צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.2.2009

לעשות כסף באינטרנט -אפשרי, אך זו עבודה לכל דבר


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › לעשות כסף באינטרנט, אפשרי, אך זו עבודה לכל דבר
לעשות כסף באינטרנט? האם זה משהו שבאמת אפשר ליישם, מה היתרונות והחסרונות של רעיון כזה?
לעשות כסף כבר נשמע טוב, נכון? לעשות כסף באינטרנט זה רעיון מתבקש, הרי כל כך הרבה כסף מתגלגל באינטרנט, למה שלא ניקח חלק במכונה הזאת, ושחלק מהכסף הזה יתגלגל גם לכיוון שלנו?
כמה קל וכיף לשבת מול המסך ושכסף פשוט יקפוץ מתוכו ישר לארנק שלנו...
אבל לעשות כסף באינטרנט זה רחוק מאוד מלהניף שרביט קסמים ולהתחיל להרוויח בלי שעשינו כלום. בוא נוריד את זה כאן ועכשיו: אין ארוחות חינם, אין כסף בחינם, אין מטה קסמים.
מה שיש, זו האפשרות לעבוד (כן, כסף באינטרנט דורש השקעה של עבודה!) מהבית, בשעות הנוחות לנו, אבל אל תטעו: "שעות נוחות" אין פירושו שעה פה ושם, אלא השקעת זמן של לפחות כמה שעות ביום, אותן תפזרו בכל שעה שנוחה לכם, אבל כן מדובר בהשקעת כמה שעות עבודה באינטרנט בכל יום, לפחות בחודשים הראשונים. לאחר מכן העסק האינטרנטי שלכם יכול לעבוד באופן אוטומטי למחצה, מה שמשאיר אתכם עם הרבה יותר זמן פנוי, אבל בחודשים הראשונים כן נדרשת השקעת זמן לא מעטה.
היתרון הוא שאפשר לעבוד מהבית, שזה רעיון לא רע לסטודנטים, אמהות בבית, או מי שכבר עובד בחוץ וצריך הכנסה נוספת. אם יש לכם כמה שעות פנויות בערב אחרי העבודה, ואתם לא גמורים מעייפות, זאת אומרת. כל זה צריך לקחת בחשבון ברגע שהחלטתם לעשות כסף באינטרנט .
אולי שמעתם במקומות מסוימים, שאפשר לעשות כסף באינטרנט על ידי השקעה של שעה עבודה ביום. זה נכון, תוכניות אפילייאט ויזמות מסוגים שונים באינטרנט עשויה לדרוש השקעה של שעת עבודה ביום, אבל – זה רק לאחר שהשקעתם כמה חודשים של עבודה יומיומית, בת כמה שעות עבודה יומיות!
בואו נסביר: גם אם הקמנו סוג של עסק אינטרנטי כגון שיווק תוכניות שותפים , אשר דורש הקמה די פשוטה של אסטרטגיה, פרסום המוצר לשיווק (מדברים על שיווק מוצר שאינו שלנו, כך שאין צורך להשקיע זמן או כסף ביצירת מוצר משלנו, ואפילו לא ביצירת אתר אינטרנט, שכן אפשר לשווק את המוצר בפלטפורומות שיווק שכבר קיימות ברשת), הרי שבחודשים הראשונים נצטרך לעבוד כמה שעות כל יום:
אם אין לנו מושג בתוכניות שותפים או בשיווק באינטרנט בכלל, הרי שנצטרך להשקיע כמה שעות עבודה ביום רק בלימוד התחום, הבנה עמוקה של המודל העסקי הזה, הכרו מעמיקה עם פלטפורומות השיווק והפרסום הקיימות ברשת, למשל גוגל אדוורדס – מערכת שהכרתה היא לכשעצמה עבודה די אינטנסיבית, למידת תוכנות שונות, מחקר שוק, שיפשוף האנגלית למי שמתכוון לשווק בחו"ל ועוד.
ובמקביל בניית המודל השיווקי שלנו: פרסומות אדוורדס, בניית אתר למי שרוצה וכדומה, עבודה לכשעצמה.
כך שאם שרדתם את כל זאת, ואתם נחושים להצליח לעשות כסף באינטרנט, לאחר שעמלתם במשך כמה חודשים והשתפשפתם בתחום, תוכלו להתחיל לעשות כסף באינטרנט בהשקעה מעטה יחסית של זמן, כעת כשכבר בניתם את כל התשתית שלכם.
לעשות כסף באינטרנט זה משהו שטוב נעשה אם נסתכל עליו כעל השקעה לטווח רחוק, ולא כעל משהו שיניב רווח מחר בבוקר, זה משהו שעוד לא ראיתי קורה. באופן נקודתי ראיתי רווחים גם מתוכניות שהתחלתי שעות ספורות קודם לכן, אבל על מנת שהרווח הזה יחזיק מעמד, תמיד נאלצתי לתחזק אותו בהקשעת זמן ושעות עבודה בחודשים הראשונים, וגם לאחריהם השקעת זמן (אמנם פחותה יותר) בתחזוק ותפעול שוטף של כל העסק. אז זו התמונה, אל תצללו בלי שנורקל, ובפוסט הבא נדבר על איך לעשות כסף בלי אתר אינטרנט, אז תישארו בסביבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה