צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

6.8.2012

איך לעשות כסף באינטרנט ללא השקעה



אתם נמצאים כאן: כסף ›  איך עושים כסף באינטרנט › איך לעשות כסף באינטרנט ללא השקעה

איך לעשות כסף באינטרנט בלי להשקיע כסף? היום אני רוצה לספר לכם על מספר דרכים לעשות כסף באינטרנט בלי להוציא כסף, בלי להשקיע כסף, למעשה – בלי לפתוח עסק עצמאי באינטרנט.
אציין כי מי שרוצה לעשות כסף ולא כשכיר, צריך לפתוח עוסק מורשה ולהתייעץ עם רו"ח בכל ענייני תשלום המיסים וניהול העסק שלו. אך אין זה אומר שאתם חייבים לפתוח עסק אינטרנטי על מנת לעשות כסף באינטרנט.
למה הכוונה? נכון, אפשר לעשות כסף באינטרנט על ידי הקמת עסק אינטרנטי שלכם, למשל תוכניות שותפים, מכירות, מסחר אינטרנטי, פתיחת בלוג או הקמת אתר רווחי שיניב לכם הכנסות.
לשם כך נדרשת השקעת זמן מרובה וגם השקעת כסף.
אבל יש עוד דרך שבה תוכלו להרוויח כסף באינטרנט מבלי להשקיע זמן רב בלימוד וגלישה על עקומת למידה חדה וארוכה למדי, שבסופו של דבר דורשת מאמצים רבים, השקעה כספית ובעיקר השקעת זמן בבניית המודל העסקי שלכם.
הפעם אדבר על רעיון אחר. איך לעשות כסף באינטרנט על ידי מתן שירותים שאתם יכולים להציע לבעלי אתרים, לחברות קידום אתרים, לפורטלים או לחברות בניית אתרים.
השירותים שכל בעל אתר צריך, מחפש, ודורש, גם אם את חלקם הוא יבחר לעשות בעצמו, הם: כתיבת תוכן, עיצוב גרפי, תכנות או פיתוח, תחזוק אתר, הזנת תכנים או תמונות, עריכת וידאו במקרים מסוימים, מענה למיילים וכדומה.
שירותים נוספים שבעלי אתרים צריכים יכולים להיות: שירותי ייעוץ משפטי, ייעוץ עסקי, ייעוץ שיווקי ועוד.
אתם יכולים להציע את שירותכם למשל בתחום של תחזוק אתרים. בעלי אתרים רבים צריכים עזרה בתחזוק האתר שלהם, עבודה שיכולה לגזול עד מספר שעות ביום.
בשטח זה תוכלו להציע תמורת כסף שירותים כגון: הזנת תכנים לאתר, ניהול פורום, מענה למיילים, מענה לשאלות באתר או בפורום, עריכת תוכן, כתיבת תוכן, שירותים עיצוב וגרפיקה וכדומה.
עבור כל אלה תוכלו לקבל משכורת קבועה עבור העיסוק שלכם, שיכול להיות עבודה מהבית, או שכר מסוים שנקבע מראש. כלומר, לקבל כסף בעבור כל פעולה, למשל: מענה למיילים, הזנת תכנים, עריכה, עיצוב וכדומה.
באופן זה אתם יכולים לעבוד מהבית, לעשות שימוש בכשרונות או בידע והניסיון שלכם, כדי לעשות כסף באינטרנט מבלי להשקיע בעסק משלכם.
עליכם להיזהר כאשר אתם פונים לבעלי אתרים. חל איסור לשלוח מיילים פרסומיים ללא אישור מפורש מבעל תיבת המייל. את השירותים שאתם מציעים תמורת כסף תוכלו לפרסם בפורומים המתאימים (שוב, יש להיזהר מספאם ולפרסם רק בלוחות המתאימים להצעת שירותים או חיפוש עבודה), לבדוק בלוחות דרושים מודעות פרילנסרים, להציע את שירותיכם באתרי פרילנסרים, בפייסבוק וכדומה.
עם קצת עבודת שיווק לא קשה במיוחד, שהמשכה יבוא מפיהם של הלקוחות המרוצים שלכם – לאוזניהם של הלקוחות העתידיים שלכם, אתם יכולים לצבור קהל לקוחות מכובד שיבקש את שירותי התחזוקה שלכם, תמורת כסף. ככה עושים כסף מהבית, דרך האינטרנט, בלי להשקיע כסף ומאמצים מרובים בבניית מודל אינטרנטי משלכם. 
ראו את כל הדרכים איך לעשות כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה