צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

24.6.2010

10 מלכודות כסף - זמן של משווקי אינטרנט


אם אתם קוראים לעצמכם משווקי אינטרנט, או כאלה שבדרך, לומדים איך לעשות כסף באינטרנט בפעם הראשונה או אולי שוחים היטב בזרם ומנסים שיטות חדשות בתחום מוכר, בוודאי תצליחו להזדהות לפחות עם חלק מהנקודות שבחרתי להעלות היום לסדר הבלוג.
שיווק באינטרנט, שיווק אפילייאט או מכירות באינטרנט הן כבר לא שיטות שיווק ויזמות חדשות, אך עדיין נלמדות. בארץ התחום יחסית חדש ולא ממופה, ואפילו בחו"ל לבמרית האנשים אין מושג איך עולם הפרסום והשיווק באינטרט עובד, ואיך הם לוקחים בו חלק.
מה שאומר שכל משווק או יזם אינטרנט מתחיל לומד יותר על בשרו ודרך כיסו, בדרכי ניסוי וטעיה, מאשר באמצעות למידה מאחרים, מניסיון נצבר או מהדרכה.
בסופו של דבר, אין דרך לעקוף את הצורך להתנסות בעצמך בשטח כדי להבין איך הדברים עובדים.
וזה גורר טעויות..או-וה, הרבה טעויות. וכל טעות כזו עולה כסף. אם בעלויות, אם בזמן או מאמץ. וכידוע, זמן זה כסף :
זמן זה כסף
אנחנו כאן כדי לדבר על כסף, והיה קשה לבחור את המלכודות המנצחות, כולן יפות וחכמות וכולי.
אז קבלו את מצעד 10 המלכודות שבהם משווקי אינטרנט, אפילו מנוסים, נופלים וזה עולה להם כסף אפילו בלי להרגיש:
1. משלמים כסף על שירותים שאפשר לקבל בחינם, בקלות.
2. מוציאים כסף על פרסום שיעיל לקידום מותג ולא מסייע כמעט בכלל למכירות מהירות או מכירות אפילייט.
3. מתפתים להצעות והבטחות גרועות, בדרך כלל יכללו שמות כמו "מערכת", "אוטומטי", "אתה לא צריך לדעת שום דבר, אנחנו נעשה בשבילך הכל"... אהה...
4. מתעסקים שעות ומבזבזים המון כסף על יישום כל מיני קונצים וטריקים שמי יודע היכן נלמדו, במקום להתמקד באיכות, שבמילא תמיד מנצחת.
5. רוצים הכל עכשיו, ומהר. הגישה הזו גורמת לנו להוציא כסף באופן לא ריאלי על פרסומות, שירותים, קידום, הוסטינג, עיצוב ומה לא...במקום לעבוד בצורה מסודרת ולתרגל סבלנות.
6. בוחרים מוצרים גרועים למכירה או שיווק.
7. ואז נצמדים אליהם כאילו זה המוצר האחרון בעולם: "אני חייב לגרום לזה לעבוד, ואני לא אפסיק להוציא על זה כסף ולבזבז על זה זמן עד שזה יעבוד". זה לא יעבוד, אז תעזבו את זה כבר!
8. מנסים רק שיטה אחת ליצר רווחים מהאינטרנט. אם לא ניסיתם, איך תדעו מה מתאים לכם? במקרה הטוב אתם מפסידים כסף שלא ידעתם שתוכלו להרוויח בדרך אחרת בדיוק באותו זמן, במקרה הגרוע אתם נצמדים לשיטה כושלת במשך חודשים ארוכים עד שהיא תיכנע ותתחיל לעבוד. שוב, כמו בסעיף הקודם, אם זה מסובך מדי זה לא נכון.
9. ולחילופין: קופצים בלי הרף ממוצר למוצר, משיטה לשיטה וגם מנסים לעשות הכל ביחד. כמות הכסף משווקים מבזבזים בצורה כזו היא אסטרונומית. הרי אין סיכוי שיצליחו להחזיק את כל הכדורים הללו באוויר בבת אחת. הדרך המתונה להצליח באינטרנט היא לנסות 2-3 דברים במקביל, באופן מסודר למדי ולהתמיד בהם, ואז לסנן לפי הצורך את כל מה שלא עובד.
10. מתכננים אסטרטגיה שלמה למכירת מוצר שטרם בדקו את יכולת המכירה שלו, ואז בונים מערכת שלמה ומסועפת שתמכור את המוצר, רק כדי לגלות בסוף שהוא פשוט גרוע. מסקנה: עדיף לעשות טסטים קצרים ומהירים, ולבנות מערך שיווקי מתאים רק למוצרים שכבר הוכיחו את עצמם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה