צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.5.2010

חיסכון בהוצאות - 10 הוצאות שאפשר לקצץ עוד היום


לידיעת החוסכים והמתלבטים: מדריך חיסכון בהוצאות לפניכם!
רוצים מאוד לקצץ בהוצאות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל או אפילו כמה כל דבר עולה?
ריכזתי במיוחד בשבילכם רשימה של 10 הוצאות שתוכלו לקצץ כבר החודש, סעיפים שקל לקצץ בהם או לבטל כליל, לבחירתכם, כדי להתחיל חיסכון בהוצאות כבר היום ולחסוך קצת כסף להגשים כל מטרה שלכם. בהצלחה!
1. טלפון – הוצאות על קו טלפון, הוצאות על שיחות. בדקו את המסלול שלכם, גם בטלפון קווי יש מסלולים, ואתם אולי משלמים יותר מדי על קו לא כל כך פעיל, או לחילופין משלמים אחזקה מצומצמת על קו פעיל מאוד, מה שמוזיל את הוצאות האחזקה, אך מייקר את עלותה של כל שיחה. סלולרי: אל תדברו איתו כשאתם בבית, הוא עולה פי כמה וכמה. שילחו הודעות טקסט לתיאומים קצרים או הודעות במקום לבזבז שיחות, או לחילופין: שילחו אס-אם-אס דרך המחשב או השתמשו בצ'אט, סקייפ או מסנג'ר.
2. חשמל – תדליקו מזגן רק כשבאמת צריך, אל תקפיאו את הבית, כל מעלה נוספת מייקרת בכ 5%, זוכרים? בקיץ נסו לתלות יותר כביסה על החבל ופחות לייבש במייבש כביסה, הפעילו מכונת כביסה, מדיח כלים כשהם מלאים או השתמשו בתוכנית חסכונית. מלאו קומקום מים חשמלי רק בכמות שאתם צריכים פלוס קצת, לא לחמם קומקום שלם בשביל כוס אחת או שתיים.
3. דלק – חנו בחנייה הראשונה שמצאתם, רוקנו את תא המטען, אל תאיצו בבת אחת. כמו כן, העדיפו מדי פעם טיול באופניים או הליכה ברגל, במיוחד למקומות קרובים. אם חייבים לנסוע, רכזו סידורים ונסיעות ליום אחד. סעו ביחד (לעבודה, לבית הספר, לחוג וכדומה).
4. קניות בסופר – כל כך קל להתפתות לקנות חצי מהסופר, ולכן כל כך קל לחסוך. ראו המון שיטות לחסוך בקניות בסופר.
5. תמרוקים וקוסמטיקה – קרם פנים שעולה 25 שקלים יכול להיות יעיל כמו קרם פנים שעולה 700 שקלים, ורק מי שניסה יכול להעיד על זה. קנו במבצעים, קנו מה שצריך, אל תקנו רק אם משהו במבצע, קנו מה שאתם צריכים, כשיש מבצע.
6. בילויים – לבלות, להנות, לבלות. טעם החיים. אל תוותרו על בילויים, אל תוותרו על חוויות. אבל כל זה לא חייב לעלות כסף. מפגש עם חברים, טיול, פארק, חוף הים, בישול ארוחה בבית ועוד – כל אלה הם בילויים מהנים לא פחות משיטוט בקניון הומה וממוזג – להקפיא.
7. ביזבוזים ומותרות – אל תוותרו, רק קצצו קצת. אוכל בחוץ פעם בשבוע ולא כל יום, אל תקנו כל מה שאתם רואים רק כי כרטיס האשראי שם – השתמשו במזומן, אם ראיתם בגד או פריט כלשהו בחנות ואתם חייבים לקנות אותו, חכו 24 שעות. אם למחרת עדיין תחשבו עליו, חיזרו לחנות. ברוב המקרים לא רק שאנחנו כבר לא נרצה אותו, אלא אפילו נשכח מה הוא היה.
8. נקיון הבית – זה לא קשה לנקות לבד אבל ידוע שאנשים עסוקים ומטלות הבית יכולות להיות מייגעות לא בגלל שהן מעייפות, אלא כי קשה לרתום את כל בני הבית למשימה הזו. עוזרת בית היא גלגל הצלה של זוגות רבים ומשפחות מפני מריבות, תור מי לנקות, למה לא שמרת על הבית נקי, למה לא סידרת את החדר. יחד עם זאת, יש מה ללמוד מלנקות אחרי להילכוך של עצמך, ולכן עוזרת פעם בשבועיים במקום פעם בשבוע יכולה לחסוך לכם הרבה כסף וגם ללמד אתכם משהו.
9. שטיפת רכב – שוב, משהו שקל לעשות לבד, מי שממש אוהב שמנקים בשיבלו יכול לשטוף שבוע אחד בעצמו ושבוע הבא לשלם לשטיפה.
10. חוגים ובילויים עם הילדים – אפשר לחסוך המון כסף על ידי הפעלת חוגים ביתיים, בילויים שמבוססים על מנויים (לספארי, למוזיאון, לבריכה, לג'ימבורי, לספרייה ועוד). להכין עוד היום רשימה של אתרי בילוי בחינם שאתם רוצים לנסות בכמה שבתות הקרובות או בחופש הגדול: ביקור אצל חברים שלא פגשתם מזמן או קרובי משפחה, בילוי בים, טיול בצפון, בדרום או במרכז- תבחרו מסלול קל וצאו לדרך, פיקניק, יום מים בחצר או בגינה, תערוכה חינם, מופע חינם וכדומה.
חיסכון בהוצאות מתחיל בתכנון וכרוך בהתמדה, אבל אפשר להתחיל מייד! קבלו החלטה וקחו על עצמכם אתגר. כשמצליחים מקבלים זריקת מוטיבציה להמשיך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה