צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.4.2011

כמה הפסקות לקחת לעצמי? טיפ עבודה מהבית


אז אתם עובדים בשביל עצמכם, מצאתם עבודה מהבית, או אולי העברתם את העבודה הרגילה שלכם או העסק שלכם, מהמשרד הביתה. כמה כיף לכם. אתם קמים בכל שעה שנראית לכם, שותים את הקפה שלכם בלי הפרעות, משתיקים את הנייד מתי שבא לכם ועובדים בקצב שלכם. אידיליה.
אבל סוף החודש מגיע ואתם מתחילים להילחץ. אתם קובעים לעצמכם את קצב העבודה, אבל לפתע נחרדים לגלות, שזה לא בהכרח אישיו חיובי משהו, כסף לא נכנס אם אתם לא עובדים, ואתם צריכים איזה בוס שיחזיק אתכם קצת יותר קצר מאיך שאתם מחזיקים (או ליתר דיוק: מרפים) את עצמכם.
אז כמה להחזיק? כמה להרפות? כמה הפסקות לקחת לעצמנו, אם אנחנו עובדים מהבית ואיך לקבוע מטרות ריאליות?
זה ממש לא פשוט, אתם צודקים. אבל אם הספקתם להבין את זה, סימן שכבר עברתם כברת דרך לא קטנה. ומאין לי לדעת את זה?
מכיוון שאם כבר הגעתם למסקנה שאתם לא עובדים מספיק ולא מכניסים מספיק כסף כשאתם עובדים מהבית, סימן שבהכרח עברתם את: שלב ההתלהבות לעבוד מהבית, שלב ההתמכרות לעבודה, כל שלבי הביניים שבהם אתם ערים שעות על גבי שעות, עובדים במרץ וללא הפוגה, בטוחים בעצמכם יתר על המידה, משוכנעים שאתם יודעים בדיוק מה לעשות ונורא גאים בעצמכם על ההספק האדיר שלכם למשך שבוע רצוף, שבסיומו אתם מפורקים טוטאלית, פיסית ומנטלית, שולפים את קלף ה "אני הבוס של עצמי" ומוציאים את עצמכם לחופשת הבראה שסיומה אינו ידוע ואף מוטל בספק.
אז יפה. לשלב הזה צריך לשאוף כל עסק צעיר מהבית, ויפה שעה אחת קודם. בשלב זה אתם פנויים לעבוד כרצונכם ולהפסיק לעמוד ביעדים מטורפים ולא ריאליים, שהסיבה היחידה שעמדתם בהם עד כה, היא כאמור מכיוון שחשתם התאהבות זמנית וחד צדדית בעסק החדש שלכם מהבית וברעיון להרוויח ימבה כסף תוך זמן קצר.
עתה אתם יכולים לנוח בשלווה, ולאט לאט להגיע למסקנה שכדאי להפסיק לנוח ולהתחיל לעבוד, אם אתם רוצים להרוויח גם כסף מכל המנוחה חסרת הפשר הזו.
בשלב נכסף זה, כאמור, אתם כבר יצורים בעלי תבונה מוגברת בכל הקשור בתחום עבודה מהבית, ומבינים שכדאי לכם לקבוע לעצמכם איזשהו סדר יום מובנה, הפסקות, מטרות, יעדים מדידים מבחינת הספק עבודה, יצרנות וכמה כסף אתם אמורים להכניס ביום, או כמה עבודה אתם אמורים להספיק ולהתקדם ביממה.
זה מאוד מפתה לקחת לעצמך הפסקה בסיום כל משימה קטנה שיש לכם לבצע. קפה ועוגיה וגלישה בפורום החביב עליכם, למשל. בצהריים מנוחה קלה וכמובן: אירוח חברים שכירים שלקחו יום חופש בתשלום מהעבודה שלהם, לקפה ושעת פיטפוטים. מה איכפת להם, הם עדיין מקבלים כסף על היום הזה. מה איתכם?
הקפידו על שעות העבודה שלכם. קבעו לעצמכם הפסקות קבועות יחסית, עם הגמישות וההנאה הנובעת מכך שאתם בכל זאת עובדים מהבית. אפשר ליהנות משני העולמות, אבל חשוב גם לעבוד בו זמנית.
חוץ מהפסקות קבועות, כמו הפסקת קפה, הפסקת אוכל או מנוחה / ספורט, קבעו לעצמכם הפסקות שהן בבחינת תגמול או פרס, על עמידה ביעדים גדולים.
למשל, סיום יום העבודה כליל, כאשר מושגים כל היעדים, המשימות והמטלות של אותו יום. אם תבצעו את כל המטלות שלכם בזריזות, אתם יכולים לסיים את יום העבודה שלכם מאוד מוקדם, ולצאת לעשות כל מה שאתם אוהבים.
פנקו את עצמכם בחופשה של כמה ימים, כאשר השגתם מטרה אחת גדולה. נוחו קצת על זרי הדפנה, טפחו לעצמכם על השכם וסננו מבעד לכוס המשקה שלכם על שפת הים: בואנה, אני תותח. בסיומה חיזרו מהר לעבודה ושיקדו אל כל אותן משימות ומטרות שאתם עדיין צריכים להשלים. גם אז תמשיכו להגיד לעצמכם שאתם תותחים. זה אף פעם לא מזיק.
עוד טיפים לעבודה מהבית תוכלו למצוא כאן: איך לעבוד מהבית
וכאן את כל הפוסטים בנושא עבודה מהבית
אולי תמצאו עניין גם ב:
איך לעשות כסף
וחיזרו לבקר אותי בדף הבית: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה