צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.5.2012

איך לעשות כסף באינטרנט עם לידים


אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך עושים כסף באינטרנט › איך לעשות כסף באינטרנט עם לידים
אם אתם חושבים איך לעשות כסף באינטרנט, כדאי שלפני הכל, תלמדו כמה מושגים ומונחים מעולם השיווק באינטרנט, שיכולים לעזור לכם להבין בגדול, מי נגד מי, ולקבל תמונה כללית של התחום שאליו אתם שואפים להכנס.
להבין את המושגים השונים יעזור לכם לא רק להבין בגדול את תמונת השיווק באינטרנט, אלא גם יעזור לכם להבין על מה בכלל כולם מדברים, וכאשר תקראו פוסטים או מאמרים בנושא שיוק אפילייט, שיווק שותפים, גוגל אדוורדס, פרסומות, אתרי תוכן, פרסום בפייסבוק או רשתות חברתיות – יהיה לכם מושג מה הכיוון הכללי של הדברים.
אחד המונחים שאתם רוצים להכיר נקרא לידים. איך עושים כסף באינטרנט עם לידים?
מה הם לידים? מה זה ליד? ליד הוא הפניה של לקוח פוטנציאלי, מישהו שעשוי לגלות עניין בקניית מוצר כלשהו, ברכישת מוצר מסוים או מישהו שמגלה עניין בשירות כלשהו, למשל שירות השכרת רכב או ביטוח רכב.
למה אתם רוצים להפנות לידים? כי הפניית לידים מזכה אתכם בעמלות על ההפניות. ישנן תוכניות שותפים שבהם תקבלו עמלות ותרוויחו כסף רק על מכירות של מוצרים ולא על גולשים שהביעו עניין במוצר, אך לא קנו אותו בסופו של דבר. אתם עושים כסף, כשמיהו משלם כסף ולא במקרה אחר.
לעומת זאת ישנן תוכניות שותפים שבהן תוכלןו לקבל עמלות (בדרך כלל נמוכות יותר, תלוי בתחום ובערך המוצר) גם על הפניות של לקוחות, גם אם הם לא קנו את המוצר.
למה שווה לבעל מוצר או חברה לשלם כסף למשווקים על הפנייה של לקוחות? מכיוון שהפניה – ליד – איכותי, יכול לזכות את החברה בלקוח פוטנציאלי שיכול להיות שווה הרבה כסף בעתיד. למשל, אפשר לשלוח לו הצעות לרכישה או מבצעים, להפנות אליו נציג מכירות שיעניין אותו ברכישה של מוצרים, ובוספו של דבר ליד כזה יכול להיות שווה לחברה הרבה כסף.
כדי שליד יהיה שווה כסף לחברה והיא תרצה לשלם על ליד כסף למשווק, ליד צריך להיות איכותי. ליד איכותי וטוב הוא לא ליד אנונימי. כלומר, אם הפנתם מישהו לאתר החברה באמצעות לינק שלכם, המזהה אתכם כמשווקים, אבל הלקוח לא ביצע כל פעולה באתר, אתם לא תקבלו כסף. רשתות שותפים ובעלי מוצרים אינם משלמים כסף על כניסות לאתר ברוב המקרים.
על מה תקבלו כסף? על לידים שהביאו לביצוע פעולה כלשהי באתר. למשל, מילוי פרטים בטופס יצירת קשר. מילוי פרטים איכותיים, כלומר לא רק שם וכתובת מייל, אלא פרטים אמיתיים ורציניים שמוכנים למסור אנשים שמאוד מתעניינים ברכישה של המוצר.
קראו עוד על כסף באינטרנט ועל שיטות איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה