צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

13.11.2010

ואם ביום שלישי לא בא לי? טיפ עבודה מהבית שלא תאהבו לקרוא


אבל הוא יעזור לכם, כלומר, יש מצב כזה, בלי התחייבות.
אתם רוצים לעשות כסף, הרבה כסף, עדיף מהבית, בלי טרדות עמוסות ודאגות מיותרות. פשוט להרוויח כסף, מה כבר ביקשנו?
אם אתם מנסים לעשות כסף באמצעות עבודה מהבית, ועברתם כבר איזשהי כברת דרך בעניין, ישנה סבירות גבוהה שהספקתם ללמוד שגם בבית, כמו בעבודה האפורה ההיא שהייתה לכם במשרד, יש דברים שחייבים לעשות.
כל מיני משימות שלא בא לכם לעשות, בטח לא עכשיו. בעצם גם לא בצהריים וגם לא בערב אחרי שכולם הולכים לישון, ובעצם אם חושבים על זה ממש לעומק – אתם לא רוצים לעשות את זה בכלל.
שזה ממש בסדר מצידכם. הצרה היחידה היא, שמישהו חייב לעשות את זה, ואם זה לא אתם אז זה צריך להיות מישהו שתשלמו לו כסף. מה לעשות. אז מה אתם אומרים? יש לכם כסף לשלם למישהו שיכתוב את המאמרים האלה שאתם צריכים? שיכניס כמה שורות קוד? שינסח את הפרסומות הדחופות הללו? מדובר למעשה בכל מטלה שלא מכניסה לכם כסף ישירות, אבל היא ממש הכרחית כדי שתמשיכו להרוויח כסף בקרוב.
זה יכול להיות תחזוקת האתר, ספקים, עיצוב וכל עניין אחר. אבל מישהו צריך לבצע את המשימות שאתם הגדרתם לעצמכם. וברוב המקרים, מה לעשות – כנראה שזה יהיה אתם ולא מישהו אחר.
בשלבים ראשונים של עבודה מהבית אנחנו עושים המון בעצמנו, כי עוד לא התרגלנו לשלם כסף לאחרים ולפעמים גם אין עדיין תזרים מזומנים שיצדיק תשלום כזה.
וכך קורה שאנחנו קמים בבוקר לעבודה מהבית, שהיא נעימה ושגרתית, ובאופן כללי אנחנו די נהנים ממנה. אבל על הדרך נאלצים לעסוק בעבודה שאנחנו גם שונאים לעשות.
עד כאן בסדר. הצרות האמיתיות מתחילות כשאתם אומרים לעצמכם: אני יעשה רק את מה שאני אוהב לעשות. וגרוע מכך: אני לא נוגע בעבודה הזיפטית הזאת והזאת.
תגידו, אתם חושבים שכל האנשים בעולם עושים רק את מה שהם אוהבים? כל הזמן? ממש לא.
יש דבר כזה שנקרא אחריות. במשרד קל יותר להבחין בתחומי האחריות שלכם, וקל לכם להרגיש אותה ואת כובד משמעותה. בבית אין מי שילחיץ אתכם בעניין הזה, אבל האחריות שלכם היא כלפי עצמכם וכלפי העסק או הפרנסה שלכם. מספיק חשוב, לא?
יש משימות שכל אחד שונא לעשות, ומי שמצליח בוחר לעצמו תחום עיסוק שהוא מאוד מאוד אוהב, ומכריח את עצמו לבצע במסגרתו גם מטלות שהוא ממש שונא. בחרתם תחום שאתם אוהבים, מתעניינים בו, ורוצים לעסוק בו רוב הזמן? נפלא. תגידו תודה ותבינו שזה לא הזמן להתפנק. אם קשה לכם לעשות משימות משמימות, או כאלה שאתם פשוט לא מתחברים אליהן, קבעו לכם יעדים ומטלות פשוטות שיסייעו לכם להשלים את המטלות הללו, ובמקרה החמור עדיף לשלם כסף למישהו כדי להיות בטוחים שהמשימות בכלל יצאו לפועל.
גם אם הצלחתם לשלם כסף למישהו שיעשה עבודה במקומכם, בקרוב תפנימו, שבכל עבודה צריך לעשות גם דברים שאנחנו לא אוהבים לעשות. אם מוצאים דרך לשחק עם המטלות שלנו ולהפוך אותן למעניינות, מרתקות, מעשירות, מסקרנות וכייפיות – אנחנו אולי לא נתחבר עם תחביב חדש, אבל נצליח להשלים את העבודה שלנו מהר יותר, עם פחות תסכולים.
קראו עוד על עבודה מהבית, ואת רשימת הטיפים היומיים שלי לכל מי שעובד מהבית: איך לעבוד מהבית.
עו מידע תמצאו כאן: איך לעשות כסף.
דף הבית תמיד כאן: כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה