צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

19.6.2011

קייטנות קיץ 2011


כסףאיך לחסוך כסףלחסוך כסף עם ילדים › קייטנות קיץ 2011
קייטנות קיץ 2011 בפתח, ההרשמות ממש לקראת סופן, והשנה לא היה פשוט בכלל.
קייטנות קיץ 2011 בילבלו אותנו הקיץ הזה לא מעט. מקצרים את החופש הגדול, אין קיצור, יש עוד שבוע באוגוסט, אין עוד חמישה ימי קיטנה... לא פשוט היה כאן, לכל ההורים, לפי דעתי, לתכנן את קייטנות קיץ 2011.
קיץ שייזכר בתור ההתחלה של בת קול חלושה שבישרה את תחילת התהליך שהורים רבים מייחלים לו שנים רבות, קיצור החופש הגדול, שאולי עוד יגיע פעם, בצורה מחושבת יותר, מחודשת ומוסכמת על רוב הצדדים.
קייטנות קיץ היו אפוא בחירה קשה השנה. לכמה מחזורים לרשום את הילדים? אולי מספיק לרשום אותם למחזור אחד של קייטנת קיץ, מאחר והחופש הגדול קצר יותר השנה? אם הורידו את השבוע האחרון של החופש הגדול, הרי שבאוגוסט יש לנו 4 שבועות חופש, ולא חמישה. יש מי שיגידו, שעם ארבעה שבועות, אפשר להסתדר גם בלי קיטנת קיץ. למשל, שבוע אחד נוסעים לחופשה, כמה ימים הילדים מבלים עם סבא-סבתא, כמה ימים בבית וכמה ימים עם ביביסיטר או ההורים.
במיוחד אם הילדים גדולים, ביטול שבוע החופשה האחרון באוגוסט יכול היה לאפשר לחלק מההורים לוותר על מחזור שני של קייטנת קיץ.  
קיצור החופש הגדול היה מוסיף לנו ימי חופשה מלימודים דווקא בספטמבר, בין חגי תשרי, והופך את חופשת סוכות לשבועיים ארוכים של חופש מלימודים, שהיה מחייב הורים רבים לרשום את הילדים לקייטנה נוספת.
כלומר, כאילו לא די בכך שאנו נאלצים לשלם מדי שנה המון כסף על קייטנות קיץ וכן על קייטנת פסח, כעת נוספה להורים רבים, עוד קייטנה נוספת בתחילת השנה, עליה הם היו צריכים לשלם כסף, כאשר למעשה אפשר במקרים מסוימים, להסתדר גם בלי קייטנה בסוכות, מאחר ואפשר להסתדר עם נסיעה, טיול, כמה ימים עם בייביסיטר או עם סבא וסבתא. הוספת ימי הלימודים בין חגי תשרי, הייתה מגבירה את הצורך בקייטנה גם בסוכות, ולמעשה גורמת להוצאות כסף מרובות נוספות.
אחרי שעברנו את כל התהפוכות הללו, ואחרי שהסברנו לילדים מדוע החופש הגדול קוצר, אחרי שהתלבטנו לכמה מחזורי קייטנה לרשום את הילדים, לאחר שהסברנו לילדים מדוע קיצור החופש הגדול בוטל, והחזרנו מהר מהר את ההרשמה למחזור ב' של קייטנת קיץ 2011, הגיע הזמן לשבת ולבדוק, איך באמת עוברים את הקיץ הזה, למי שעוד לא ממש סגור על עצמו, ככה ברגע האחרון.
קייטנות קיץ 2011 כוללות קייטנות ספורט של וינגייט, קייטנות רכיבה על סוסים, קייטנות מחול, קייטנות דרמה, קיטנות בישול, קייטנת כדורגל, קייטנה בכל נושא בעולם כמעט.
חלק מהקייטנות הן קייטנות קצת יותר מיוחדות שמתקיימות מדי שנה. קייטנות קיץ 2011 כוללות קייטנות במוזיאונים, קייטנות של אריקה לנדאו (השנה בנושא האדם מול הטבע) ועוד.
קייטנות קיץ 2011 בהחלט מאתגרות. כן, גם את הילדים. אבל אותנו, ההורים. שמא נשאף השנה להרחיב ידיעותינו והרקע הכללי של הילד שלנו בתחום הזואולוגיה, במסגרת קייטנת ספארי פראי?
הורה מזן מצוי נתקף פרץ יצירתיות, דמיון וחלומות גדולים (יתר על מידותיו, בדרך כלל), למקרא שפע קייטנות קיץ 2011 השונות. בדמיונו מפליג הורה אופטימי אל איצטדיון בלומפילד. בנו בכורו בועט לשער בדקה הגורלית ביותר של המשחק, מבקיע, כמובן, מכריע את הכף ועובר לשחק בצ'לסי. אח, והכל בזכות קייטנת כדורגל שאליה התעקשתי שיירשם, לפני חמש עשרה שנה. איזו נחת. ההורה ניעור משרעפיו כשכדורגל תועה חולף על פניו בשעטה, ומחמיץ (שוב) את פתח המטבח (להלן השער). "כמה פעמים אמרתי לך לא לשחק כדורגל בבית??" זועם ההורה, ומתנחם: נו, טוב. אז לא קייטנת כדורגל. אפשר לחשוב, כל היום לרוץ בחום הזה של יולי אוגוסט. למה שלא יבשל משהו, יקלע סלים מחוטי רפייה, יאכל ארטיק כמו כולם ויקפוץ בג'ימבורי? שעת יצירה, שוקו ולחמניה, שניצל בצהריים, ככה עושים כולם.
ההורה ירים כמה טלפונים, להורים למודי סבל אחרים, וכולם יעשו יד אחת כנגד הקייטנה השכונתית ויבקשו הנחה קבוצתית. כשיקבלו 100 שקל הנחה על קייטנה שעולה 5000 שקל, הם ירגישו ששיחקו אותה שאין דברים כאלה, יהיו מרוצים עד הגג, וכמעט ישכחו שזה עולה להם 5000 שקל. קיץ בטוח.
קראו עוד על החופש הגדול ואיך לחסוך כסף: קיצור החופש הגדול

תגובה 1: