צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

15.6.2011

אבולוציה של עבודה מהבית


תגידו, למה אתם קוראים עבודה מהבית? מה הדבר הראשון שעולה בדעתכם למשמע (או למקרא) צמד המילים הזה, עבודה מהבית?
אתם באמת חושבים על עבודה? או יותר על הקטע של לעשות את זה מהבית?
איכשהו בשנים האחרונות, עם הטנרד הגובר הזה, עם החשיפה שלנו לאינטרנט, עם הסמארטפונים שמחברים אותנו לעולם העבודה בכל רגע נתון, למיילים, לאינטרנט, להודעות ולמצב השוק... נראה כי יש לנו רק יותר אפשרויות לעבוד מסביב לשעון. 
החלום הזה, לעבוד מכל מקום, הפך מאוד מציאותי. יש לנו היום את כל האפשרויות לעבוד באמת מכל מקום שבו אנו נמצאים: בנסיעה ברכבת, בטיול, בכל שעה של היממה ולמעשה כמעט מכל מקום בעולם.
אז החלום הזה עדיין ורוד, או שהוא כבר קצת הפך לסיוט? כמה שעות ביום אנחנו באמת מוכנים או רוצים לעבוד? האם זה הגיוני שאנחנו עובדים מסביב לשעון, כל עוד לא נגמרה לנו הבטריה של הלפטופ/אייפון??
עבודה מהבית התחילה, לדעתי, עם עסקים קטנים שהבינו שהם אינם חייבים לשכור משרד ולשלם הוצאות גבוהות על העסק שלהם, במקרים רבים, הם יכולים להמשיך לתפעל את המשרד או העסק הפרטי שלהם מהבית. בואו נדבר, למשל, על פסיכולוגים עורכי דין, יועצים, מורים פרטיים, מטפלים מכל מיני סוגים, מתווכים, סוכנים וכדומה.
אחר כך, או במקביל, עם עידן האינטרנט, ההגדרה הזו של עבודה מהבית התרחבה למימדי ענק.
באמרי "עידן האינטרנט", אין כוונתי ליום שהחיה המופלאה הזו הופיעה בחיינו, אי שם בסביבות 1998, אלא יותר על 5 השנים האחרונות, שבהן האינטרנט באמת נשאב לכל פינה בחיינו.
זכור לי, למשל, כי לפני 6-7 שנים, לא כולם בדקו מיילים באופן קבוע או יומיומי, ולא ניתן היה לסמוך על הודעות מייל כדי להעביר הודעות באופן מסודר. מקסימום במקום העבודה, וגם זה לא תמיד ולא בכל משרד.
זכור לי כי השתמשנו הרבה יותר בטלפון מאשר באינטרנט. זכור לי כל לא היה קל למצוא שירותים באינטרנט.
היום אם רוצים להזמין פיצה פותחים גוגל, אם מחפשים אינסטלאטור פותחים גוגל, או אם ממש תתעקשו, אז דפי זהב. את האתר, כמובן. היום יש לנו הרבה פחות ניירת, פחות שיחות טלפון, יותר צ'אטים, יותר הודעות מייל, יותר סקייפים, יותר שיחות וידיאו. היו םאנחנו מחוברים, אם תאהבו לשמוע את זה ואם לא, 24 שעות ביממה.
עבודה מהבית קיבלה תפנית עצומה בעקבות השינויים הללו. מעבודה שמאפשרת לבעלי עסקים קטנים להתקיים בתוך ביתם, היא הפכה ליוצרת וממציאה של עסקים ומקורות פרנסה, רק מתוקף העובדה שאפשרי להרוויח כסף מהבית, באמצעות האינטרנט.
למשל, קמו חנויות מקוונות רבות, מקצועות רבים שמאפשרים עבודה מהבית כמו מכירות, שיווק, קידום אתרים, בניית אתרים, משלוחים, חנויות מתנות, חנויות פרחים, שירותי תיקונים, הזמנות דפוס, עריכת וידיאו ותמונות, שירותי כתיבה ועוד ועוד.
פעם היה קשה מאוד לקיים עסק וירטואלי למחצה בצורה כזו. כי מי היה מוצא אותך? ואיפה בדיוק היה נמצא העסק שלך אם אינו קיים פיסית? בעידן הגישה היומיומית לאינטנרט, העסק שלך יכול להיות כמעט 100% וירטואלי, ועדיין ימצאו אותך. כי היום אנשים מחפשים שירותים או מוצרים ברשת, ושם כל אחד יכול להיות, גם אם אין לו חנות בקניון, גם אם אין לו משרד בבניין משרדים במרכז העיר.
אפילו מעצב שיער יכול להביא לקוחות למספרה הביתית שלו, דרך האינטרנט.
כאמור, האפשרויות הללו הצמיחו עבודות, מקצועות וסוגי פרנסה שלא היו קיימים בעבר.
אז מה הנישה שלכם? אתם עובדים מהבית? גם אם תגידו שאין לכם עבודה מהבית, נתערב שחלק גדול ממנה אתם מבצעים מחוץ למשרד, בדרך כזו או אחרת.
עבודה מהבית והאפשרות למצוא עיסוק במרחב המקוון, איפשרה לאנשים רבים למצוא תעסוקה נוחה מבחינת שעות ומיקום, ובמקרים אחרים, הכנסה שנייה או עבודה נוספת, ואפילו הכנסה פסיבית באופן חלקי.
עבור אנשים אחרים, האפשרות לעבוד מהבית רק הוסיפה שעות עבודה מרובות, סביב השעון, בכל מקום שבו הם נמצאים. בואו ננוח קצת.
 קראו עוד על עבודה מהבית, כסף באינטרנט, איך לעשות כסף וחיזרו לבקר אותי בדף הבית: כסף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה