צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

28.2.2009

לעשות כסף באינטרנט בלי אתר אינטרנט


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › לעשות כסף באינטרנט בלי אתר
איך אפשר לעשות כסף באינטרנט בלי אתר אינטרנט? זה אפשרי ובר יישום, וזו בשורה משמחת לכל מי שלא יודע לבנות אתר, אין לו כסף לשלם או לא מעוניין להשקיע בתשלום עבור בנייה או עיצוב של אתר, ולכל מי שמבקש להתחיל להרגיש את התחום של יזמות אינטרנט, לבדוק כמה שיטות אפשריות לעשות כסף באינטרנט, ולגשש בשטח לפני שיקבל החלטה.
אתר אינטרנט יכול להיות יתרון או חיסרון בתחום של עשיית כסף באינטרנט, וזה מאוד מאוד תלוי בתחום שבו בחרתם להתחיל. ברוב המקרים זה יהווה יתרון מבחינת האופציות השיווקיות העומדות לרשותכם, ומגוון האפיקים שתוכלו לבחור בהם.
זהו חיסרון מבחינת השקעת זמן, ואולם לא הייתי רואה בכך סיבה לא לבנות אתר, מכיוון שכפי שתגלו מהר מאוד, לעשות כסף באינטרנט פירושו להשקיע במילא לא מעט זמן, אז התעסקות עם אתר ומעקב אחריו הוא לאו דווקא לשון המאזניים בהחלטה.
אז איך עושים כסף בלי אתר אינטרנט? כמובן שנשתמש באתרי אינטרנט, פשוט לא באתרים שלנו. אלא באתרי אינטרנט שמאפשרים לנו, תמורת איזשהו פיצוי: או תשלום, או כתיבת תוכן, להשתמש באתרים שלהם על מנת לקדם את המודל האינטרטי המכניס לנו כסף. זהו המודל העסקי שלהם: הם משכירים שטחי פרסום באתר שלהם, למשל, או מאפשרים לנו לכתוב תוכן לאתר שלהם ובתמורה נקבל מספר קישורים לאתר שלנו מאותו תוכן, כך שלקוחות יוכלו למצוא אותנו.
עד כאן ההסבר הפשטני. ועכשיו לאקשן:
כדי לעשות כסף צריך למכור משהו. כך זה בכל מקום, כך זה גם באינטרנט. אם מישהו סיפר לכם שאפשר לעשות כסף בלי למכור כלום, הוא בעצמו מוכר לכם – כנראה שהוא מוכר משהו לא מוצלח.
עוד לא מצעתי שכסף גדל מעצמו. הכסף שאתם מרוויחים הרי צריך להגיע מאיפשהו – מישהו צריך לשלם על איזשהו שירות, רעיון או מוצר – כדי שאתם תרוויחו כסף.
מה שכן, המוצר/שירות/רעיון הזה לא חייב להיות שלכם. זה יכול להיות מוצר של מישהו אחר, שאתם עוזרים לו לשווק אותו באינטרנט. המודל הזה נקרא שיווק תוכניות שותפים, או בשפת המקור אפילייט מרקטינג. תוכניות שותפים קל מאוד למצוא, גם בחו"ל וגם בארץ. רשתות של תוכניות שותפים מקרשות בין בעלי מוצרים ומשווקים, כך שכל אחד יכול למצוא מוצר שהוא מתחבר אליו ולהתחיל לנסות לשווק אותו.
מכיון שאנו יכולים לשווק מוצרים גם ללא אתר משלנו, על ידי הפנייה באמצעות פרסומת, באנר או מודעה בגוגל אדוורדס, זהו מודל אפשרי להתחלת הדרך לעשות כסף באינטרנט.
אפשרות נוספת להרוויח כסף באינטרנט ללא אתר היא באמצעות מסחר באי-ביי, שאינו דורש החזקת אתר פרטי ואפילו לא פתיחת חנות באי-ביי.
זה שאפשר להרוויח כסף בצורה זו ללא אתר אינטרנט, אינו אומר שזה קל מכיון שאתר אינטרנט הוא לא חלק מהתמונה. ממש לא. לעיתים עבודה ללא אתר תהיה מסובכת וקשה יותר, וכל דבר שיכולנו להשיג בקלות עם אתר נצטרך להתאמץ להשיג ללא אתר. בכל מקרה מי שמתכוון לעשות כסף באינטרנט באופן רציני כדאי שיבנה אתר באיזשהו שלב (ישנם כלים פשוטים מאוד לבניית אתר, בלי צורך בניסיון או ידע בתכנות), אך הוא יכול להתחיל לשווק מוצרים גם ללא אתר, רק כדי להתנסות בתחום וללמוד את השטח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה