צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

23.10.2011

איך לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים


אתם נמצאים כאן, נווטו:  כסף › איך לעשות כסף › איך לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים
איך לעשות כסף עם תוכניות שותפים? שאלה מורכבת ועם זאת כה פשוטה.
עם מכירות של תוכניות שותפים יש לי ניסיון רב. למעשה, עוד לפני שקמו להן בארץ רשתות שותפים, כבר שיווקתי תוכניות שותפים בחו"ל, כמו אמזון, תוכניות שותפים של קליק בנק, קומישן ג'נקשיין וכדומה. עשיתי זאת בהצלחה מסוימת, ועם הזמן ערכתי שינויים שהיו חייבים להתרחש. התמורות הללו נבעו משינויים בסביבת האינטרנט באופן כללי, פריחה של רשתות חברתיות  -כן, עוד לא היה פייסבוק כשהתחלתי לשווק תוכניות שותפים ולמשמע צמד המילים "ווב 2.0" נתקפו הקולגות המעטות שלי פטפטת ניחושים, שכן אף אחד לא ידע באמת מה זה אומר להיות "ווב 2", ומתי בכלל נעלמה הרשת הראשונה, ואיך זה שאף אחד לא הודיע לנו, ולאן בדיוק היא הלכה והאם לשם תגיע גם ווב 2.0 כשתצא גרסת ווב 3.0??? כן, היינו עד כדי כך מוכי הלם בכל הקשור בעולם התקשורת השיווקית באינטרנט, כי זו הייתה בתחילת דרכה, ואנו – מעטי המשווקים האמיצים הראשונים במרחב המקוון דאז.
מפה לשם, הרבה לייקים זרמו מאז בירקון, וכולנו שיתפנו, דיגגנו, דלישנסנו, וזמני ההמתנה לבאפרים של יוטיוב תרמו עד מאוד לשכלול הצד היצירתי שלנו, כולל ניסיונות סריגה, גלישה בוויינט, משחק באייפון או סתם שיוף ציפורניים בצורות.
אבל דבר אחד ידענו לעשות, לעשות כסף עם תוכניות שותפים, מכל סוג שתביאו לנו על המגש.
איזה מגש?
אה, כן – זו הפשטות ההיא שדיברתי עליה בשיווק תוכניות שותפים. העסקה מוכנה על המגש. לא צריך לסכם אותה, לא לבקש, לא להוכיח שום דבר, לא לעבור בדיקות ומיונים, לא לדבר ולשכנע.
אתם מבינים, היופי של לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים היה – לא צריך להתאמץ כדי להשיג עבודה באינטרנט, צריך רק להתאמץ כדי לשווק אותה.
במילים אחרות, לא הייתה כמעט חברה באינטרנט שלא חיפשה משווקים, והסכימה שכל אחד, מכל מקום בעולם כמעט, וכמעט בכל דרך ואמצעי (חוץ מאמצעים ספאמיים) תשווק את מוצריה.
כך מצאתי את עצמי במכירות של נעליים ממיטב התוצרת האמריקאית, מכירת בגדי מותגים, ספרי רב מכר, טכנולוגיות חדשות, התוכנות הכי חמות, טיסות ומלונות ובעצם – כל דבר שהוא בעל שם בינלאומי.
מעולם לא דיברתי עם אף אחד, לא הכרתי את מעסיקיי ולא ידעתי עליהם דבר. אבל את המוצרים שלהם הכרתי יותר משהם הכירו את כף היד של עצמם. יכולתי לדקלם באמצע הלילה את תכונותיו של כל מכשיר או פטנט חדש, לדרג את המתחרים שלו לפי היקף מכירות, מחירים, עמלות ורכישות חוזרות, וכמובן – לשרשר רשימת מילות מפתח עצומת מימדים הקשורה בשיווקו, ככה בשביל הכיף מתוך שינה מוחלטת.
אם אתם רוצים לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים, בשנת 2011 בואכה 2012, יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת. בשביל זה אני פה.
  1. כדאי לכם לדעת מה זאת שיטת שותפים. התחלה לא רעה, נכון? בשביל זה כדאי לכם לקרוא את הפוסט הזה: צעדים ראשונים עם אפילייט מרקטינג, או להמשיך לקרוא מטה.
  2. עליכם לחפש רשת שותפים, ישראלית או אמריקאית, להתחיל לעבוד איתה. בשביל התרגול, עדיף להתחיל עם רשת שותפים ישראלית, לדעתי, בשלב זה של התקדמות הרשת הישראלית. זה לא רק השפה, זה דרכי הפרסום והשיווק של המוצרים, אפשרויות התשלום, והסיכויים שיאשרו אתכם בתור משווקים שותפים. למשל, למה לא wesell.
  3. עליכם לבחור תוכנית שותפים אחת, שתיים או שלוש – שמתאימות לכם להתחיל איתן. במילים אחרות, תבחרו מוצר שאתם רוצים לשווק. איך תבחרו מוצר. זה לא ממש רלוונטי, חבר'ה, בואו ואגלה לכם את האמת. את מה שאתם צריכים לדעת על איך לעשות כסף עם תוכניות שותפים, אתם תלמדו במילא תוך כדי תנועה. ואיזה מוצר שלא תבחרו, סביר להניח שהוא יהיה השכר לימוד שלכם ותעברו איתו מספיק טעויות, כישלונות, הצלחות ואכזבות כדי למלא ספר. סליחה, אי-בוק. כך שזה פחות משנה איזה מוצר אתם בוחרים בתור התחלה, ויותר משנה שפשוט תתחילו עם משהו, אוקיי? על אילו מוצרים כן לוותר? על מוצרים לא חוקיים, על מוצרים לא אתיים, לא מוסריים או שממש לא בא לכם לשווק. סביר להניח שיהיה לכם קל יותר לשווק מוצרים שלא מעוררים התנגדות וחושפים אתכם לכל מיני טענות והחרמות.
  4. עליכם להקים אתר אינטרנט פשוט למדי, שבאמצעותו תוכלו לבסס את העסק האינטרנטי שלכם. האתר שלכם צריך להיות אתר איכותי, טוב, עמוק ומעניין. שונה ומסקרן, אתר שמספק המון ערך מוסף לגולשים שלו. אבל הוא ממש לא צריך להיות פורטל שמתחרה בשמות אינטרנט גדולים, והוא לא חייב לעלות לכם הרבה כסף אם בכלל. זוכרים, הרעיון הוא להתחיל ממשהו – לא להתמקצע באיזשהו תחום שאולי תחליטו לזנוח לגמרי בעוד שבוע, כי תגלו שהמוצר שבחרתם גרוע.
  5. כדי לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים תצטרכו לבחור מוצר לשיווק, וללמוד טוב את סוגי העמלות שמציעים לכם ומה משמעותן. תשלום עבור ליד, תשלום עבור מכירה? מה כל הדברים הללו אומרים? באופן פשוט, זה אומר האם אתם מקבלים כסף בכל פעם שמתבצעת מכירה, או בכל פעם שלקוח פוטנציאלי ממלא "ליד", כלומר פרטים בעלי משמעות (מעבר לשם ומייל) באתר המוצר שאותו אתם משווקים. או אולי תקבלו עמלה גם על לידים וגם על מכירות. אחרי שביררתם את המידע הזה ובחרתם מוצר, תלמדו כל מה שאתם יכולים עליו, ותמצאו דרכים ייחודיות משלכם לשווק אותו. אל תעתיקו מאחרים, זה גרוע. זה יכול להביא למחיקת האתר שלכם, להרחקה מתוכנית השותפים כולה, מתוצאות החיפוש בגוגל, וכמובן חושף אתכם לתביעה בגין הפרת זכויות יוצרים. היי, תיצרו חומרים משלכם, זה לא ממש מסובך. מה שכן, אתם יכולים לקבל באנרים ולינקים מבעלי המוצרים שאתם משווקים, וחומר עזר שיווקי שיכול להיות בעל ערך.
  6. אם אתם רוצים לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים, תצטרכו לשווק אותן. בשביל זה משלמים לכם. אתם יכולים לשווק את המוצרים שאתם שותפים בהם, בדרכים שלא עולות כסף, כמו לפרסם בבלוג או באתר שלכם מידע, מידע שיווקי, הצעות , השוואות בין מוצרים ורעיונות לרכישה. אתם יכולים להשתמש בדרכי שיווק בתשלום כמו קניית מודעות פרסום, למשל אדוורדס. צריך לבדוק, וזה בדרך כלל כתוב ליד כל מפרסם – איזה שיטות שיווק הוא מאשר לשימוש ואיזה שיטות שיווק אינו מאפשר לעשות בהם שימוש בתור משווק שותף שלו. דרכים שתמיד אסורות לשימוש הן דרכי ספאם מכל סוג, אם זה בפייסבוק, במייל, בפורומים ושאר ירקות מבישות. הימנעו מהן.
  7. בשלב מוקדם יחסית, תצטרכו לבצע מעקב המרות כדי לבדוק איזה מאמצי שיווק או פרסום שלכם, הניבו את המכירות. למשל: אלו מילות מפתח מביאות מכירות, ואלו מילות מפתח עולות לכם כסף וקליקים, ואינן מניבות מכירות כלל. למשל, דרך אלו אתרים או מודעות הגיעו המכירות שלכם, ומאלו אתרים אפשר להיפטר כבר עכשיו, מכיוון שהם אינם מניבים מכירות. מעקב המרות יסייע לכם לא רק להוזיל עלויות פרסום ושיווק, אלא גם לכוון את כל מאמצי השיווק שלכם אל אותם ערוצים מניבים, לזנוח את הערוצים הגרועים, ולהשקיע יותר משאבים בערוצים המניבים, על מנת למקסם את הרווחים שלכם.
  8. בשלב די מוקדם תבינו שכדי לעשות כסף באינטרנט עם תוכניות שותפים, אין לכם ברירה אלא להיות יצירתיים. אם כולם משווקים תוכנית שותפים של איסתא באמצעות מילות מפתח כמו "טיסות" "טיסות בארץ" או "טיסות זולות", תצטרכו להיות קצת יותר מקוריים. חפשו מוצרים ייחודיים בתוך כל תוכנית שותפים שלכם, מילות מפתח ייחודיות שאין הרבה מתחרים על פרסומן, חקרו את קהלי היעד שלכם כדי להגיע לקהלי יעד קטנים, מפולחים לפי נישות קטנות – שעובדות.
  9. אל תשכחו לקרוא היטב את תנאי התשלום דרך רשת השותפים שלכם, אתם לא רוצים הפתעות. כבר אוכל לגלות לכם, שסביר להניח שאם תנסו לזייף לידים, יעלו עליכם ולא תקבלו כסף על לידים כאלה, ולכן, בואו נשאיר בחוץ את השיטות הלא לגיטימיות לעשות כסף עם תוכניות שותפים, זה סתם וציא שם רע למקצוע כולו, ואתכם לא יקדם בכלל.
  10. והעיקר, לנסות. והעיקר – לקבוע תקציב שאתם יכולים לעמוד בו. אם אתם משווקים תוכניות שותפים דרך אדוורדס או קניית פרסומות, או בדרכים שמצריכים השקעה כלכלית מכל סוג שהוא, קבעו מראש מסגרת תקציב חודשית שאתם יכולים לעמוד בה, מוכנים להשקיע או להתנסות במסגרתה. זה תמיד רעיון טוב ללמוד שיווק תוכניות שותפים בצורה מסודרת, הקורסים אינם יקרים ויכולים לחסוך לכם כסף רב על טעויות שתעשו בעתיד, לתת לכם מסגרת לעשייה, תמיכה מקצועית והרבה רקע וידע, וכמובן רעיונות חדשי לנסות מכל החבר'ה שמסביב המשתפים ברעיונותיהם.
אז קדימה לעבודה: ללמוד, להבין, לתקצב, להירשם, לבחור, לשווק, לנתח ולעקוב. בברכת: תרוויחו כסף ותהיו מסופקים, אסיים הפעם.
קראו עוד: איך עושים כסף באינטרנט, כל הפוסטים על כסף באינטרנט, עבודה מהבית, תיהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה