צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

1.7.2010

גם אתם יכולים למצוא כסף! אני אגלה לכם איפה הוא מוחבא


אם אני אגיד לכם שיש לכם כסף שאתם אפילו לא יודעים אליו, או שכחתם ממנו לגמרי, ופשוט טוב לו במקום המחבוא שלו ולכן יכול להישאר שם עוד שנים...אבל אתם יכולים לקחת אותו עוד היום. הייתם רוצים לדעת איפה המחבוא הזה נמצא, נכון?
אז סבלנות, אבל הבטחה זו הבטחה, אני בהחלט אגלה לכם, שלדעתי כמעט לכל אחד יש כסף אם הוא באמת צריך או רוצה, והוא יכול למצוא אותו כבר עכשיו.
חסר לכם קצת כסף לגמור את החודש? לשלם חוב? לצאת לחופשה? לעבור דירה? לשלם לימודים או חוגים?
נכון שזה טיפשי להיות בחוב או במינוס ולשלם כסף מדי חודש על חריגות או מינוס, אם יש לנו כסף שאפשר להשתמש בו במקום ללוות כסף מהבנק או לשלם לבנק ריביות כדי שייתן לנו הלוואה או מסגרת אשראי? אז בואו נתחיל, איפה נמצא הכסף הזה, אמרת?
1. לבטל מנויים. באופן אישי אוכל למנות ברגע זה 20 מנויים שעולים כמה מאות שקלים בחודש. כבלים, טלפון, בר מים ועוד ועוד. אבל גם מנויים של 50 שקלים בחודש מצטברים להרבה כסף. מנוי לעיתון, חבילת שיחות מוזלות (אם אינכם משתמשים בכל המכסה הרי שזו חבילה מיותרת), ערוצים מסוימים שהזמנתם במיוחד. אם תבטלו את כל המנויים שאתם לא משתמשים בהם, פתאום יצלצלו לכם בכיס עוד כמה מאות שקלים בחודש.
ובואו נדבר על המנויים היקרים באמת: מנוי לחדר כושר, מנוי לבריכה, מנוי לתיאטרון ועוד. אלו מנויים אתם באמת מנצלים ומשתלמים לכם? על מה אפשר לוותר? להפסיק לשלם עליהם מדי חודש? אם שילמתם מראש לשנה ולא חודש בחודשו, יש מנויים שאפשר לקבל עליהם החזר.
2. למכור דברים מיותרים: כל מה שמעלה אבק בבית. ציוד תינוקות ישן של הילדים שכבר גדלו, צעצועים ובגדים, מכשירי חשמל, רהיטים, ילקוטים, שעונים – תעלו את המכירות ביד 2 או באיביי ותקבלו כסף על דברים שכל הזמן היו שם, חסרי שימוש לחלוטין.
3. להוציא תוכנית חיסכון או חלק ממנה כדי להחזיר הלוואה או מינוס בבנק: מי שיש לו מינוס בנק, חוב או הלוואה ומחזיק תוכנית חיסכון במקביל צריך לקחת בחשבון את היתרונות הפסיכולוגיים של תוכנית חיסכון (תחושת ביטחון) מול העובדה הפשוטה שהוא משלם כסף כדי להחזיק את תוכנית החיסכון הזו. זה אבסורד. תוכנית חיסכון אמורה להכניס לנו כסף ולצבור ריבית. בפועל, מה שקורה הוא שרק כדי להמשיך לקיים אותה אנחנו נשארים במינוס או מחזירים הלוואה מדי חודש ומשלמים על כך ריביות גבוהות מאלו שצוברת תוכנית החיסכון שלנו. אז זה בסדר לעשות שיקולים שאינם רק כלכליים, רק היו מודעים לכך שזה לא כלכלי ואתם אלה שמשלמים על זה כסף מדי חודש.
4. חיסכון בר מצווה? תמיד יש איזה דוד שהחליט להתחכם ולפני מאה שנה פתח לכם תוכנית חיסכון והפקיד בה סכום אסטרונומי של 18 שקלים. אז מה? תבדקו אותה, יש ריביות על התוכניות הללו, ומי יודע כמה כסף באמת יש שם?
גם אמא ואבא אולי הגדילו ראש ושמו את הכסף של הבר/בת מצווה באיזו תוכנית חיסכון על שמכם, ושם כבר יכול להיות קצת יותר כסף. תשאלו אותם או בררו בבנק.
5. הכנסה נוספת וקלה: לא, אל תחפשו שיטות ומדריכים, אם אתם מחפשים כסף מהיר תעשו את מה שאתם יודעים לעשות, אוהבים לעשות, עושים במילא – פשוט תבקשו על זה כסף. למשל: יש לכם פסנתר, גיטרה או אורגנית בבית? יודעים לנגן? נחשבתם ילדי פלא כשהייתם קטנים? מצוין. אנשים משלמים לפחות 100 שקל לשעה לשיעור פרטי. שיעור אחד בשבוע, רק אחד, יכניס לכם 400 שקלים נוספים בחודש, 4,800 שקל בשנה. לא רע, הא? תחשבו על החופשה הזאת שרציתם לקחת בקיץ? 4,800 שקל יעזרו לכם לממש אותה, לא? ואם אתם כבר בחופשה: תצלמו והעלו תמונות נוף וחפצים לאתרי מכירת תמונות. זה לא גוזל זמן, זה על הדרך, במילא צילמתם, לא עשיתם שום דבר מיוחד. אם יש לכם תמונות יפות תוכלו לעשות מזה קצת כסף. אנשים מחפשים תמונות לשימוש באתרי אינטרנט, באנרים או פרסומות ותוכלו לקבל חשיפה טובה.
אם אתם במילא בבית בצהריים ולוקחים את הילדים מבית הספר, תציעו לשכנים או מכרים לאסוף גם את הילדים שלהם ולשמור עליהם עד שהם חוזרים מהעבודה. שעה או שעתיים ביום כבר יספקו הכנסה נוספת קלה. כן, בייביסיטר יכול להכניס לכם עוד קצת כסף ואם אתם במילא מבלים עם הילדים בבית אחרי הגן או בית הספר, זו לא טירחה רבה לשמור על עוד ילד או שניים. יש הורים שישלמו כסף רק על איסוף הילדים מהגן או בית הספר, לבית שלהם או לצהרונית.
יש לכם כלב? מוציאים אותו לטיול בצהריים? איזה כיף לו. רוב האנשים בעבודה בצהריים ולא יכולים לעשות את זה. הציעו לשכנים או מכרים להוציא גם את הכלב שלהם לטיול באותה שעה תמורת תשלום סמלי. תתפלאו מה שמייל או טלפון לכמה חברים יכול לעשות.
מישהו תמיד מכיר מישהו שצריך בדיוק את מה שלכם יש להציע: בייביסיטר, שיעורים פרטיים בחשבון, שיעורי הכרת המחשב, שיפוץ קל, צביעה, מניקור או מריחת לק. יודעת לעשות פן מעולה? במספרה משלמים על זה 50-100 שקל ועם תור מראש. אז תציעי לנשים שאת מכירה לעשות פן אצלך בבית במחיר נוח, אם תחסכי להן כסף וזמן, הן כבר יגיעו וגם יספרו על כך לשכנות.
איך לחסוך כסף וכלכלת המשפחה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה