צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

10.9.2010

הטיפ היומי של עבודה מהבית על כוס קפה


היום משהו על שתיית קפה. ככה לכבוד ראש השנה, והחלטות חדשות.
להזכירכם, למי ששכח או בצעד מפתיע לא היה פה: התחלתי להעלות טיפים קצרים וקולעים בנושא עבודה מהבית, הקשורים ישירות לנסיון אישי שלי ושאולי יכולים לשפר את חייכם, ולו במעט, או לעזור לכם להתמיד בעשיית כסף מהבית, לקבוע מטרות, לנהל את הזמן שלכם טוב יותר, לעבוד מהבית בלי להשתגע ואולי גם להרוויח יותר כסף אבל זה כבר תלוי בכם.
אם אתם מתעניינים בטיפים נוספים בנושא עבודה מהבית, כסף באינטרנט, שיווק ומכירות ראו: עבודה מהבית טיפים, ואת הטיפ הראשון שלי כאן: עבודה מהבית הטיפ היומי.
משהו ששמתי לב אליו לאחרונה: כמה כוסות קפה אתם שותים ביום? מי שעובד מהבית בדרך כלל שותה הרבה. נו כי מה כבר יש לנו לעשות? עוד קפה ואיזה נישנוש מול המחשב. תתחילו לספור אותם ותתחילו לקצץ. נדמה לנו ששתיית קפה משפרת את הריכוז שלנו ומונעת עייפות. אבל מה שגיליתי הוא שכשאני שותה פחות, הריכוז שלי דווקא נשמר יותר זמן. נכון, העייפות של אמצע היום מחייבת שתיית קפה למי שרגיל, אבל שמתי לב שכאשר אני שותה פחות קפה לאורך זמן גם העייפות יורדת. לא ידוע לי שזה בדוק או כתוב איפשהו, אבל באופן אישי זה הניסיון שלי. יותר מדי קפה גורם לעצבנות ויכול לגרום לתשישות כי הוא מעכב ספיגה של ויטמינים ומינרלים חשובים בגוף, אלה שדווקא נחוצים למוח שלנו ולפעילות גופנית. ברזל, למשל, נספג פחות טוב אחרי שתיית קפה, תה וחלב. מחסור בברזל גורם לעייפות, תשישות ועצבנות. ומי צריך את כל אלה כשמנסים להתרכז, תגידו לי?
בקיצור, קפה זה בהחלט אחת האהבות שלי, אבל התחלתי לקצץ והשיפור הפיסי מורגש. מה דעתכם? ויש לכם דרכים אחרות להחזיק שעות עירנות כשאתם עובדים מהבית, נניח בשעות הלילה או במשך היום כשאתם כבר פחות רעננים? איך נשארים מרוכזים ושומרים בכל זאת על עירנות גם בלי בוס על הראש ודד ליין? אם יש לכם המלצות שילחו אותן אליי ואשמח לפרסם אותן. בנתיים שיהיה אחלה יום וניפגש בטיפ הבא בנושא עבודה מהבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה