צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.4.2010

כמה כסף עולה להיות יזם אינטרנט?


אתם נמצאים כאן: כסף ›  כסף באינטרנט › איך עושים כסף באינטרנט › יזם אינטרנט
לידיעת היזמים: כמה כסף מוציא יזם אינטרנט ממוצע שהחליט לנסות לעשות כסף באינטרנט? למשל, במסחר באינטרנט, מכירות, שיווק, שיטת שותפים וכדומה?
זו שאלה מצוינת, מכיון שהיא יוצאת מנקודת הנחה חדשנית יחסית לפרסומים שונים באינטרנט המתארים יכולת להתחיל להרוויח כסף במהירות, ללא כל השקעה או בשקעה מעטה.
זו שאלה מצוינת מכיון שהנחת המוצא שלה היא שכדי להרוויח כסף באינטרנט צריך גם להוציא כסף.
זו האמת.
ואם לא הרבה כסף, אז לפחות: צריך להקשיע, זמן, מאמץ, אנרגיה. למה בעצם?
כדי להיות יזם אינטרנט קודם כל צריך ללמוד. אין זה משנה אם החלטתם ללמוד במכללה, קרוס, או באופן עצמאי על ידי קריאת חומר או איבוקים בנושא, השתתפות בפורומים והרחבת הידע שלכם על די ניסוי וטעיה או התנסות. כך או כך, התהליך הזה יעלה לכם כסף וזמן.
אם החלטתם ללמוד בעצמכם איך עושים כסף באינטרנט, יש לשער שתוציאו יותר כסף מאשר מישהו עם ידע, על כל מיני טעויות ולמידה. למשל, איך לבנות אתרף איפה קונים שירותים, תוכנות וכלים מסוימים, אילו כלים באמת דרושים ליזם אינטרנט ועל מה אפשר לוותר, איך וכמה כסף לשלם על פרסומות, איך להשיג תנועה לאתר שלכם, איך להפוך מיזם אינטרנט לרווחי ועוד.
דרושה כאן עבודה של חודשים כדי להתחיל להרוויח כסף באופן שוטף, לדעתי, וגם זה לאחר שכבר צברתם ידע והבנתם כמה דברים מורכבים על העסק האינטרנטי החדש שלכם.
נכון, אפשר להתחיל להרוויח כסף באינטרנט גם תוך כמה ימים – אבל האם לקחתם בחשבון את זמן הלימוד וההתנסות הכרוך בכך? את ההשקעה והמרץ שתצטרכו כדי להרים את המיזם שלכם?
למה הדבר דומה?
לשנים של לימודים באוניברסיטה, למשל. אנו משקיעים כסף בשכר לימוד, והמון זמן ומאמץ בלימודים: לומדים חומר, מגישים עבודות, ניגשים למבחנים, משפרים ציונים ועוד.
בתום כל שנות העבודה בללו, לאחר שהשקענו כסף וזמן ולא מעט אנרגיה, הוכל להנות מפרי עמלנו, למשל – מציאת עבודה הולמת את כישורינו ותחום הלימוד שלנו, יישום בידע שרכשנו בלימודים במשרה או הקמת עסק וכדומה.
לידיעת יזמי אינטרנט באשר הם: אל תחשבו שזה יהיה קל, תחשבו שיהיה כיף, וכך יהיה. בהצלחה, ושרק יהיה גם רווחי!
איך לעשות כסף
עבודה מהבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה