה. זה הדבר הראשון שעולה לכם בראש.
לוקחים הלוואה, משלמים, נושמים. חודש אחרי זה נכנסים להתקף אסטמה, כי נזכרים שצריך גם להחזיר את ההלוואה הזו. כן, כסף לא מוכרים לכם בחינם, שם בבנק. מה לעשות, זו עובדה עתיקת יומין.
אז מה עושים??
הנה רעיון מהפכני: במקום לקחת עוד הלוואה, אולי הפעם תרוויחו את הכסף שאתם צריכים, בעצמכם? עשו כסף מעבודה זמנית!
אנחנו מדברים הרבה כאן בבלוג על איך לעשות דברים בעצמנו כדי לחסוך כסף, למשל:
במקום לשלם על שטיפת רכב, שיטפו אותו בעצמכם.
במקום לשלם על קייטרינג, הכינו אוכל בעצמכם.
במקום לשלם למכבסה, כבסו בעצמכם.
במקום לשלם למפעיל יום הולדת, ארגנו יום הולדת בעצמכם.
אז זו הדוגמא המתומצתת ביותר לכך: במקום לקנות כסף, תעשו אותו בעצמכם! כן, תעשו כסף. קונספט חדשני.
אתם במילא מתכוונים לקחת הלוואה להוצאה זמנית, אבל התשלומים לא יהיו זמניים, אלא קבועים, ואף עלולים להכניס אתכם להלוואה נוספת, כדי לשלם את הקודמת. אז במקום להלוות כסף זמני, קחו עבודה זמנית.
זו לא חייבת להיות הכנסה נוספת לכל החיים, חישבו על כך כעל עבודה זמנית, עבודה שנייה לפרק זמן מוגבל, שבו תגייסו סכום כסף שאתם צריכים.
אז איפה מוצאים עבודה זמנית? יש עבודות מהבית? עבודה בשעות לא שגרתיות אולי? למקרה שאתם עובדים בעבודה הראשונה שלכם בשעות שגרתיות, קחו בחשבון, שתצטרכו להיות יצירתיים עם שעות העבודה של העבודה השנייה או הזמנית שלכם.
ועכשיו משאתם חדורי מוטיבציה לנסות את הרעיון המהפכני הזה, הנה כמה דברים שאתם יכולים לעשות, כדי לגייס קצת יותר כסף בעצמכם:
  1. חלוקת עיתונים: חלוקת עיתונים מתבצעת בשעות הבוקר המוקדמות, 3-5 לפנות בוקר בדרך כלל. למי שהשעות הללו מתאימות לו, ואינו פוחד מעבודה קשה, ומעדיף לעבוד ולהרוויח כסף מאשר להלוות אותו, חלוקת עיתונים הוא רעיון מצוין להרוויח עוד כסף בפרק זמן קצר. בדקו בלוחות הדרושים, כל הזמן מחפשים מחלקי עיתונים, וזו עבודה שכל אחד עם מוטיבציה יכול לבצע.
  2. חלוקת עלונים: חלוקת עלונים בתיבות דואר יכולה להיעשות בזמנכם הפנוי, בבוקר, אחר הצהריים או בערב. בלוחות הדרושים מתפרסמות המון מודעות כאלה, רק לחפש בעיר מגוריכם.
  3. בייביסיטר: את אמא או בחורה צעירה ואמינה, עם נסיון, יכולת ואחריות רצינית בטיפול ושמירה על ילדים? משלמים די הרבה כסף היום לבייביסיטר טובה. אם את בבית בשעות הערב או אחר הצהריים, תוכלי לקחת על עצמך עבודה כזו באופן זמני, ולהכניס המון כסף משעות שבהן אינך עובדת. זו הכנסה נוספת שיכולה להכניס לך מספיק כסף כדי שלא תצטרכי לקחת הלוואה הפעם.
  4. למכור מאפים ביתיים, עוגיות, עוגות או פשטידות. הציעו את התוצרת שלכם לאירועים ביתיים קטנים, כמו יום הולדת או אירוח. במחירים שפויים ואוכל טעים, וודאי תוכלו למצוא כמה לקוחות ולהכניס עוד קצת כסף מהבישולים שלכם.
  5. נקיון: זו עבודה שמשלמת הרבה כסף, וקל מאוד למצוא אותה. עבודה קשה, פיסית אבל מתגמלת, שקל למצוא תוך זמן קצר מאוד.
  6. עבודה זמנית בשעות הלילה: מיון דואר, מוקד טלפוני, מוקד תמיכה, מלצרות: עבודות שאפשר לעשות בשעות הלילה, ולהרוויח כסף מחוץ לשעות העבודה שלכם. אינכם צריכים לפחד מעבודה שהיא קצת קשה, מכיוון שאתם מראש מתייחסים להכנסה הזו כאל עבודה זמנית, משהו לעסוק בו לזמן מוגבל, רק כדי להרוויח סכום כסף שנחוץ לכם כרגע.
  7. כתיבה באינטנרט: כתיבת מאמרים באינטרנט יכולה להכניס לכם הרבה כסף, ומהבית. על מאמרים באינטרנט משלמים סכומים שנעים בין 20 ל 100 שקלים עבור מאמר בודד. המאמרים חייבים להיות מקוריים, ולא מועתקים או ערוכים מכל מיני מקומות. אבל אם יש לכם יכולת כתיבה טובה, תוכלו לכתוב כמה מאמרים ביום, ולהרוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש.
  8. עיצוב גרפי: אם יש לכם ידע וניסיון עם פוטושופ ותוכנות עיצוב, כישרון טבעי ורצון לעצב, יש לכם עבודה שניה די בקלות. הציעו ב elance או באתרי פרילנס ישראליים את העבודה שלכם: למשל, עיצוב לוגו, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב מודעה, עיצוב באנר, עיצוב אתר, עריכת תמונות וכדומה.
  9. מכרו את התמונות שלכם ברשת. קראו כאן על איך לעשות כסף מציור וצילום באינטנרט.
  10. ענו על סקרים באינטרנט: זו לא עבודה שתכניס לכם הרבה כסף, אבל כמעט שאינה כרוכה במאמץ, ויכולה להכניס כמה מאות שקלים בשנה. קראו כאן: סקרים בתשלום.
  11. מכרו את הכישרון שלכם: יודעים לנגן בגיטרה? טובים במתמטיקה? דוברי אנגלית? יודעים לסרוג או לתפור? הנה רק חלק קטן מהעבודות הזמניות שאתם יכולים להציע לאחרים: שיעורים פרטיים, שירותי תרגום, עריכה, לימוד סריגה, תפירה ותיקונים ועוד ועוד.
  12. השכירו את הציוד שלכם: יש לכם ג'יפ? מיני ואן? תעשו הובלות קטנות. יש לכם אופנוע? תעשו משלוחים. תבדקו במחסן: יש לכם גנרטור, כסאות, ציוד הגברה, מכסחת דשא? כל הציוד שלכם יכול לשמש לעבודה זמנית או להשכרה.
  13. לא מצליחים לעשות כסף מהציוד שלכם? במידה והוא מיותר, תמכרו אותו! במקום לקחת הלוואה, ולשלם כסף על כסף, תמכרו משהו שאתם לא צריכים, כדי להשיג את הסכום שאתם צריכים. אם יש לכם 20 כסאות בבית, ואתם כבר שנים משתמשים רק ב 6, ובמקרים חריגים של חג ב 12, תמכרו אותם ביד 2. מכרו את הטלויזיה הישנה שלכם, המחשב בישן, הכורסא שרציתם להחליף, את שידת ההחתלה או עגלת התינוק שכבר אינכם צריכים, את מכונת הגילוח השנייה שלכם, מחליק השיער שמעולם לא השתמשתם בו, תחפושות פורים ישנות, ילקוט משנה שעברה של הילד...להמשיך? הרי הבנתם את הרעיון. תפנו המון ספייס בבית, ותקבלו קצת כסף על חפצים שבמילא אינם בשימוש.
בהצלחה!! אם אתם רוצים לקרוא כיצד לחסוך כסף כדי להימנע מלקיחת הלוואות, קראו כאן: איך לחסוך כסף.  
קראו על  עבודה מהבית.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה