צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.10.2010

עבודה מהבית? אין כמו חורף, נצלו את העונה הקרה


הטיפ היומי שלי בנוגע לעבודה מהבית מתחיל הבוקר עם הגשם הראשון. טוב אולי הוא לא בדיוק הראשון השנה אבל עבור המקלדת שלי הוא בהחלט סימן סיפתח חורפי, מהסוג שהמקלדת שלי מחבבת במיוחד.
אז מה כבר אפשר לעשות בחורף, אתם שואלים את עצמכם?
לא הרבה, וזה בדיוק העניין. אבל אפשר לעשות כסף וזה כידוע המופע המרכזי של הערב.
הווה אומר, למי איכפת שחורף עכשיו ואי אפשר לצאת מהבית? למי איכפת שקר מדי בים ובערב אין לאן לצאת? הנה כי כן, נצטנף לנו בבית, איש איש וגרבי הדובונים שלו, שמיכת הפליז והמוסיקה שלו בסלון או בחדר השינה או בכל מקום אחר, וקדימה לעמל של יום חורפי נוסף.
כי כמו הנמלים ששקדו ועמלו, טרחו וסחבו כל הקיץ ובחורף גירגרו בהנאה גרגירי סוכר, גם אנו נצחקק בהנאה בקיץ, אחר חודשי עמל מלווים בשוקו עם מרשמלו (לילדים, ברור).
אין הרבה שאפשר או שכיף לעשות בחורף, אלא אם אתם אוהבים חופשות סקי. על כן חורף הוא הזמן המושלם לעבוד מהבית, לטפח את העסק הפרטי שלכם או לעבוד על העסק האינטרנטי שלכם, אם אתם מהלכים צעדים ראשונים בתחום עשיית כסף באינטרנט.
זמן מצוין להסתגר קצת, לכתוב, להוציא לפועל תוכנית עבודה שבקיץ לא הספקתם פשוט כי היו יותר מדי פיתויים אחרים. או לחילופין, לכתוב ולתכנן תוכנית פעולה כזו, ולהתחיל לעבוד עליה ברצינות, במטרה לראות כסף כמה שיותר מהר, ובוודאי באביב.
אם אתם רוצים ברצינות לעבוד מהבית ולעשות כסף בלי לשנות את אורח החיים שלכם, חורף הוא זמן מושלם.
שבו לכם בשקט עם המחשב או הבלוק שלכם, שימו מוסיקה שאתם אוהבים, תכינו קפה או קוקמקום תה גדול. תנו לגשם שמתופף על החלון לסדר לכם אמביאנס עם קולות רקע כמו שרק הגשם יודע.
שבו עכשיו בבית ותתרכזו בכל המשימות שאתם צריכים לבצע. תעשו את זה עכשיו ותנצלו את החורף, כי כשהקיץ יגיע, יהיה קשה יותר להדביק אתכם לכיסא.
בברכת: עבודה נעימה בעונה הגשומה, אסיים הפעם.
איך לעבוד מהבית - סדרת הטיפים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה