צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.8.2010

5 דרכים להתעשר


אז אתם רוצים להתעשר, מה? נו, יש מטרות גרועות יותר בחיים. ברוכים הבאים למועדון.
אם אתם רוצים להתעשר, רוב הסיכויים שתצטרכו להשקיע כסף, כי כדי להרוויח הרבה כסף בדרך כלל גם צריך לסכן כסף. כמובן שהדרך הזו עלולה גם להשאיר אתכם חסרי כל, מה שמפספס את המטרה לחלוטין. אם אין לכם כסף להשקיע, סליחה, להפסיד, ואתם עדיין רוצים להתעשר, תצטרכו למצוא דרכים יצירתיות לפצות על המחסור בממון, למשל בזמן, יצירתיות, כישורי ניהול, יזמות והמצאה.
אין לי באמת דרך להמליץ לכם להתעשרות מהירה, ולא נראה לי שקיימת דרך כזו, בטח לא אחת ויחידה.
התעשרות היא שילוב של מזל, ממון, אמביציה, קשרים ועוד.
אבל בכל זאת, הנה כמה רעיונות למי שרוצה לנסות את מזלו בהתעשרות, ולאו דווקא מהירה. אין בכל האמור במאמר זה ובבלוג זה בכלל כדי להוות ייעוץ מכל סוג, ואין לי שום אחריות על מה שיקרה לכם בעקבות קריאת הפוסט הזה. יחד עם זאת, אם תהפכו למיליונרים שלחו לי מייל, סבבה?
5 דרכים לא בדוקות בעליל אבל לא בלתי הגיוניות, להרוויח הרבה כסף, להתעשר ולקנות יאכטה:
1. להשקיע בנדל"ן: למשל, לקנות דירה במחיר מציאה, לשפץ אותה ולמכור אותה ברווח.
2. שעות היממה מוגבלות, לכן בעבודה נטו תחיו טוב, אבל לא תתעשרו. מיצאו מקורות הכנסה פסיבית. כלומר, הכנסה שאינה תלויה באופן ישיר בכמות העבודה או שעות העבודה שאתם מבצעים. למשל, הכנסה משכירות, עמלות ממכירות חוזרות ועוד.
3. מעבודה כשכירים כנראה לא תתעשרו, אבל כסף שאתם מרוויחים מעבודה יכול לשמש אתכם להשקעות בכל מיני אפיקים שאולי כן יובילו להתעשרות. שוב, הם עלולים גם להוביל לכך שתפסידו את כל הכסף שהשקעתם ועבדתם עליו קשה. ברור שכדאי להשקיע סכומי כסף קטנים, במיוחד בהתחלה, כשרק בודקים את תחום ההשקעות או היזמות בפעם הראשונה.
4. ירושה: הדרך הרביעית להתעשר, ופגשתי הרבה אנשים שהתעשרו בדיוק כך, היא דרך ירושה. הורים, סבים, דודים. ירושה בדרך כלל לא מתכננים, זה מנגון שקורה מעצמו. אנשים שקיבלו פתאום ירושה הפכו עשירים מכיוון שהם מכרו נכס שהועבר להם בירושה, התעשרו בסכום כסף פתאומי או ירשו עסק מצליח.
5. לזכות בלוטו. זכיה בפרס הגדול היא דרך די בדוקה להתעשר, אם כי הסיכוי נמוך עד כדי אפסי. אם נביא בחשבון את השמועות על אנשים שזכו בלוטו, התעשרו מאוד ואחר כך הפסידו את כל מה שהיה להם אפילו לפני הזכיה – אולי זו לא תמיד דרך בדוקה להתעשר. בעצם זה תלוי מה אתם עושים עם המיליונים שלכם, לא?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה