צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

20.6.2011

מחיר קוטג' – כמה כסף עולה גבינה גבשושית פופולרית?



אתם בהחלט נמצאים כאן:
כסף
צרכנות וקניות
מחיר קוטג'

העולם השתגע. אין כסף לקנות קוטג'. ישראל צועדת קדימה. קבוצות חברתיות ומחאות אדירות פורצות תחת כל עץ רענן. תנובה מגיבה, האוצר שוקל, איומי יבוא עולים, חרמים יוצאים לפועל, מיטב מוחות השיווק מתכנסים. רמי לוי מוריד מחירים. גם חצי חינם ושופרסל יוצאים במבצעים. מה יהיה על מחיר גבינת קוטג'?? תוהה העם היושב בציון, בצאת חג שבועות, הוא חג החלב העממי? מי יחזיר את הגג לקוטג'? עד מתי תימשך עליית המחירים? כמה כסף עוד נצטרך לשלם בשביל ארוחת ערב בסיסית בארצנו? ומה יהיה על הילדים? ואיפה, אם יורשה לי לתהות, אמצא לי ולו מבוגר אחד מבין עשרות רבות ששאלתי בשבוע האחרון, שאשכרה אכל קוטג' מאז 1980, אם בכלל?
קוטג' הולך אצלנו הרבה. מודה. לא אנחנו אוכלים אותו, מה לעשות, זה הילדים. והילדים של השכנים שקופצים לארוחות ערב פה ושם. כלומר כל יום כמעט. והחברים של הילדים שלנו, והחברים שלהם.
בחיי, הם מוטרפים על קוטג', אוכלים אותו בכמויות, ורק עם כפית. תשעה אחוז, אם אתם חיים לדעת. פתאום שמתי לב שבאמת יוצא לי לשלם די הרבה כסף על הגבינה החביבה הזו.
זכור לי שמחיר קוטג' עמד על 5 שקלים. אחר כך זכור לי שהוא עלה בערך 6 שקלים, ולפני שנה הופתעתי לגלות שקופסת גבינת קוטג' מתייקרת כמעט כמו מחיר קוטג' בבנימינה, ומחירה עומד על 7 שקלים.
היום מחיר קוטג' הוא 7.5 שקלים. תחשבו את זה פר כפית, וואלה זה די הרבה כסף, עכשיו כשחושבים על זה.
קוטג' נתפס בעיני כמצרך מזון בסיסי, ובזמן האחרון שמתי לב שההוצאה על קוטג' כבר אינה בלתי מורגשת. משפחה שצורכת 3 גביעי קוטג בשבוע, לא יכולה להתייחס ל 22 שקלים כאל מרכיב זניח ברשימת הקניות שלה. מצד שני, גם 7 ליטרי החלב שאנו קונים בשבוע, נדמה לי שהתייקרו לאחרונה. לא בדקתי, אבל הרגשתי את זה בחשבונית הקנייה השבועית שלי. כסף שהרווחתי ביושר לצורך קיום מטרות כאלה ואחרות, פתאום יוצא על יותר מטרות קיום, ופחות מטרות מותרות. איך זה קרה לי? הרי הקוטג' לא אחראי לתופעה הזו. אחרי סיפור הקוטג', הבנתי שמחירי החלב התייקרו מאוד לאחרונה, ולמעשה מחירם של רוב חומרי הגלם, מה שמצדיק חלק מהעליה במחירי הקוטג', אך לא את כולה, מאחר ומחיר הקוטג' התייקר בכמה אחוזים יותר ממחיר החלב.
בנתיים לא ביטאתי מחאה כבירה כנגד העניין, לא הצטרפתי לשום קבוצה ולא הפסקתי לקנות קוטג'.  לא התחלתי לחסוך כסף על ידי צמצום קניית מוצרי החלב לבית, או על ידי המעטה בצריכתם. מה, השתגעתי? אני כן אנצל את המבצע של רמי לוי או שופרסל כדי למלא את המקרר בקצת קוטג', לפני שיהיה מאוחר מדי. פשוט, התהפוכות הללו מלחיצות אותי. זכורים לי חודשיים קשים ומרים ללא חמאה על המדפים, והם הספיקו לי כדי להבין, שבתקופות של חוסר יציבות שעוברות על מצרך כזה או אחר, אף פעם אי אפשר לדעת אלו עוד ממטרים נואשים צפויים לאזרח הקטן היוצא לקניות במכולת, לתומו בבוקר. על כן כל עוד אפשר לקנותם בפחות כסף, אקנה לי קוטג' מוזל במחיר הסל, וחסל. 
אולי תמצאו עניין גם בפוסטים על איך לחסוך כסף, צ'או.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה