צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.11.2010

הקלדה עיוורת תעזור לכם לעבוד מהבית באינטרנט


הטיפ היומי של עבודה מהבית מגיע היום בדיוק בזמן לפתוח את עונת החורף.
כבר אמרתי, זהו זמן מצוין לעבודה מהבית, להשקיע באתרי האינטרנט שלכם או לפתח ואף להוציא לפועל כל תוכנית עסקית שנראית לכם.
מי שמרוויח כסף מהבית ועובד שעות ארוכות מול המחשב, יעשה לעצמו טובה גדולה אם יקדיש מחשבה לתנאי העבודה של עצמו. שיפור התנאים הפיסיים שלכם בזמן העבודה יכול, לאורך זמן, להקל עליכם משמעותית.
עבודה מהבית באה לספק עבורנו כמה וכמה מטרות: עיסוק נוח, עבודה בתנאים המתאימים לנו, אפשרות להרוויח כסף באופן עצמאי, אפשרות להרוויח יותר כסף משהיינו מרוויחים בעבודה כשכירים, מכיוון שהמשכורת שלנו אינה קבועה: כמה כסף שנרוויח תלוי במידת המאמצים, היכולת, הכישרון והזמן שלנו.
עבודה מהבית מתאימה לא רק לעצמאיים, ואת זה צריך לזכור. גם פרילנסרים ואפילו שכירים יכולים לעבוד מהבית.
אבל תהיה הדרך שבה בחרתם להרוויח כסף אשר תהיה, עבודה מהבית כרוכה פעמים רבות בכתיבה.
אם זו כתיבת תוכן, שיווק עצמי או אפילו שיווק של העסק שלכם, גם אם העסק שלכם הוא אינסטלציה ולכאורה אינו קשור בכתיבה כלל.
כך או כך, היכולת שלכם לעבוד מהבית דורשת שיכלול ושיפור, שהוא תמיד חיובי, גם אם לא מכניס לכם כסף באופן יישר.
אם אתם כותבים הרבה, מחזירים מיילים, כותבים תוכן, חומר שיווקי או אפילו כתיבה של אתר האינטרנט שלכם, הרשו לי להמליץ לכם לשפר את יכולות ההקלדה שלכם.
כתיבה היא יותר מהקלדה. כתיבה זה יצירתיות, מחשבה, רעיון, יכולות ניסוח, שפה, תנאים מתאימים לעבודה וכתיבה ועוד.
עבורי שיטת ההקלדה העיוורת פשוט איפשרה לי לכתוב יותר בנוחות. זה לא ששיפרתי את זמן ההקלדה שלי, את מספר המילים לדקה או חסכתי לעצמי זמן. גם לפני שלמדתי הקלדה עיוורת כתבתי מהר מאוד. למעשה האצבעות שלי עפות על המקלדת, בדרך כלל תוך כדי שאני עושה עוד כמה פעולות בו זמנית.
זה לא שיכולות ההקלדה שלי עצמן דרשו שידרוג. ההפך הוא הנכון. יכולתי ללמד הקלדה עיוורת עוד בטרם למדתי הקלדה עיוורת. זה פשוט שהאצבעות היו מתרוצצות על המקלדת יותר מדי: הלוך ושוב, ולקצוות שונים וגם בכל זאת הצטרכתי להעיף מבט (נוגה) מפעם לפעם בקלידים. עכשיו, זה לא שזה מנוגד לאיזה חוק הצלחה באינטרנט – להעיף מבט בקלידים, זאת אומרת. זה לא שנרוויח יותר כסף ככל שנקליד מהר יותר. זה פשוט שחשבתי, וצדקתי, שאם אדע להקליד מבלי להביט במקלדת, זה יהיה פחות מעייף. וכך היה. לא זו בלבד שהקלדה עיוורת פחות מעייפת את הראש, הצוואר והעיניים, הרי שעתה מרוב אי-עייפות עוד יקרה שאשכים שעה קודם. ואז מי יודע מה יכול לקרות?
אם אתם רוצים ללמוד הקלדה עיוורת כדי לשפר את היכולת שלכם לעבוד מהבית או לכתוב ביתר קלות מכל סיבה שהיא, ישנם קורסים שיכולים לעזור לכם.
באופן אישי לא הצטרפתי לקורס אלא למדתי אונליין, חינם, במשך כמה ימים, והשאר כבר היה רק להתאמן. מאחר ויש לי, במסגרת עבודתי, הרבה מאוד טקסטים שגם כך עליי לכתוב, לא היה חסר לי חומר להתאמן עליו בהקלדה. כך שמרגע שסיימתי את שיעורי ההקלדה העיוורת אונליין, פשוט התחלתי לכתוב עיוור את כל הטקסטים במסגרת עבודתי, וזה היה האימון שלי.
אם אין לכם טקסטים ארוכים או מספקים, תוכלו להתאמן באתר הקלדה עיוורת על טקסטים, אונליין, ואפילו להדביק בתוכנה המיוחדת שלהם טקסטים משלכם להתאמן עליהם.
אם תעשו מזה עוד כסף אין לי מושג, יש להניח שיכולות הקלדה משופרות יעזרו לכל אחד באופן שונה.
השורה התחתונה היא, שזה מרגיש מוזר בהתחלה, להקליד אחרת מאיך שהתרגלת, אבל זה כיף, זה מעניין ולבסוף אפילו מרגישים די בנוח עם זה.
אם אתם רוצים לקרוא עוד טיפים בנושא עבודה מהבית, למה שלא תקפצו לפרוייקט הדנדש שלי, הטיפ היומי לעבודה מהבית? שנמצא כאן: איך לעבוד מהבית. או העיפו מבט בכל מה שכבר כתבתי אי פעם בנושא עבודה מהבית ואיך לעשות כסף.
דף הבית תמיד נמצא כאן: כסף.
בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה