צריכים כסף? איך עושים כסף באינטרנט? האם יש דבר כזה כסף קל?
מחפשים עבודה מהבית או הכנסה נוספת שתייצר לכם עוד כסף, הגעתם למקום הנכון.
קל למצוא באתר כסף את השיטה המתאימה לכם לעשות כסף באינטרנט ולהתחיל להרוויח כסף, במקום לדבר

2.7.2009

שיווק מוצר באינטרנט


מה זאת אומרת לשווק מוצר באינטרנט? למעשה שיווק באינטרנט דורש תנאים בסיסיים שנכונים בכל מקום אחר: מוצר לשיווק, דרך שיווקית וקהל לקוחות שמוכן לשלם כסף על המוצר. אם יש לנו קהל מתעניינים במוצר אך הוא מחפש מוצר בחינם או מידע חינם, הרי שלא מדובר בקהל קונים פוטנציאלי מבחינתנו.
שיווק באינטרנט לפיכך צריך לכלול בדיקה של קהל היעד, האם יש לו כסף לשלם, האם הוא מוכן לשלם כסף עבור המוצר והאם הוא יכול באופן טכני לשלם כסף עבור הקנייה, למשל: האם יש לו כרטיס אשראי? אם אנו משווקים בארץ מוצרים מחו"ל באמצעות תוכנית אפילייט למשל, האם ללקוחות שלנו יש כרטיסי אשראי שיעברו בחו"ל או חשבונות פיי פל היא שאלה חשובה שדרושת בדיקה. שיווק לבני נוער יכול להניב הרבה כסף ללא ספק, אבל באופן כללי הם אינם מחזיקים כרטיסי אשראי או אינם מורשים לקנות באינטרנט ולכן שיווק לבני נוער צריך להתבסס על הכנסות בצורות אחרות או רכישות שדורשות התערבות של ההורים בקניתן, אחרת אנו נבזבז כסף על פרסום ושיווק לפלח שוק מתעניין, אך שאינו יכול לשלם כסף בפועל.
שיווק טוב באינטרנט מכיר בקהל הלקוחות שלו, טעמו והעדפותיו, הסיבות והנסיבות שהביאו אותו לאתר שמשווק את המוצרים ומכאן: כיצד לעצב את האתר, אלו מוצרים לכלול בו, אלו מוצרים משלימים להציע, איזה תוכן יעניין את הגולשים באתר, איזה סוג של ניווט מתאים לאתר, באיזו שפה להשתמש ואלו אמצעי תשלום יש להציע.
שיווק באינטרנט הוא הרבה יותר מאשר הקמת אתר אינטרנט. החלק הלא פחות חשוב הוא כיצד להביא תנועה אל אתר האינטרנט. שיווק מחוץ לאתר כולל, למשלף רשימות דיוור, פרסום במנועי החיפוש, באנרים ופרסום באתרים, מבצעים ופרסום אוף-ליין. קראו עוד על שיטות שיווק מוצרים באינטרנט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה