צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.6.2010

5 דרכים להרוויח כסף


להרוויח כסף באינטרנט או מחוצה לו, באופן דחוף או לאורך זמן, ריכזתי 5 שיטות להרוויח כסף כדי להגביר הכנסות.
המשבר הכלכלי האחרון לימד אותנו שכדאי לחסוך כסף לימים "גשומים", אבל גם שלא תזיק עוד הכנסה קטנה, או לפחות להכיר כמה דרכים להרוויח כסף כדי שיהיה עוד מקור הכנסה להסתמך עליו.
אם אתם לא חולמים להפוך למיליונרים מחר בבוקר, אלא רק רוצים ללמוד איך אפשר להרוויח כסף ואפילו עוד קצת, כדי לשדרג את החיים, לסגור את המינוס, לגמור את החודש טוב יותר ולאפשר לעצמכם קצת אוויר לנשימה... בהחלט הגעתם למקום הנכון.
יש המון דרכים שאפשר באמצעותן להרוויח כסף, מסכומים קטנים ועד גדולים, תלוי לאן תקחו כל שיטה, וזה לגמרי תלוי בכם, ביכולות ובמוטיבציה שלכם. בהצלחה!
1. מכירת מוצרים באיביי, ביד 2 או בכל לוח אחר באינטרנט, או בכמה חנויות יד שנייה "אמיתיות". היתרון של מכירת מוצרים ישירות באינטרנט, הוא שתרוויחו כנראה יותר כסף, מכיוון שתחסכו את עמלת החנות שדרכה אתם מוכרים.
רוצים להרוויח כסף באמצעות מכירת כל מה שלא שימושי בבית וסתם תופס מקום? בבקשה: ציוד תינוקות, מוצרי חשמל משומשים או חדשים באריזה שמעולם לא השתמשתם בהם, בגדי ילדים שכבר קטנים, ג'ינסים מכל מיני מותגים שיש לכם, שעונים וכלי בית או אוספים ישנים. כל המוצרים הללו נמכרים יפה באיביי, מי שממש מתעקש על מכירה בארץ יכול למכור ביד 2, למשל ילקוטים או צעצועים ישנים ומוצרי חשמל.
כמה כסף אפשר להרוויח? כמה מאות שקלים אם יש לכם כל מיני מוצרים חדשים באריזה או משומשים שאתם מוכנים למכור בזול. רוצים לקחת את זה צעד קדימה? אחרי שסיימתם למכור את כל מה שיש לכם בארונות ואינו נחוץ לכם, תוכלו לבסס לעצמכם עסק קטן באיביי, לקנות סחורה בסיטונאות, בסטוקים וכמויות גדולות, ולמכור בחנות משלכם באיביי לבודדים. זה לא רק להרוויח כסף – זו ממש הכנסה חדשה.
2. לייצר מוצר אלקטרוני: תמיד רציתם להרוויח כסף באינטרנט, אבל תוכניות שותפים או שיווק מוצרים של אחרים זה לא בדיוק בשבילכם? אתם יכולים ליצור מוצר דיגיטלי משלכם ולמכור אותו באינטרט! בהמשך תגייסו שותפים שימכרו את המוצר שלכם. ראו לעשות כסף מהבית מאיבוקים.
3. אם אתם רוצים להרוויח כסף לתקופה קצרה כדי להגביר הכנסה לצורך מטרה ממוקדת, חפשו עבודה שנייה או הכנסה נוספת בשעות הערב או הלילה: חלקות עיתונים, משלוחים וכדומה, אפילו לחצי משרה או משמרות, חודש חודשיים כבר יעזור לכם ליישר קו.
4. מה אתם יודעים לעשות ממש טוב? לאפות עוגות, לתקן מחשבים, לבנות אתרים, לשמור על ילדים, לבשל? תתחילו להציע את השירותים שלכם, באינטרנט, באתר חינמי שתפתחו, בלוח מודעות, מפה לאוזן, דרך חברים...לא חסרות שיטות ויש המון אנשים שצריכים את הכישורים שלכם. יודעים לנגן בפסנתר? מעולים בחשבון? אנגלית? תוכלו לתת שיעורים פרטיים, המחירים כל כך גבוהים, שמספיקים כמה שיעורים בחודש כדי שתוכלו להרוויח כסף ברמה שתספיק לכם להכנסה נוספת.
5. להרוויח כסף מעבודות פרילנס. נניח שיש לכם עבודה קבועה ומסודרת, שאתם מרוצים ממנה מאוד, אבל הייתם שמחים להרוויח כסף בנוסף, ואתם לא רוצים לצאת מהבית לעוד עבודה בשביל זה. נסו להציע את הכישורים שלכם כעובדי פרילנס, לא קבועים וללא התחייבות ארוכת טווח. באתרי פרילנס בארץ ובחו"ל תוכלו להשיג עבודות פרילנס בתחומים הבאים, התשלום פר עבודה בדרך כלל: עיצוב, עיצוב אתרים, ציור, איור, כתיבה, כתיבת מאמרים, עריכת תוכן, תרגום, עיצוב לוגו, עיצוב באנר, כתיבת חומר פרסומי, כתיבה שיווקית, תכנות, בניית אתרים ועוד. ראו: להרוויח כסף מציור וצילום , כסף מהר , כסף באינטרנט , עבודה מהבית , לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה