צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

9.7.2012

איך למכור מוצרים באיביי ולעשות כסף



אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך עושים כסף באינטרנט › איך למכור מוצרים באיביי ולעשות כסף

איך לעשות כסף עם מכירות אי ביי? איך למכור מוצרים זולים, איך למכור מוצרים יקרים? איך לעצב את דף המכירה של המוצר שלנו באי ביי, מה לכתוב במודעת המכירה, מה לכתוב בכותרת? איך למכור בהצלחה מוצרים באי ביי מהארץ לחו"ל ואיפה מוצאים מוצרים רווחיים למכירה באי ביי?
על כל אלה אנסה להשיב בקצרה בפוסט זה, כאשר פוסטים מפורטים יותר בעניינים החשובים בנושא, בו יבואו.
אם כבר יש לך מוצר למכירה באי ביי, חשוב מאוד לעבור על כל הרשימות הדומות לשלך באי ביי, לראות מה נוסח המכירה, דמי המשלוח, מחיר המוצר, כותרת המודעה ואיכות התמונות.
אתם רוצים לעמוד בתחרות ולמכור היטב, ולכן חייבים להכיר את השוק שאתם מוכרים בו.
זירת המסחר של איביי היא ענקית, ויש בה מקום לכולם.
הרעיון להבדיל את עצמך מאחרים וכך לעשות כסף באיביי יכול להתממש בכל מיני דרכים, לא רק בהצעת מחיר זול יותר.
למשל, על ידי האפשרות למשלוח לכל מקום בעולם, מה שמוכרים רבים לא עושים – מאחר והם מוכרים רק בתוך ארצות הברית.
דרך נוספת להבדל ולהצליח למשוך קהל קונים גדול, הוא לכלול מילות מפתח רבות ושונות בכותרת המודעה שלכם באיביי.
למשל, אם מישהו חיפש מוצר של apple לא כדאי להגביל את קהל הקונים שלכם על ידי שימוש במילה iphone בלבד, מאחר ואז מי שחיפש מוצרים של אפל לא יגיע אליכם.
כדאי לכלול מותגים בכותרת אם ישנם, מאחר וחלק מהאנשים יחפשו מוצרים לפי מוצר או שימוש, ואחרים יחפשו לפי מותג. תצליחו להרוויח יותר כסף אם תמשכו סוגים שונים של לקוחות, מאחר וכך תשיגו יותר קונים למכירה שלכם.
לגבי משלוח מהארץ, יש לברר היטב מראש את מחיר המשלוח, כולל מחיר האריזה שלכם, על מנת שתוכלו לעמוד בהוצאות. אינכם רוצים להפסיד כסף על המשולח, אבל גם לא להרוויח כסף ממנו.
דרך נוספת להשיג יתרון על פני מתחרים באיביי היא להציע מחיר משלוח מוזל לכמה מוצרים יחד. משלוח מישראל נעשה לפי משקל מסוים, כך שבמקרים מסוימים, תלוי בגודל הפריטים שאתם מציעים למכירה, יש לכם מקום לשלוח 2-3 מוצרים באותו מחיר משלוח של מוצר אחד.
זה משתלם מאוד למוכר, מאחר ופעמים רבות מחיר המוצר באיביי נמוך ממחיר המשלוח. זה משתלם במיוחד לקונים מכל העולם.
תנו משהו אקסטרא, בלי להודיע על כך, פשוט תנו משהו קטן, אם מחיר המשלוח מאפשר זאת, למשל: הוסיפו כרטיס ברכה יפה, ארזו באריזת מתנה, הוסיפו ספרון הוראות שימוש, או כל דבר אחר. מי שמוכר בגד יכול לצרף סרט לשיער שיילך עם זה, למשל, או כל רעיון קטן אחר. אל גזימו, אנשים לא רוצים לקבל בדואר דברים שהם לא הזמינו. אבל לתת קצת יותר זה כלל ראשון בלהשיג לקוחות מרוצים.
לקוח מרוצה ייתן לכם פידבק טוב, וזה חשוב מאוד לעבודתכם באיביי בהמשך.
היו הוגנים מאוד, מאוד, מאוד במחיר המשלוח. זה אחד הדברים שקונים באיביי שמים לב אליו ונותנים ציון לפיו. אם מחיר המשלוח שלכם מוגזם, הם יורידו לכם ניקוד. והם רואים בדיוק כמה עלה המשלוח לפי מה שכתוב על חבילת הדואר.
הכינו את הקונה האם הוא יצטרך לשלם כסף במכס עבור המוצר.
היו הוגנים מאחר ואם אתם מתכוונים למכור באיביי למשך תקופה ארוכה, אתם זקוקים לפידבק מעולה מהקונים שלכם. כך עובדת מערכת הניקוד של איביי והיא מוכיחה את עצמה. ניקוד גבוה יתרום לאמינות שלכם ויביא יותר לקוחות בעתיד. בהצלחה! ראו גם: איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה