צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.2.2011

אל תחמיצו את 5 הטיפים שלי לעשיית כסף באינטרנט!


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › 5 טיפים לעשיית כסף באינטרנט
אחרי אי אלו שנות עבודה באינטרנט, כסף שהרווחתי מתוכניות שותפים, פרסומות ושיווק מוצרים ושירותים באינטנרט בכל מיני צורות, הנה נפתחה לה שנה אזרחית חדשה, ואנחנו כבר עמוק בפברואר. אין יותר תירוצים והשנה הזו צריך להרוויח יותר כסף מבשנה הקודמת, כי הרי אנו רוצים להתקדם לאנשהו ולא לדרוך במקום.
אז עם מודל עסקי מגובש, תוכנית עבודה מוכחת ויכולת לעמוד ביעדים, החלטתי להעלות את חמשת הטיפים הכי טובים שלי, להצליח לעשות כסף באינטרנט ולא להתייאש.
בהסתכלות אחורה, אפשר לצחוק על הדרך שעברתי עד שהגעתי לתובנות הנוכחיות שלי, על הטעויות הרבות שעשיתי ועל מיליון המדריכים שנאלצתי לקרוא כדי להחכים. רובם בילבלו אותי יותר מאשר עזרו לי להתפקס, אבל איפשהו הגעתי למסקנה, שדווקא מירב ההתנסויות שהיו לי בתחומים שונים של כסף באינטרנט, הם אלו שבסופו של דבר, יצרו וגיבשו את המודל העסקי הנוכחי. מכל מלמדיי השכלתי ומכל טעויותי, הרבות, אכן למדתי.
אפשר לאמר שמי שמתחיל היום לעשות כסף באינטרנט חשוף לכל כך הרבה מידע חינם, שלא היה זמין ברוחב יד כזה, בתקופה שאני עשיתי את צעדיי הראשונים באינטרנט. זה נכון, ויש הרבה שמשווקי אינטרנט מתחילים יכולים ללמוד מכל השפע האינפורמטיבי הזה. יחד עם זאת, הוא גם מאוד מבלבל, והבעיה מספר אחת של משווקי אינטרנט מתחילים, הוא שהם קוראים יותר מדי, ועושים מעט מדי.
איפשהו התכונה הזו היא גם ברכה. מכיוון שחצי מהדברים שהם קוראים, מוטב היה שלא יתנסו בהם כלל. בהתנסות מחושבת, אתם חוסכים לעצמכם כסף וטעויות. יחד עם זאת, צריך להתחיל ממשהו ועד שלא מתחילים, וודאי שאי אפשר להרוויח שקל.
אז הנה חמישה טיפים לעשיית כסף באינטרנט, שהלוואי וידעתי בתחילת דרכי, ולא יכולתי לקרוא את זה בשום מקום בעולם:
1. להיות מציאותיים לגבי קצב הצמיחה של העסק האינטרנטי שלכם, וכמה כסף אתם יכולים להרוויח בחודשים הראשונים. מי באמת הצליח להרוויח מאה אלף דולר בחודש הראשון שלו, או אפילו עשרת אלפים דולר? לא מוכר לי אף אחד כזה באופן אישי. גם אם תצליחו להכניס סכומי כסף גדולים, סביר להניח שגם תוציאו הרבה כסף, וזו לא חוכמה גדולה במיוחד. נסו להתמקד בהתחלה קטנה שתניב תוצאות כלשהן, ואל תתפתו להצעות גרנדיוזיות. אם כל אחד היה יכול להרוויח עשרת אלפים דולר בחודש בלי להוציא על זה שקל, כל העולם היה מיליונר, וכדאי לברר מה זה אומר מבחינת השלכות על הכלכלה הגלובלית. 2. להתחיל ליישם. למדתם, קראתם, הפנתם. יופי, זו לא תורה מסיני, תתחילו ליישם. חלק מהפעולות שתצטרכו לעשות באינטרנט הן כה פשוטות, שאפשר לסיים אותן ביום עבודה אחד. אז למה עוברים שבעה חודשים בטרם יש לבנאדם אתר פשוט שהוא יכול להתחיל לעבוד איתו? זה אף פעם לא ברור לי עד הסוף. תתחילו לעשות. גם אם תטעו, כל עוד לא הוצאתם הרבה כסף, אתם תלמדו מהעשייה יותר מאשר כל מה שתמשיכו לקרוא ולנתח.
3. מוסר עבודה גבוה. בלעדיו לא תגיעו רחוק, וזה די בטוח. תעבדו ותשקיעו הרבה שעות עבודה ביום בהגשמת החלומות שלכם. אל תסתפקו בשעת עבודה ביום, תרימו פרויקטים, תכתבו, תעסקו בשיווק, תבדקו את הנישה שלכם, תדברו עם גולשים בתחום שלכם, ותיישמו. תעשו עבודה. כשתראו תוצאות, זה רק ידרבן אתכם להמשיך.
4. פעילות גופנית והרגלי אכילה בריאים: אם הטיפ הזה נשמע לכם כמו קישקוש אחד גדול, אני אשמח אם ניפגש עוד שנה מהיום, ונראה מה רמת האנרגיה הפיסית והמנטלית שלכם. לשבת כל היום מול המחשב זה ממש לא צחוק. זה גומר את המוח, ולדעתי זה פרדוקסלי: ישיבה מול המחשב כל היום מעייפת אותי בלי שהוצאתי אנרגיה. התוצאה היא שבנאדם יכול להיות גמור מעייפות רק משום שישב מול המחשב ולא הזיז את השרירים שלו כל היום. התוצאה: עייפות טוטאלית, ועם זאת אנרגיה עצורה בגוף. תעשו ספורט, צאו לריצה או עשו תרגילי ספורט בבית, שחייה בבריכה או הליכה קלה. אם שעות הבוקר לא מסתדרות לכם עם ספורט, נסו לשלב פעילות גופנית במשך היום. הליכה מהירה במקום נסיעה קצרה שאתם צריכים לעשות בשכונה, למשל.
איך זה קשור לעשיית כסף בכלל? תראו שכן. לאורך זמן, קשה מאוד להתרכז ולשבת מול המחשב. אפשר לגמור את עצמך ולא להתייחס לגוף שלך למשך כמה שבועות, אבל לאחר מכן ההרס הזה יתחיל לתת את אותותיו, ואתם תתחילו להסתובב בבית עצבניים במקום לשבת מול המחשב ולעבוד, מכיוון שיש לכם את כל האנרגיה העצורה הזו בגוף. אתם תתחילו להתעייף בשעות מוקדמות ולא תצליחו למשוך שעות עבודה מאוחרות. תתקשו להתרכז והפרודוקטיביות שלכם תתחיל לגלות סימני ירידה. מי שרוצה למשוך בעסק באינטרנט לאורך זמן, חייב לדאוג לעצמו, ובחיי שאין דרכים אחרות לעקוף את זה: שינה, ספורט, מזון בריא. גם תמיכה רגשית מבני המשפחה יכולה להועיל כאן.
5. תמצאו קהילה. קהילת מקדמי אתרים, פורום כסף באינטרנט, פורום תוכניות שותפים, מפגשים קבוצתיים או דיונים אונליין. כולנו צריכים להרגיש חלק ממשהו. אם אתם עושים כסף באינטרנט לבד מול המחשב, חשוב שיהיה לכם מקום להתרועע בו, לדבר, לשאול, לקבל מידע. לחלוק בעיות, למצוא פתרונות. טיפ 5.2 יהיה: אל תכלו שם את כל היום שלכם! קל מאוד להישאב לאיזה פורום ולגמור שם שעות על גבי שעות בהתמכרות החדשה שלכם: קריאת תגובות לתגובות שהגבתי, על הודעה שמישהו כתב והגבתי עליה ומישהו הגיב לי עליה. אוי לא, בשלב הזה אתם אבודים. כל דבר במידה, בסדר?
הטיפ החשוב ביותר שלי ייקרא: מה אני מוכר ולמי, והוא יגיע בפוסט הבא, פוסט נפרד שיוקדש לנושא החשוב הזה, שבלעדיו אי אפשר להרוויח כסף, לא באינטרנט, ולא בשום מקום אחר. ביי בנתיים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה