צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.11.2011

עבודה מהבית: הארכת שעות עבודה, הטיפ היומי


אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך לעבוד מהבית › הארכת שעות העבודה
כמה שעות אתם עובדים ביום מהבית? יש לכם עסק או עבודה מהבית משל עצמכם, ואין בוס שעומד על הראש שלכם ואומר לכם מה לעשות בכל שעה, כמה עבודה אתם צריכים להספיק היום ולא מדרג את הביצועים שלכם.
התוצאה: כיף לכם ונוח לכם, אבל בסוף החודש אתם חושבים לעצמכם שיכולתם להרוויח יותר כסף, ולהצליח להתקדם מהר יותר, אילו רק הייתם עובדים יותר שעות, או עובדים אותו מספר של שעות, אבל מתמקדים בשעות הללו, בעבודה נטו במקום בכל השטויות שמסביב.
אז איך עושים את זה?
הטיפ היומי שלי, הוא להאריך בהדרגתיות את שעות העבודה הממוקדות, האפקטיביות, הנמרצות שלכם.
מדובר על אותן שעות עבודה שבהן אתם באמת מרוכזים ומפיקים עבודה טובה.
אל תספרו לי שאתם עובדים 8 שעות ביום מהבית, כשמתוך כל שעה כזו אתם גולשים חצי מהזמן באתרים להנאתכם, עונים למיילים או משחקים באינטרנט כל מיני משחקים מתישים. ספרו לי כמה זמן נטו אתם עובדים בתוך כל שעה כזו. ועכשיו ניגש לעיקר:
במשך שבוע, תעבדו בכל יום שעה אחת רצופה. מה תעשו אחר כך זה עניין שלכם, אתם יכולים להמשיך לעבוד כמו שתמיד עבדתם עד היום.
אבל כל יום, למשך שעה אחת של היום, רצוי שהיא תהיה השעה הראשונה של יום העבודה שלכם, אבל תעשו אותה מתי שתרצו: אתם עובדים בלי לקום, בלי לשחק, בלי לאכול, בלי הפסקות, בלי לדבר בטלפון (שימו אותו על שקט). רק עבודה. רק שעה אחת.
עשו זאת במשך שבוע, ונסו בכל שבוע להעלות ולמתוח את פרקי הזמן הללו, שבהם אתם נטו עובדים.
ברור שאתם יכולים לשבת שעה שלמה ולהתעסק רק בעבודה שלכם, בלי כל הפרעות או "בריחות", הרי זה מה שהייתם עושים אם הייתם עובדים בעבודה מחוץ לבית, זה מה שאתם עושים כשאתם יושבים שעתיים בסרט בקולנוע, זה מה שאתם עושים ברכבת. שעה שלמה, לעסוק רק בדבר אחד, בלי לקום לשום הפרעה או הפסקה, והדבר הזה שאתם עושים – פשוט צריך להיות העבודה שלכם לאותה שעה.
נכון שזה לא נשמע מסובך? כי זה לא! קומו תנסו. תקבעו שעת עבודה ותראו אם עמדתם בה. תראו מה הצלחתם להשיג בתום שבוע אחד של הניסוי הזה,  תראו כמה כסף הכנסתם,שאולי ידרבן אתכם וימריץ אתכם להעלות שבוע הבא את טווח העבודה המאומצת הזו, לשעה וחצי. עם הזמן, נסו להגיע ליום עבודה סטנדרטי ומסודר בן מספר שעות, שבו אתם מרוכזים בעבודה כל אותן שעות, אפילו אם אתם עוצרים לאכול או לשוחח בטלפון, אתם ממשיכים מייד לאחר מכן בעבודה, כי זה יום העבודה שלכם. יום נעים ופורה!
קראו עוד על עבודה מהבית ותיהנו מכל הרעיונות וטיפים שהעלתי במשך השנים בנושא עבודה מהבית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה