צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

4.11.2012

איך לעשות כסף עם ניוזלטר



אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך עושים כסף באינטרנט › איך לעשות כסף עם ניוזלטר

איך אפשר לעשות כסף עם ניוזלטרים, עיתון מקוון המשלח למנויים שלכם אחת לשבוע או אחת לחודש באמצעות המייל?
רשית, חשוב להבין שאנו יכולים לשלוח ניוזלטרים רק לאנשים אשר נרשמו לרשימת התפוצה שלנו בהרשמה כפולה והביעו הסכמתם בכתב לקבל מאיתנו מיילים. בשום אופן אחר אין לשלוח מיילים לאנשים, מאחר ורשימת תפוצה כזו תיחשב כספאם ועלולה לזכות אתכם בתמורה, בתיעה משפטית יקרה להחריד.
יש כמה סודות להרוויח כסף עם ניוזלטרים, ושמשום מה גורואים למיניהם לא אוהבים להזכיר את השיטות הללו. אבל אם תחשבו על כך, הן אולי לא קלות במיוחד ליישום, אך עם קצת מאמץ יכולות להניב לכם המון כסף מדי חודש.
אז הנה שיטות רווחיות לעשות כסף עם ניוזלטרים:
  1. למכור שטחי פרסום. למכור מודעת פרסומת בתוך הניוזלטר שלכם, לכל המרבה במחיר, אם תוכן המודעה כמובן מתאים לתוכן הניוזלטר והאתר שלכם. ככל שיש לכם יותר מנויים ברשימת התפוצה, כך אתם יכולים למכור כל מודעה ביותר כסף! אפשר לעשות כסף עם מכירת שטחי פרסום בניוזלטרים, למשל על ידי מכירת מודעת פרסום לצלמי אירועים, מעצבי שיער או בעצבי בגדים, מאמנים אישיים ועוד. הכוח העצום שטמון למשכיר המודעה, הוא בכך שהמודעה פונה לקהל לקוחות שמעוניין בסוג כזה של מותרים, והנכונות לקרוא את המודעה גדולה במיוחד, מכיוון שהיא נשלחת אליהם באופן אישי על ידי הניוזלטר שלכם, שאותו הלקוחות כבר מכירים ונותנים בו אמון.
  2. דרך שנייה לעשו תכסף עם ניוזלטרים, היא למכור כמובן את המוצרים שלכם עצמם. נצלו את התוכן הנשלח באופן קבוע למנויים שלכם, כדי למכור מוצרים שלכם, מוצרי מידע, שירותים שאתם מציעים למכירה או הצעה לרכישת מוצרים פיסיים שאתם מוכרים, ותשאירו את כל הרווחים בכיס שלכם.
  3.  דרך נוספת לעשות כסף מניוזלטרים אינטרנטיים, היא לגבות דמי מנוי חודשיים נמוכים עבור מנוי לניוזלטר שלכם. כאן ההצלחה טמונה ביכולת שלכם לייצר תוכן ייחודי, אפילו סודי – כזה המיועד אך ורק לרשימת התפוצה שלכם, עם בונוס כלשהו, למשל, פנייה אחת לייעוץ אישי עמכם באמצעות המייל, סקייפ או טלפון. הרשמה לניוזלטר שלכם בתשלום אולי נשמעת חדשנית, אך בהחלט ברת ביצוע. תוכלו לעשות עוד כמה אלפי שקלים בחודש אם יש לכם רשימת תפוצה גדולה במיוחד.  ראו את כל השיטות איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה