צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

5.5.2011

עבודה מהבית: נסחו חוזה עבודה עם עצמכם


יש לכם עבודה מהבית, עצמאיים או שכירים או פרילנסארים? מה שזה לא יהיה שאתם עובדים בו, הכישרון שלכם, הידע שלכם, התואר שלכם או ההתמחות שלכם באים לידי ביטוי ואתם נהנים לעבוד במסגרת עצמאית ובלי בוסים על הראש, לפחות לא בטווח יירוט מיידי וקצר.
אחת הבעיות הבולטות שעסקנו בה כאן בבלוג בשנה החולפת, הייתה כיצד להתמיד בעבודה כשאנו עובדים מהבית, איך למשוך את שעות העבודה הנדרשות לנו כדי להמשיך להרוויח כסף מהבית, גם כשאין לנו בוס על הראש, יעדים שמישהו אחר הגדיר עבורנו, ודד ליין קטלני?
זו בעיה כשקצב ההתקדמות שלנו תלוי רק בנו. זו ברכה וקללה, משום שאנו כביכול פנויים לעשות ככל העולה על רוחנו, מצד שני, אנחנו משאירים הרבה כסף על השולחן רק מכיוון שאיננו עובדים מספיק, תכל'ס.
אז בתכל'ס, בואו נעשה תרגיל קצר.
קחו חוזה, כל חוזה, לא חייב להיות חוזה עבודה, ונסחו לעצמכם עם עצמכם, חוזה עבודה.
קחו אחריות והבטיחו לעצמכם את כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להצמיח את העסק שלכם, את העבודה שלכם, כדי שתוכלו לעבוד מהבית, להמשיך ליהנות אבל גם להרוויח כסף, גם בלי בוס על הראש.
התייחסו לחוזה שלכם מול עצמכם, בשיא הרצינות, אם אתם רוצים שזה יעשה את העבודה.
נסחו סעיפים ברורים עם עצמכם, כגון: מה אני מתחייב לעשות כאשר אני נתקל בבעיה או במכשול מסוג מסוים, מה אני מתחייב כלפי עצמי מבחינת רגשותיי בתהליך העבודה, מבחינת הישגיי בתחומים שונים, מבחינת היעדים והמטרות שלי.
אם יעזור לכם להתייעץ על חברים קרובים או הקרובים שחיים אתכם, כדי לקבל מהם תובנות לגבי אופן העבודה שלכם, ההתנהלות היומיומיית שלכם ועוד, ערכו שיחה קצרה ונסחו את כל מרכיבי חוזה העבודה הרלוונטיים שלכם.
יכול להיות שתרגיל זה יעזור למי שכבר התייעץ עם יועץ עסקי, או קיבל הכוונה תעסוקתית, אימון לקריירה וכדומה. זה בהחלט יעזור למקד את החוזה ולדעת לקראת מה אתם הולכים ומה אתם צריכים ויכולים לדרוש מעצמכם.
קראו את כל הפוסטים בנושא: עבודה מהבית, איך לעשות כסף ואת מדריך הטיפים החדש שלי כיצד לעבוד מהבית.
חיזרו לבקר בדף הבית, תמיד כאן: כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה