צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

8.3.2011

טיפ עבודה מהבית: שעות עבודה


כל אחד יודע מהן שעות העבודה האפקטיביות שלו, ובאילו שעות הוא חצי מנומנם, או מסוגל לעשות מקסימום את המינימום המוטל עליו, ותו לא. אז באיזו שעה להתחיל לעבוד?
אם אתם עובדים מהבית תקופה ארוכה, כבר למדתם בוודאי משהו על שעות העבודה שלכם, ומעל הכל: אתם כבר למודי ניסיון ויודעים שזה לא כמה זמן פנוי יש לכם לשבת ולעבוד, אלא איכות הזמן הזה, כלומר: איך אתם מנצלים אותו.
לא נדבר כאן על ניהול עבודה בזמן, אלא על השעות הנוחות לכם להשקיע בעבודה שלכם. עבודה מהבית פירושה, פעמים רבות, שאתם מרוויחים בהתאם לתפוקה שלכם, ולא ביחס ישר לשעות העבודה שאתם משקיעים. לכן יותר משחשוב לנפות כמה שיותר שעות לעבודה, חשוב יותר שהשעות שאתם מצליחים לפנות לעבודה, תהיינה שעות פרודוקטיביות, כדי שהעבודה שלכם תהיה אפקטיבית.
לי מאוד נוח לעבוד מוקדם בבוקר. לפני שנים אחדות, כשעדיין הייתה לי עבודה מהבית, דוקא היה נוח לי לעבוד בשעות הלילה. אין זה אומר שהן היו פרודוקטיביות במיוחד, ועליי גם לציין שעבודה ממושכת בשעות הלילה, גובה את מחירה. את המחיר אנו משלמים בשעות הבוקר, עם קשיי הקימה והתפקוד, וזה נמשך, לצערי, לאורך כל שעות היום.
אי אפשר להרוויח כסף כשלא מתקפדים, וכשלא ישנים בלילה בדרך כלל נהיים עצבניים למדי.
שעות הבוקר המוקדמות נבחרו כשעות עבודה עדיפות מבחינתי. זה אומר לקום מוקדם בבוקר, לתת לגוף שלי את הריצה בים שהוא צריך בבוקר, להתקלח ולהתלבש יפה ונוח, לאכול ארוחת בוקר כמו שצריך, ולהתחיל לעבוד.
כן, את ארוחת הבוקר אפשר גם לדחות לשעות רעבות יותר, אבל אפשר להתחיל את הבוקר עם סלט, מיץ תפוזים, קפה או פירות, אם מוקדם מדי לבלוע את כל המקרר עדיין.
כשהרחוב מתחיל להתעורר, חלק מהעבודה היומית שלי כבר מאחוריי, ומתחילה מוטיבציה מסוג אחר, השראה מנטלית משימתית, שמספק הרחוב, האנשים היוצאים לעבודה, קולות הבנייה והכביש, והילדים ברחוב שמאחרים לגן.
עבודה מהבית לא חייבת להיעשות רק מהבית. בשעות הבוקר המאוחרות, אפשר להעביר אותה לבית קפה עם לפטופ, ואפילו מחברת ועט, אם ממש בא לכם. בשעות הצהריים או אחר הצהריים אפשר להספיק לתפוס עוד כמה שעות עבודה בין לבין העיסוקים האחרים שלכם, בפארק או בתור לסידורים.
כל זמן הוא זמן מצוין לעבודה, כל עוד אתם בריכוז, מול המחשב שלכם. עבודה מהבית יכולה להיות עבודה בכל מקום שבו אתם מסוגלים להתרכז עם עצמכם והמטלות שלכם.
לעבוד בשעות הערב? יש אנשים שהשעות הללו נוחות במיוחד עבורם. עבור חלק, עבודה מהבית היא רק הכנסה נוספת או עבודה שנייה, שמתחילה כאשר הם מסיימים את העבודה היומית שלהם, עבור סטודנטים – כשמסתיים יום הלימודים, או עבור אמהות – כשמסתיים יום הטיפול בילדים.
זה יפה, אבל כמה אפקטיבית יכולה להיות עבודה בשיא העייפות שלך? ולכן אולי מוטב לקום שעה מוקדם יותר, ולהספיק בראש שקט והרבה אנרגיות מחודשות, את מה ששעות רבות בערב, לא מצליחות להשיג?
מי שמחוייב כלפי עצמו להרוויח כסף בעסק הפרטי שלו, עבודה מהבית פירושה שהוא יעבוד בכל שעה שהוא יכול, ישקיע כל זמן פנוי בביצוע המטלות שלו, וכאן אפשר בהחלט לנצל שעות עירניות יותר, גם אם יש לכם עיסוקים אחרים באמצע. בהמתנה לתור או לשיעור, בגינה עם הילדים, בין פגישות. אם תצליחו להכניס עוד שעת עבודה ביום בשעות עירניות ופרודוקטיביות, יכול להיות שההשקעה הזו תהיה הרבה יותר אפקטיבית מעבודה בחצות, כשאתם כבר גמורים לחלוטין.
קראו את כל הטיפים שלי על איך לעבוד מהבית, וכל הפוסטים בנושא עבודה מהבית.
חיזרו לבקר אותי בדף הבית: כסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה