צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

30.9.2011

10 דברים ששווה לשלם עליהם כסף


אנחנו כאן: כסף › צרכנות › 10 דברים ששווה לשלם עליהם כסף
השנה החדשה כבר כאן. עובדה היא, ששנת תשע"ב התחילה בדיוק היום, ולזה יש לי כמה וכמה הוכחות:
ראשית, על תחילתה הבלתי מעורערת של השנה החדשה מעידה הקימה המאוחרת שלי היום לקראת הצהריים, תוצאתה של ארוחת חג מרובת מאכלים, רבת משתתפים ועמוסת שעות לעייפה, שנמשכה עד שעות קטנות של לילה.
גם היומן שלי מראה שהיום הראשון בתשרי, ושבעוד שבוע פלוס-מינוס כבר אתחיל לחשב חשבונות נפש לכאן ולכאן והמדרכה הנפרשת מתחת לחלון חדר השינה שלי עומדת לרעוד ולאיים להתמוטט תחת כובד גלגלי האופניים והעגלות המקרקשים עליה, בואך הימים הנוראים.
זאת ועוד, למרות מרד הודעות SMS כזה או אחר, מוצדק יותר או פחות שהחל בפייסבוק לקראת חגי תשרי ואיחולי השנה החדשה, עדיין נבחרתי לקבל מסרוני חג מכמה ישויות נחמדות ואהובות, חברים שבכל זאת סימסו שנות טובות, מי מתוך אופיו המרדני, מי מתוך התמכרות להרגליו הישנים, ומי מתוך ההכרה בגודלה של חבילת האס אם אסים העצומה שיש לו בלאו הכי, שמוטב כך או כך לנצל.
תהיינה הסיבות אשר תהיינה, שנה חדשה החלה היום.
לאחר שחסכתי, קיצצתי וחישבתי, עלה בדעתי להעלות על גלי הרשת הזאת, את 10 הדברים שבכל זאת נראה לי כי שווה לשלם עליהם כסף, במיוחד השנה.
אציין, כי רשימת ההוצאות הזו היא רשימת הבזבוז הפרטית שלי, ואין בה כדי להציע, להמליץ או לייעץ למישהו כיצד עליו לבזבז את כספו.
לכבוד העובדה המרעננת שישנתי יותר מדי שעות היום, היה לי די זמן ומרץ לחשוב על 10 דברים שעליהם אני רוצה להוציא יותר כסף השנה, 10 דברים שאני רוצה להשקיע בהם יותר, ושאם, בכל שלב כלשהו השנה, יתחשק לי דווקא לבזבז כסף, אם למטרות אישיות או למטרות זולת עצמי (קרי: מתנות יום הולדת, חגים ואירועים), הרי שאלו 10 הדברים שכדאי לי להוציא עליהם כסף בשנה הקרובה. להלן הם:
  1. כלי מטבח חדשים. למעשה, אכליל ואומר: כלי בית חדשים. למה? לא חסרים לי כלי בית, מטבח או אמבטיה בשום צורה שהיא. רק שנמאס לי מחצאי סטים של כלים, חצאי סטים של סכו"ם, כלי האמבטיה הללו שצריך להחליף כל שלושה חודשים ומגבות המטבח שפשוט לא עומדות בעומס. השנה אוציא כסף בשמחה על: מחבת טפלון חדשה, סט סכו"ם חדש, סט חדש לקפה, קערות מרק חדשות, כלי אמבטיה חדשים. כן, אני אוציא כסף ואיהנה מכל רגע!
  2. ציוד נסיעות חדש. השנה אשמח להוציא כסף על תיק כלי רחצה חדש, תיק נסיעות אחד טוב שראוי לשמו, סט בקבוקים לרחצה המצדיק את קיומו, כרית קטנה לטיסות, סט קפה לשטח – חדש כלומר לא זה שיש לי כבר 11 שנים, זוג כסאות מתקפלים, שמשייה גדולה אחת ושמשייה אחת קטנה. כן, אני רוצה להוציא כסף על כל הדברים הללו. יש לי צלון שטח ענקי, אבל כשעוזבים את שטח הקמפינג לרגע כדי לשבת ליד החוף, הצלון נשאר בשטח, ואני על החוף, עם כסא מתקפל אחד חצי שבור, ושמש על הראש. רוצה שמשייה קטנה שתלך איתי לכל מקום וגם רוצה לשלם כסף על כסא אחד נורמאלי. אה, כן. השמשייה הגדולה זה כדי לכוון את הצל בשטח הקמפינג לפי השמש.
  3. ספרים. להוציא כסף על ספרים זה תמיד נכון מבחינתי, אבל השנה במיוחד. שנה שעברה קראתי מעט מדי, מיעטתי בביקורים בספרייה ואת עיתון הבוקר קראתי בדרך כלל באיחור של יומיים. ספר חדש נקרא אצלנו ביום אחד, ואני גיליתי שמלאי הספרים שלי לא חודש מספיק השנה. לקחתי ספרים מחברים, החלפנו, השאלנו, אבל לא קראתי הרבה כפי שהייתי רוצה. יתרה מזו, אני גם רוצה להוציא כסף על מתנות טובות כמו ספרים, כלומר לשלם כסף על ספרים לעצמי – וגם לאחרים. כי ככה נראה לי נכון יותר השנה, וגם כי לכולם כבר יש המון בגדים וכלים שקניתי להם בשנה שעברה.
  4. לשלם כסף על אוכל טוב. הכלל הזה ילך השנה עם כלל האח התאום שלו: לא לשלם כסף על אוכל גרוע. זה אומר שאני רוצה השנה לשלם יותר כסף על אוכל איכותי, יותר משאני רוצה לשלם מעט כסף על ג'אנק פוד או אוכל זול, רק מכיוון שהוא זול או זמין. לא רק לעצמי, אלא לכל המשפחה. גם אם זה אומר שנאכל פחות בחוץ, או נזמין פחות, או לא נזמין בכלל. נוציא יותר כסף על אוכל איכותי בחוץ, או על קניית מצרכים לבישול אוכל איכותי יותר, טעים יותר ובריא יותר.
  5. לשלם כסף על שירותים שיורידו ממני כמה מטלות מעצבנות במיוחד: שירותי ניקיון יסודי מדי פעם, אם זה של הבית, המשרד או האוטו, על זה אני אשמח מאוד לשלם כסף. אשמח לשלם כסף גם על תספורות, תיקונים מעצבנים וכיוצא בזה. אין זה אומר שלא אתקן בעצמי, אספר בעצמי או אנקה בעצמי. אבל מדי פעם, במיוחד כשאנו ניצבים מול איזו מטלה גדולה, שנוח לנו לדחות אותה מחמת העובדה שהיא ארוכה, קשה ומייגעת, אפשר להוריד את העול הזה מאיתנו ברגע אחד, אם רק נשלם למישהו קצת כסף וניתן לו לפתור את הבעיה במקומנו.
  6. לשלם כסף כדי ללמוד משהו חדש. קורס, סדנה, חוג. יש לי כבר המון רעיונות בראש ומייד לאחר החגים אתחיל לימודים חדשים. השנה אני אשלם כסף על לימודים, ואפתח דלתות חדשות. בהצלחה לי.
  7. השנה אוציא כסף על מתנות למשפחה הקרובה וקיום אירועים משפחתיים. זה כולל ארוחות משפחתיות, מתנות צנועות אך משמחות, כאלה שבדרך כלל לא שילמתי עליהן כסף לא מחמת ההוצאה, אלא מתוך עצלות וחוסר זמן – השנה אני בהחלט אשקיע יותר.
  8. השנה אוציא כסף כדי להשקיע בעסק שלי. זה כנראה יהיה בתחום של מיקור חוץ מסוג כלשהו בתחום האינטרנט. למזלי יש מספיק תחומים באינטרנט שאין לי בהם חצי הבנה, ולא יהיה קשה לבחור תחום שאין לי כוח להתעסק בו, ושאותו אני מוציא החוצה ומתחיל לשלם עליו כסף ולא להתעסק איתו יותר בחיים. ואו, זה יהיה כיף.
  9. השנה אוציא כסף על שיפור סביבת העבודה שלי. אולי מקום עבודה חדש, אולי תכנון אחר, אולי רהיטים אחרים. מה שבטוח, אם אתם רוצים לקנות לי משהו השנה, זה בהחלט יכול להיות משהו לסביבת העבודה. היי, אולי אפילו אוציא כסף על מחשב חדש.
  10. השנה אשקיע כסף כדי לשדרג את המחשב הנייד שלי, אף שהוא די חדש, אבל זקוק לכמה שיפורים, זיכרון, תוכנות ועוד כמה ביצי הפתעה – כדי שאוכל לעבוד הרבה יותר טוב מחוץ לבית. שיהיה לי נוח ונגיש, שלא אחשוב פעמיים אם לצאת לעבוד בחוץ או לא. שאוכל לעבוד מכל מקום אם רק ארצה, כמובן.
זהו, אלה 10 הדברים שעליהם אני רוצה להוציא יותר כסף השנה. לא שמעתם אותי בנאומים ארוכים על הוצאת כסף השנה על חוויות משפחתיות, טיולים וטיסות, מלונות או מסעדות, מכיוון שמעולם לא האמנתי שבכלל צריך להוציא כסף כדי לבלות יפה בקרב המשפחה שלך. בשבילי ארוחת ערב עם כולם בבית, כשהטלפונים מכובים, סרט בטלוויזיה מאוחר בערב, מסעדה נחמדה מדי פעם, להזמין חברים, שבת בבוקר בפארק עם אופניים, שירים ברדיו וריקודים בסלון תוך כדי קיפול כביסה – אלא במילא הרגעים הכי מאושרים, הכי ביחד, הכי משפחתיים שיש. ובשבילם באמת, באמת שלא צריך להוציא הרבה כסף.
אני רוצה לאחל לכולכם שיהיו לכם הרבה רגעים פשוטים – קסומים כאלה השנה. שנה טובה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה