צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.3.2011

טיפ עבודה מהבית: העלו את רמת האנרגיה שלכם!


אז יש לכם עבודה מהבית ואתם מרוצים ממנה במידה מספקת. היא מכניסה לכם כסף ומגשימה את החלום הפרטי שלכם: לעבוד בקצב שלכם, להיות הבוס של עצמכם, להישאר בחיק המשפחה שלכם ולהרוויח כסף, או אולי להשלים הכנסה, בגדר עבודה שנייה.
אתם משקיעים זמן ומאמצים בעבודה שלכם ורואים פירות לעמלכם.
אבל אתם מכירים את זה, סוף היום מגיע ואתם גמורים. גרוע מכך: תחילת הבוקר מגיע, וכבר אתם חשים מחסור ביכולות מנטליות ופיסיות להתחיל לעבוד.
הייתם רוצים לפתוח את יום העבודה שלכם עם אנרגיות קצת יותר גבוהות, ולסיים אותו כשעוד נותרו לכם כוחות, אבל מה לעשות ואתם פשוט טובעים בים המשימות שלכם והמוח מתחיל להרגיש צמיגי משהו ומעורפל כבר בשעות הצהריים?
לדעתי יש מה לעשות, וכאן אוכל להביא רק מניסיוני האישי.
עבודה מהבית פירושה שעות עבודה ממושכות אותן אנו מבלים בפסיביות פיסית.
עבודה מול המחשב, עבודה בטלפון או בישיבה ממושכת. המוח פועל, הידיים עובדות ואתם עסוקים עד מעל הראש, זה מאוד מעייף. זה יכול לעייף כל אחד.
אבל חישבו על הדוגמה הבאה: אתם מכירים את זה שאתם יושבים מול הטלויזיה וכבר הפכתם לקאוץ' פוטטו, בטטות גמורות ומחוסלות מול המרקע, עייפות פיסית ומנטלית מבלי שהוצאתם אנרגיה כמעט בכלל?
הבהייה במסך, טלויזיה או מחשב, וישיבה ממושכת פשוט מעייפים. אבל מנגד, לא הוצאתם אנרגיה פיסית בכלל והיא נשארת חסומה בגוף. אתם כעת עייפים מנטלית ופיסית, מבלי שהגוף שיחרר את האנרגיה החסומה שהוא טומן בחובו.
המצב הזה יכול להימשך זמן מה, אבל בסופו של דבר יגבה מחיר של עייפות, עצבנות, חוסר ריכוז וחוסר תפוקה. ועוד לא דיברנו על מה זה עושה לבריאות שלכם, רק מכיוון שאין לי שום רקע ברפואה.
חשוב מאוד, אם רוצים להתמיד בעבודה מהבית, לצאת החוצה מהבית. להתאוורר ולעסוק בפעילות ספורטיבית כלשהי. צאו לריצה או שחייה, משחק טניס או הליכה עם חבר/ה בחוץ. שעות הבוקר המוקדמות או שעות הערב, או אפילו באמצע היום, אם יש לכם זמן לכך. אפשר לשלב פעילות גופנית בכל שלב של היום. ריקוד, משחק ספורט או פשוט הליכה לסידורים במקום נסיעה ברכב, אם אתם ממש עסוקים.
תכננו לעצמכם תפריט מזון יומי מסודר, הכולל את כל אבות המזון. הקפידו לאכול בריא, במיוחד אם אתם עובדים מהבית. ישיבה ממושכת מול המחשב מזמנת לנו שעות של זלילות, חטיפים, נישנושים וכל מה שלא בריא. יש לזה מחיר, אל תטעו.
מי שרוצה להמשיך לעבוד מהבית בתפוקה מלאה לאורך זמן, חייב לסגל לעצמו אורך חיים בריא, לישון מספיק שעות, לאכול בריא ולעסוק בפעילות גופנית.
אם אתם חושבים שזה מבזבז לכם זמן, ושההרגלים הבריאים הללו באים על חשבון שעות עבודה יקרות, אתם טועים, לדעתי. לאורך זמן תרוויחו יותר מכל שעת עבודה שלכם, כי תהיו חדים, מרוכזים יותר ומלאי אנרגיה.
קשה לשמור על סדר יום כשאפשר לעבוד בכל שעה שבא לנו. אבל חשוב לשמור על סדר כלשהו כדי לא ליפול מהרגליים. לישון כשצריך, לעבוד כשצריך, להתעמל ולאכול נורמלי. אם תרוויחו יותר כסף או פחות, זה כבר תלוי בעיסוק שלכם. אם תספיקו יותר, בזה אין לי ספק.
איך לעבוד מהבית - סדרת הטיפים שלי
עבודה מהבית
איך לעשות כסף
חיזרו לבקר אותי בכל עת בדף הבית: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה