צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

26.12.2009

עושים כסף באינטרנט - טיפים איך להיפטר מזוללי זמן money online habits


אתם עושים כסף באינטרנט? מעולה. עוד לא ממש עושים כסף באינטרנט אבל בהחלא מבלים הרבה זמן באינטרנט? הכתבה הבאה בדיוק בשבילכם. אם אתם עושים כסף באינטרנט באפילייאט מרקטינג, שיטת שותפים, רווחים מפרסומות, מכירות באיביי או חנות מקוונת, מסחר בכל צורה שהיא או קידום אתרים, אתם בוודאי יודעים את הדברים הבאים:
1. אפשר להכניס מזה כסף, כי עובדה שזה הכניס לכם כבר כסף בעבר.
2. יש אנשים שכנראה עושים מזה הרבה כסף, לפחות זה מה שהם מספרים.
3. זה בכלל לא קל כמו כל מה שהם מספרים, זה אפילו די קשה.
4. זו לא באמת עבודה קשה או מסובכת, אבל היא דורשת הרבה זמן.
5. וואו, המון זמן. עבודה באינטרנט לוקחת המון זמן.
נכון. למה, בעצם? כי באינטרנט לא מרגישים את הזמן, כי כשאנחנו גולשים אנחנו עוברים מלינק ללינק, מסיפור לחדשות, להברקה, סרטון, מאמר ומייל שקפץ. כי זה כיף. בידוק, זה כיף. איזה כיף לאלה שבאמת עושים כסף באינטרנט בכיף, מהתחביב שלהם, ממה שכולנו אוהבים לעשות: לגלוש באינטרנט. איך, אם אפשר לדעת, הם עושים בכלל כסף באינטרנט כשיש כל כך הרבה מסיחי דעת הרבה יותר מעניינים מאשר לעבוד? משחקים, מוסיקה, לינקים שמקפיצים אותך לכל מיני מאמרים או פוסטים של הבחרים שלך, איך אפשר לעבוד פה? וזה עוד רק מה שקורה מול המסך. של המחשב. אם הצלחתם להישאר מול המסך של המחשב. כי אם אתם עושים כסף באינטרנט, אתם בוודאי עושים זאת מהבית..ובבית, כידוע יש המון פיתויים הרבה יותר מעניינים מאשר עבודה לשמל טלויזיה, עוד קצת משחקים, טלפון, חברים, אוכל ושינה. כמה כיף לישון... ובחזרה לענייני כסף ואינטרנט: אז מה הפיתרון, למצוא משרד מחוץ לבית בלי חיבור לאינטרנט? רגע, אז איך נעבוד? אבל אתם לא עובדים במילא! טוב, אז הנה זה בא:
1. קודם כל, לא. לא צריך למצוא משרד מחוץ לבית וגם לא לעבוד באינטרנט בלי אינטרנט. אבל זה דווקא רעיון לא רע להתרחק מהמחשב מדי פעם. כן, מה ששמעתם. עושים כסף באינטרנט בלי חיבור לאינטרנט? לא ממש, אבל מדי פעם. למשל, אם אתם כותבים מאמרים אתם יכולים לעשות את זה במקום אחר, שבו תהיה לכם יותר השראה ויותר התמקדות בעבודה שלכם ופחות קפיצות לכל לינק שנקרה בדרככם.
2. כמה פעמים ביום בודקים סטטיסטיקות? נו, אתם יודעים. כמה כסף הרווחתם בשעה האחרונה באדסנס? בכמה זה כבר צמח, הרי בדקתם לפני חמש דקות. מה קורה בקליק בנק, ב CJ, באמזון, wesell או כל רשת שותפים אחרת? רק למשך יום אחד, תכתבו את מספר הכניסות שלכם לכל הבדיקות הללו ותקבלו סחרחורת: אנשים שמתחילים לעשות כסף באינטרנט מבלים כמה שעות ביום רק בבדיקות, בוא נודה בזה, די משעממות, נוסח: כמה התקדם האתר, איפה המודעה שלי, כמה כסף הרווחתי ובכמה עלה ה CTR שלי מהבוקר. אולי לפעמים, לא תמיד, אבל רק לפעמים – אפשר להסתפק בפעם ביום? ככל שתרוויחו יותר כך תבדקו פחות, ככה זה כשההתלהבות קצת שוככת, ותגלו שאתם מספיקים הרבה יותר כשאתם בודקים את ההכנסות שלכם לא כל חמש דקות.
3. או- קיי, אז מה כבר התחדש במייל שלכם מהפעם הקודמת שבדקתם אותו? תעשו לעצמכם כמה שיותר קיצורי דרך לכל העניינים הטכניים שלכם. הקפיצה מאתר לאתר לא רק גוזלת לכם זמן יקר, היא גם מוציאה אתכם מריכוז, מפוקוס, וכשאתם חוזרים לעבוד קשה יותר להתחיל מחדש, להתרכז בעשייה מכיון שאתם צריכים להיכנס לריכוז מחדש, וכל קפיצה כזו פוגעת בכושר העבודה ובהתקדמות שלכם.
4. כן, לקחת הפסקות. קצרות. לשתות משהו, למתוח שרירים. לא לקחת הפסקה של שיחה ארוכה בטלפון או צפייה בתוכנית בטלויזיה. אל"ף, מכיון שזו כבר לא הפסקה אלא שיעור חופשי, ולכם אין זמן לבזבז על שיעורים חופשיים. בי"ת, כל הפסקה כזו מוציאה אתכם מריכוז וגורמת לכם לחשוב על החבר בטלפון יותר מאשר על המשימה שאתם אמורים להתמקד בה, לעשות כסף באינטרנט.
תגלו כמה דברים מדהימים אם תערכו פעם אחת רשימה של כל הפעמים שהפסקתם את העבודה שלכם באינטרנט בשל אחת מהסיבות הנ"ל, ותבינו לבד למה כדאי, אם לא להפסיק, לפחות להפחית. דרך צלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה