צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

3.2.2009

כסף והצלחה: לפעמים חלומות מתגשמים - הצבת יעדים לפעולה


הצבת מטרות להצלחה, כלכלית, עסקית או אישית היא שלב חשוב בדרך להגשמתן.
מטרתנו יכולה להיות: להרוויח יותר כסף, להרוויח עוד כסף בנוסף, לחסוך כסף, לקצץ בהוצאות, למנף את העסק שלנו, להקים עסק חדש וכולי. כל מטרה תחולק ליעדים שיחד מרכיבים את השגתה.
אם לא נדע לאן אנחנו הולכים, הרי שהדרך לא משנה. אם אנו יודעים מה המטרה שלנו, אנחנו יכולים להתחיל לתכנן את את המסלול אליה.
יעדים טובים מבחינה זו, הם כאלה שמלהיבים אותנו, גורמים לנו להניע את הגלגלים ומעוררים אצלנו רצון עז לעסוק בהגשמתם ולהתקדם. כל צעד שהשגנו וכל הצלחה קטנה מעודדת אותנו להמשיך, ומכאן ההנעה רק משתכללת.
כדי לא להתייאש, חשוב לקחת בחשבון מראש: נסיגות, מכשולים ועיכובים. אם נצליח להתגבר על כל אלה ולהתייחס אליהם כאל עוד משוכה בדרך ולא כאל מחסום סופי, נצא מהמכשול מחוזקים, אף יותר נחושים וחדורי מוטיבציה, כעת משנוכחנו שישנם מצבים שיכולים לעכב אותנו, אבל שום דבר לא יעצור אותנו.
הצבת יעדים יכולה להיות כיף, מי לא רוצה לרשום את כל משאלות ליבו ולפשוט לדמיין שהן מתגשמות? זה נשמע נהדר, אך לאחר שסיימנו להסתנוור מהאפשרות להשיג כל מה שנרצה, צריך לחזור למציאות: הצבת מטרות אינה חלימה בהקיץ, טוב נעשה אם נתייחס אל מטרותינו כאל משהו שאפשר לפעול למען הגשמתו. כדי להגשים את מטרותינו צריך לעשות, לעבוד ולהתמקד בהן.
כל מטרה שהגדרנו לעצמנו צריכה לכלול דרך פעולה, עשייה שהנה אפשרית, אחרת לא הגדרנו מטרות, אלא חלומות בלבד.
חשוב מאוד להציב מטרות שאנו מאמינים שאנו יכולים להשיגן. נסו – הדרך הופכת להיות הרבה יותר קלה! כך למשל, כולנו מציבים לעצמנו מטרות יום-יומיות קטנות ומצליחים לעמוד בהן (להגיע בזמן, להעביר את הרעיונות שלי בישיבת עבודה, לשלם חשבונות). אלה לאו דווקא משימות פשוטות, ולמעשה לאנשים שונים הן יכולות להיות משימות מסובכות ואילו אחרות ייראו להם קלות. אנו מצליחים לעמוד במשימות היום-יומיות שלנו לא משום שהן "פשוטות", אלא משתי סיבות: ראשית, הדרך ברורה לנו. שנית, אנו לא חושבים על אפשרות שלא נצליח למלא את המטרות. אנו מאמינים בכל בוקר מחדש, שנצליח למלא אותן, מבלי מחשבות רבות מיותרות. הן הפכו לחלק בלתי נפרד מאיתנו.
לסיכום: הציבו מטרות מלהיבות ומעוררות פעולה, תכננו מסלול, ראו דרך ברורה, האמינו שהמטרה ברת השגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה