צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

29.3.2011

טיפים לבלוגרים שרוצים להרוויח כסף


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › טיפים לבלוגרים ששרוצים להרוויח כסף
נו טוב, שלוש שנים בבלוג הזה לימדו אותי משהו. אחרי כמה וכמה שנים בשיווק באינטרנט, שיווק תוכניות שותפים וכל מיני תוכניות ומכירות באינטרנט, גם בלוגינג נוסף לליסט שלי, ומאותו רגע כבר לא זכרתי איך נראו חיי לפני כן.
אם אתם רוצים להרוויח כסף מכתיבת הבלוג שלכם, יש לי כמה וכמה טיפים לחלוק אתכם, אז תחזיקו חזק, כי הרשימה ארוכה, והיא אפילו רק חלקית. רוצה לאמר: המשך יבוא גם יבוא. קבלו:
  1. כתיבה בבלוג היא כמו כדור שלג חיובי: ככל שאתם כותבים יותר, אתם כותבים יותר. ככל שאתם כותבים יותר, אתם כותבים טוב יותר. ככל שאתם כותבים יותר אתם זוכים ליותר כניסות לבלוג, ככל שאתם זוכים ליותר כניסות, אתם נמשכים לכתוב יותר. לסיכום, זה כמו אימון. ככל שתכתבו, תכתבו מהר יותר, טוב יותר, מדויק יותר, הרבה יותר.
  2. כדאי שתדעו למי אתם מדברים ותתאימו תכנים מעניינים לקהל הקוראים שלכם. תציצו ברשימות הקוראים שלכם, בתגובות, קראו את המיילים ששולחים לכם, תבדקו סטטיסטיקות של דפים נצפים, נושאים ותחומי עניין, מילות מפתח שמושכות קוראים. אחרי שהגדרתם מי הקוראים שלכם, תנו להם מה שהם רוצים.
  3. אל תמחזרו תוכן, זה משעמם ופשוט לא טוב מדי. תיצרו דברים מקוריים, תנו לקוראים שלכם חוויה ייחודית, שהם יודעים שהם יכולים למצוא רק בבלוג שלכם.
  4. את הפוסט על הוילון שהצטרכתי להתקין כשהשכנים שלי חנכו את גג הבית שלהם, קראו הרבה יותר אנשים משציפיתי. הקוראים שלכם רוצים לדעת מי אתם ולקרוא לא רק את הכתיבה שלכם והרעיונות שלכם, אלא גם לשמוע על הסביבה שלכם, ההתנהלות שלכם והחוויות היומיומיות שלכם.
  5. חישבו איך הבלוג שפתחתם הולך להכניס לכם כסף: האם באמצעות פרסומות, מכירות, תוכניות שותפים, לידים והפניות או כל שיטה אחרת, תתחילו ליישם אותה בבלוג שלכם, ויפה שעה אחת קודם. ככל שתקדימו, כך תלמדו יותר ותוכלו להטמיע שינויים ושיפורים נדרשים תוך כדי העבודה.
  6. ערכו מעקב אחר הפעילות שלכם, וסמנו כמה עבודה הספקתם כל יום, באיזה תחום. זה ייתן לכם מסגרת של מה וכמה אתם מצליחים להשיג ביום עבודה, ותוכלו להתייחס למספרים הללו בקביעת היעדים שלכם.
  7. דברו חלש. בלוגינג פירושו לשתף בחייך או בנישה הקרובה ללבך, קהל של קוראים, שמצאו עניין להכנס לתחום העניין שלך. אל תמכרו להם שפה גבוהה ורשמית, דברו בגובה העיניים.
  8. הנה סקופ, למי שעדיין לא שם לב: אנשים אוהבים לקרוא קצר, לקרוא מהר, לסמן משפטים וכותרות. חלקו את התוכן שלכם לפסקאות או נקודות, כתבו ברור, השאירו מקום לדמיון.
  9. כשאין לכם על מה לכתוב, צאו החוצה לטיול וקבלו השראה מכל דבר שחולף לנגד עיניכם. תגלגלו את הפוסט הזה בראש...יופי. עכשיו תחזרו הביתה ותנסו להיזכר בכל המשפטים החכמים שמילמלתם לעצמכם בדרך.
  10. שינה, אוכל בריא וספורט. שוב ושוב אני אחזור על זה, כי זה נורא חשוב. זה קל לקרוע את עצמך בלי שינה למשך תקופה קצרה ואז להתמוטט תחת התירוץ הבלתי נמנע: טוב, עבדתי כל כך הרבה, אני פשוט חייב לכרוע כרגע תחת הנטל... ואז צאו לפגרה של שלושה חודשים. זו לא חוכמה גדולה. הרציפות נחשבת כאן, והיא יכולה להימשך רק אם תיישרו קו עם עצמכם. זה כולל סדר יום נורמלי, שעות שינה מספיקות, תפריט מזון שאינו מורכב רק מנישנושים מול המחשב, וספורט. לא, משחקי מחשב לא נחשבים, ספורט ממש, כזה שמפעיל את השרירים בגוף ותורם להרגשתנו הטובה ומעלה את רמת האנרגיה, הריכוז והשמחה שלנו, לכתוב ולכתוב.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה