צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

27.1.2011

כסף באינטרנט - וולקאם 2011


אתם נמצאים כאן: כסף ›   איך עושים כסף באינטרנט › כסף באינטרנט חידושים 2011
אפשר לעשות כסף באינטרנט בלי אתר? לא קל, אבל אפשרי, למי שמתעקש.
הנקודה העיקרית כאן היא: למה להתעקש? זה לא ברור. למה אנשים מחפשים דווקא אפשרויות לפתוח עסק באינטרנט, אבל בלי לבנות אתר? זה הרי אבסורד. היום לכל עסק, קטן ככל שיהיה ואוף-ליין, יש אתר אינטרנט. אז למה שעסק אינטרנטי לא יהיה מבוסס על אתר אינטרנט?
תתפלאו, אבל במשך שנים נתקלתי בתופעה הזו: חבר'ה מתחילים, שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום שיווק באינטרנט, שיווק תוכניות שותפים, מכירות ופרסום, מבקשים דווקא להרוויח כסף באינטרנט בלי להתעסק עם בנייה ותחזוק של אתר.
בדרך כלל ההימנעות הזו נובעת ממניעים טכניים של: אין לי ידע בבניית אתרים (גם לי לא היה, אז מה.), אין לי כוח להתעסק, לא רוצה להשקיע כסף בבניית אתר לפני שהעסק מוכיח קצת הכנסות... וכו' ועוד תירוצים כיד הדמיון הטובה. כסף באינטרנט בלי אתר, יש חיה כזו?
לדעתי זה חבל מאוד. בניית אתר אינה צריכה לעלות יותר מדי כסף, או לעלות כסף בכלל, יש מספיק שיטות לבנות אתר בלי רקע טכני וגם בלי כסף, למי שממש חשוב לו לא להוציא כסף על כך.
ראיתי אנשים שניסו להרוויח כסף באינטרנט בשיטות מוזרות רק כדי להימנע מבניית אתר. משווקים מוצרי שותפים במשך יותר משנה, באמצעות פרסום PPC , באופן ישיר לאתר הוונדור ללא בניית אפילו דף אינטרנט פשוט. לדעתי הם החמיצו הזדמנויות בשל כך. למשל, היכולת לשפר את איכות דף הנחיתה ולחסוך כסף על קליקים, האפשרות ליצור דף המרות ייחודי ולהציע הצעות, האפשרות לבנות רשימת דיוור, מעקב מתוחכם יותר אחר המרות ועוד.
יש המון עיסוקים באינטרנט שאפשר ליישם בלי אתר אינטרנט, ולהרוויח מהם כסף. למשל, צילום או ציור תמורת כסף, מכירת מוצרים ברשת באיביי, שיווק שותפים באמצעות מודעות אדוורדס, רשתות חברתיות וכדומה, כתיבת מאמרים בתשלום וחשיפה בפורומים ולוחות מודעות וכדומה.
אתר אינטרנט יקל על כל הפעולות הנ"ל ויאפשר לכם להרחיב את העיסוקים שלכם, ושוב, ההמלצה החמה שלי היא כן להשקיע בבניית אתר משלכם, אפילו חינמי ואפילו אתר הפשוט ביותר שיש, שלא עלה הרבה כסף. אבל למי שמתעקש, כן, אפשר גם להרוויח כסף באינטרנט בלי אתר אינטרנט.
ריכזתי כאן כמה מוצרים חדשים וותיקים שיכולים לסייע למי שמנסה להבין כיצד להרוויח כסף באינטרנט ללא אתר אינטרנט, למשל באמצעות שיווק שותפים ויצירת מודעות גוגל אדוורדס, כתיבה, צילום, מכירות ברשת ועוד.
נשאלתי כאן על Auto traffic monopoly , היא תוכנה חדשה שאמורה לסייע בהשגת תנועה למוצרי שותפים שאתם משווקים, ללא בניית אתרים וללא מודעות PPC, מבוססת על בלוגים וכרוכה בעבודה והשקעה, בתאימות למציאות, ובניגוד גמור לאמור בדף המכירה של המוצר. אם תאמינו אפילו לרגע שכל מה שהמוצר הזה דורש מכם הוא כמה קליקים, אתם תתאכזבו, קשות. השיטה כרוכה בהקמת בלוגים. אם יש לכם שיטה לעשיית כסף באינטרנט שכבר עובדת בשבילכם, תשכחו מהמוצר הזה לחלוטין. אם אתם רוצים להיפתח לרעיון אחר, סבבה. אם ידועות לכם מרבית השיטות לשיווק מוצרי שותפים, אל תטרחו לקנות את המוצר הזה, הוא לא יחדש לכם כלום.
Mass money makers – דיברתי על המוצר הזה בהרחבה, בשורה תחתונה: לא התלהבתי, כרגיל. היזהרו מדפי מכירה משכנעים מדי, זו ההמלצה שלי. איבוקים ומדריכים כן חשובים למי שמתחיל בשיווק תוכניות שותפים, כי למרות שברור לי מעל לכל ספק, בביטחון של 100% שאף אחד, לא יעשה את הפריצה שלו ולא ירוויח כסף משמעותי באמצעות אף אחת מהשיטות / מדריכים / איבוקים או תוכנות הללו, אך ברור לי שמשווקים מתחילים כן יוכלו ללמוד משהו מהמוצרים הללו.
אם תיקחו את זה בתור שיעור להרוויח כסף באינטרנט, אז mass money makers הוא שיעור בהחלט לא רע, לא יקר וכולל ידע די רחב. שיטת קסמים לעשיית כסף באינטרנט – אין פה, לא משנה מה יאמרו לכם על המוצר הזה, אתם לא תלחצו על כפתור ותרוויחו כסף. אבל חומר לימוד יש.
המידע הזה רלוונטי למי שרוצה ללמוד כיצד להרוויח כסף באינטרנט בשיטת שותפים עם התבססות על אתר אינטרנט, ואף כמה אתרי אינטרנט משלך, אם אין לך ידע ורצון לבנות אותם בעצמך, ואין הרבה כסף להשקיע בבניית אתרים כאלה. שוב: אם אתם מחפשים שיטות להרוויח כסף באינטרנט ללא אתר אינטרנט, המדריך הזה ממש לא בשבילכם. שיטות פשוטות לבניית עסק עם אתר, בלי ידע טכני נרחב ובלי להוציא הרבה כסף, יש כאן.
כסף באינטרנט עם גוגל אדוורדס: שוב אדגיש, לדעתי לקדם מוצרי שותפים בגוגל אדוורדס, או כל PPC אחר, לעניין, ללא אתר אינטרנט, זה להיכנע מראש לתחרות. אין לי ספק כי תצליחו יותר ב PPC עם אתר אינטרנט. יש משווקים שפשוט לא יודעים לכתוב דף מכירה כמו שצריך, ואז כבר באמת עדיף להם להשתמש בדף המכירה של בעל המוצר, ולקשר מאדוורדס ישירות אל בעל המוצר, לקבל כסף על מכירות וזהו זה.
לדעתי זה אפקטיבי לתקופה מוגבלת. עם חשיבה לטווח הרחוק הרבה יותר כדאי להשקיע בבניית אתר, וללמוד אם צריך, כיצד לכתוב דף מכירה משכנע, או לשכור שירותיו של כותב, באופן חד פעמי, שיכתוב דף נחיתה מוצלח וממיר – כמה כסף זה כבר יכול לעלות?? וזה ישתלם בהורדת מחירי קליקים, יצירת רשימות דיוור, הפחתת התחרות באדוורדס ועוד. אבל לשיקולכם.
במהלך שנות העבודה שלי בשיווק תוכניות שותפים באינטרנט, קניתי המון מדריכים בנושא אדוורדס, ניהלתי המון קמפיינים, השקעתי הרבה כסף וגם הרווחתי כסף מפרסום תוכניות שותפים. התמקצעתי בפרסום בגוגל אדוורדס, אפילו ניגשתי לבחינת המקצוען פרסום מוסך גוגל, עברתי אותה וקיבלתי את התואר הנכסף. עשיתי את זה כדי שיהיה, לא ממש השתמשתי בו. כדי להרוויח כסף באינטרנט לא ממש צריך תארים.
המסקנה הפרטית שלי מהגלגול החביב הזה היא: המדריכים הוותיקים לגוגל אדוורדס הם הטובים ביותר. ישנם כמה איבוקים שמפרטים שיטות פרסום והתמודדות עם תחרות, הורדת מחירי קליקים וכדומה שיש בהם ערך מוסף כלשהו ולא התחרטתי על רכישתם. אבל באופן כללי, למי שמתחיל בפרסום מוצרי שותפים באדוורדס, ההמלצה שלי היא דווקא על המדריכים הוותיקים והפשוטים.
הבהרה: המדריך הטוב ביותר, לדעתי, ללימוד פרסום בגוגל אדוורדס, הוא מרכז ההדרכה החינמי לחלוטין של גוגל! בלי לשלם כסף, שבו כמה שעות ותקראו את כל מרכז ההדרכה של אדוורדס. באמת, עם יד על הלב, כל בנאדם עם שכל ידע לעשות מהמידע הזה זהב.
מי שרוצה לקבל חומר מוכן על כסף באינטרנט עם גוגל אדוורדס, חומר לעוס, עם תוספת של זריקת מוטיבציה, ומוכן לשלם על כך קצת כסף, מופנה בזאת למדריכים הבאים: אדוורדס מירקל
איבוק טוב עם חומר מעניין, לא משעמם ויחסית איכותי למי מחפש מידע על פרסום באדוורדס. מיותר למי שיודע לפרסם באדוורדס. מומלץ לוותר על התרשמות מכל ההגזמות שבדף המכירה, ההבטחות להרוויח המון כסף ונתוני ההכנסות שנראים מרשימים – כל אלו שיטות שיווקיות שתפקידן היחיד לגרום לכם לשלם כסף על המוצר. מי שמסוגל להנמיך ציפיות ולהסתפק במדריך טוב לפרסום באדוורדס, האיבוק הזה בשבילכם.
מדריך שני וטוב:
ביטינג אדוורדס
שוב, תתעלמו מההבטחות שבדף המכירה של המוצר ותתחילו לפתח הסתכלות ביקורתית כלפי דפי המכירה של המוצרים הללו. כל דפי השיווק הללו בנויים בדיוק אותו דבר, בוקר טוב אליהו.
מדריך טוב לפרסום בגוגל אדוורדס, וותיק ומקיף. אם אין לכם ציפיות להרוויח ים של כסף מחר בבוקר, רק מפני שקניתם אותו, מעולה, כי זה לא יקרה ולא צפויות לכם אכזבות. אם אתם רוצים חומר לעוס ומוכן בנושא פרסום באדוורדס, אז הנה הוא. מי שיש לו ידע בפרסום באדוורדס, יכול לדלג.
הלאה: לעשות כסף מציור וצילום באינטרנט: שיטות להרוויח כסף באמצעות מכירת איורים, ציורים, תמונות שצילמתם – למי שבעניין, יש מה לעשות בעניין. שני מדריכים טובים עם מקורות לרישום והעלאת התמונות / יצירות שלכם במטרה להרוויח כסף, מוגשים בזאת כאן: לעשות כסף מציור וצילום נדרשת אנגלית כדי להבין וכדי להירשם.
גוגל קאש: ואו... כל מילה מיותרת. מדריך וותיק, טוב, איכותי, מאוד ידוע, קיים כבר שנים ומתעדכן כל כמה זמן לגרסה חדשה. העיקרון נשאר אותו דבר, מיליונרים לא תהפכו בן לילה, אבל מדריך טוב לפרסום באדוורדס, יש כאן.
Super affiliate – נקרא גם סופר אפילייאט הנד בוק, איך הרווחתי $436,797 בשנה אחת. הוא בכלל לא הנד בוק אלא איבוק, והוא מצוין למתחילים בשיווק תוכניות שותפים. הוא מקיף מאוד וקצת חופר, יש בו המון עמודים ואין הרבה חידושים. פשוט ספר טוב, מקיף, מלמד, בסיסי, על שיווק תוכניות שותפים. מידע שטוב למי שרוצה להרוויח כסף עם אתר אינטרנט או בלי אתר, ההמלצה במדריך נוטה יותר לכיוון "עם אתר".
אגב, את סכום הכסף שנושא הספר הזה, הרוויחה רוזלינד גרדנר בשנה אחת, אבל השנה הזאת הייתה לפני איזה עשור. מאז היא מרוויחה, להערכתי, סכומים כאלה בחודש, רק מכל אתרי השותפים שיש לה, עסקי מכירות, שיתופי פעולה, רשימות דיוור וכמובן מכירת המוצרים שלה. רק הערכה שלי, יש מצב שאני טועה. המדריך ניתן להורדה כאן.
גם קהילת הגולשים שלה, הבלוג והאתר שלה מצוינים להמשך תמיכה לכל מי שרוצה לעשות כסף באינטרנט באמצעות שיווק תוכניות שותפים. איכות זו לא מילה גסה. איכות זו מילה שמתאימה לרוזלינד גרדנר החביבה.
אם אתם רוצים לעשות קצת כסף כיס, לא משכורת, אלא להרוויח קצת כסף בצורת תווי שי לרשתות המזון והאופנה וכדומה, הנכם מועברים לדף סקרים בתשלום - לא תהפכו מזה למיליונרים ואפילו לא תעשו משכורת. אבל עבודה קלה וקצת כסף אפשרי, באמצעות שתי חברות סקרים ישראליות שסיקרתי להלן.
שנת 2011 כבר החלה, חישבו על המטרות שלכם לשנה הזו, תפתחו את הראש, תלמדו ותיישמו. בהצלחה.
קראו עוד על כל מה שבעניין: עבודה מהבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה